חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון עומדים על המשמר יום ולילה כדי להגן עלינו. אבל מי יגן עליהם כאשר הם נפצעים? החיילים נתונים לסכנה ולפעולת איבה בכל רגע נתון, וחלקם נפצעים באורח חמור שאינו מאפשר להם לנהל שגרת חיים רגילה כמו כל אזרחי ישראל. על מנת לקבל את כל הפיצויים הדרושים, הנפגעים זקוקים לשירותיו של עורך דין משרד הביטחון אשר ינסח עבורם כתב תביעה וייצג אותם בבית המשפט.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מיהו עורך דין משרד הביטחון טוב?

כאשר מדובר בתביעה ייצוגית מול בית המשפט, אין מקום לפשרות. אתם מעוניינים למצוא את עורך דין משרד הביטחון הטוב ביותר שקיים על מנת שתוכלו לקבל את כל הפיצויים הדרושים לכם לקיים אורח חיים טוב ולחיות בכבוד עד כמה שניתן. לפיכך, חשוב לפנות לעורך דין טוב בתחום. אלה כמה מאפיינים שצריך לכלול עורך דין זה:

  1. ניסיון – עורך דין מקצועי צריך להיות טוב במה שהוא עושה ובעל ניסיון רב בתחום מורכב כמו משפט צבאי. כאשר מדובר בקבלת פיצויים מהמדינה, יש צורך לבחור באדם המתמחה בתחום, שכן התהליך כרוך בדיוק ובהמצאת טפסים רבים המעידים על כך שהאדם נפצע במהלך שירותו בצה"ל.
  2. ידע בתחום – עורך דין משרד הביטחון מוכרח להכיר את ההתנהלות בצה"ל על בוריה, וזה אומר כל פסיק בתחום או כל עדכון שיצא לא מזמן.
  3. אדיבות – בקשה לתביעת פיצויים אינה עניין פשוט עבור החייל. עליו לפתוח שוב ושוב פצעים ישנים ולהעיד על נכות שהוא סובל ממנה, על מנת שיוכל לקבל את כל הפיצויים הדרושים. על כן, על עורך הדין לגשת לכל תיק של לקוח ברגישות ובעניין רב.
  4. זמינות – עורך הדין המטפל בתיק צריך להיות זמין ללקוח שלו, למקרה שיהיו לו שאלות נוספות.
  5. מחיר הוגן – כל עורך דין מבקש שכר טרחה בהתאם לעבודה שהוא מבצע. מומלץ לברר את טווח המחירים הממוצעים, על מנת למצוא עורך דין הוגן אשר מציע מחיר בתמורה לעבודה שהוא מספק.

מחפשים עורכי דין טובים? ישנו משרד שיכול לעזור לכם

אם גם אתם מחפשים עורך דין משרד הביטחון בעל ניסיון רב, אתם מוזמנים לפנות למשרד עורכי הדין עומר יעבץ – צחי ביטון. לשני עורכי דין אלה יש ניסיון עשיר בתביעות ובתהמודדות עם הנהלים של צה"ל. עו"ד עומר יעבץ הוא עורך דין צבאי ועו"ד צחי ביטון מטפל בנפגעי פעולות האיבה. לשניהם יש ניסיון של כ-25 שנה בתחום, והמשרד נחשב לאחד המובילים בתביעות ובזיכוי חיילים ואנשי כוחות הביטחון.