השקעות נדל"ן בחו"ל, סביר להניח שרבים מאיתנו שמעו עליהן וחלקינו אף מבצעים אותן. השקעות נדל"ן בחו"ל הינן השקעות מובילות שהפכו לטרנד משמעותי בשנים האחרונות.כיום, משקיעים ישראלים מבינים שניתן למצוא השקעות נדל"ן בחו"ל אטראקטיביות ומשתלמות.

קרדיט תמונה: pixabay
קרדיט תמונה: pixabay

הזדמנויות הנדל"ן בארץ הצטמצמו באופן משמעותי, מחירי הנדל"ן הולכים ומאמירים והתשואות נמוכות באופן יחסי למחירי ההשקעה הגבוהים ונעות בין 3% -6%. שוק הנדל"ן הישראלי נמצא בעלייה מתמדת כבר במשך עשורים שלמים והמחירים ההתחלתיים של דירות בישראל גבוהים באופו משמעותי ולא תמיד קיים אליהם ביקוש. האיזור בעל הביקוש הגבוה ביותר לדירות הוא מרכז הארץ ולכן גם המחירים בו הכי יקרים.

השקעות נדל"ן בחו"ל – שוק נדל"ן גלובלי

בעידן המודרני העולם כולו הפך לכפר גלובלי אחד קטן וניתן לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל במדינות רבות בעולם ולא רק בישראל. המשקיע יכול לעלות על טיסה לארה"ב, למדינות רבות באירופה ואף לבצע השקעות בסלוניקי. ניתן גם לבצע השקעות נדל"ן באופן מקוון מבלי להגיע למיקום הנכס. השקעות נדל"ן בחו"ל אפשריות עבור כל אחד מאיתנו מהסיבה שהעולם הפך לכפר גלובלי אחד קטן עם מסחר, תקשורת ושווקים משותפים רבים.

השקעות נדל"ן בחו"ל – מגוון רחב של סוגים

להשקעות נדל"ן בחו"ל קיים היצע רחב, סוגים שונים של השקעות ומבחר אינסופי. לעיתים השפע עלול להבהיל את המשקיעים הישראלים ולעכב אותם מלמצוא את ההשקעה המתאימה עבורם שתניב להם תשואה משתלמת לטווח הרחוק. ניתן לבצע השקעות בסלוניקי והשקעות נדל"ן בחו"ל הן בנכסי נדל"ן למסחר והן בנכסי נדל"ן למגורים. כיצד מתחילים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל ולמה השקעות בסלוניקי מהוות אפשרות נדל"ן מרכזית שעליכם להכיר? ריכזנו עבורכם בכתבה את כל המידע החשוב שעליכם לדעת.

השקעות נדל"ן בחו"ל – הסיכונים שעליכם להכיר

בדומה לכל סוגי ההשקעות, כך גם השקעות נדל"ן בחו"ל כרוכות בסיכונים. ריכזנו עבורכם את הסכונים המרכזיים של השקעות נדל"ן בחו"ל שעליכם להכיר –

  • אי שליטה בהשקעה – בהשקעות נדל"ן בחו"ל קיים הסיכון שככל שתשקיעו במקום רחוק יותר, כך תאבדו את השליטה שלכם בהשקעה מהסיבה שעלול להיווצר אצלכם קושי בהגעה מתמדת אל הנכס. במידה ואתם מעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל מומלץ שתבחרו ביעד השקעה הנמצא במרחק טיסה קצר מישראל.
  • תלות בגורמי צד שלישי – בכדי להצליח לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל קיים צורך בתלות בגורמי צד שלישי כדוגמת עורכי דין המתמחים בתחום המקרקעין, אדריכל, מהנדס, כלכלנים וכמובן שוכרים. עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן יבחן עבורינו את הנכס בפן המשפטי, אדריכל ומהנדס יאמתו את נאותות העסקה ויבדקו שהמבנה תקין ושלא קיימות בו חריגות בנייה, נזילות ותקלות נוספות, כלכלנים ושמאים יאשרו את ביצוע העסקה והשוכרים יהיו האנשים שיתגוררו בנכס שלכם. במידה ואתם בוחרים לבצע השקעוץ נדל"ן בחו"ל עם חברת ניהול, החברה תדאג לכלל הבירוקרטיות הכרוכות בתהליך ולקשר השוטף עם גורמי צד שלישי.
  • אי ידיעת השפה והתרבות המקומית – בשונה מהשקעות נדל"ן בישראל, השקעות נדל"ן בחו"ל מתבצעות במדינות זרות עבור רבים מאיתנו כמעט לחלוטין שבהן אנחנו לא מכירים את התרבות ואת השפה המקומית. חוסר ידיעת המאפיינים המקומיים עלול ליצור אצלנו כשלים בתקשורת מול גורמים מרכזיים שיסייעו לנו בתהליך. בכדי לפתור את הקושי ולהצליח בהשקעות נדל"ן בחו"ל ובהשקעות בסלוניקי, מומלץ שתיעזרו במשקיעים ישראלים המתמחים בהשקעות נדל"ן ביעד ההשקעה שלכם ויסייעו לכם בתקשורת מול הגורמים המקומיים. תוכלו להיעזר גם בחברת ניהול שתדאג לתקשורת השוטפת מול הגורמים המקומיים.

השקעות נדל"ן בחו"ל – מסלולים עיקריים

כאשר אתם ניגשים לבצע השקעות בסלוניקי או השקעות נדל"ן בחו"ל, עליכם לבחור בין שתי אפשרויות עיקריות – השתתפות ביזמות או ברכישת נדל"ן באופן עצמאי.

  • השתתפות ביזמות – השקעות נדל"ן בחו"ל המתנהלות באמצעות יזמות מבוצעות כך שכל משקיע הנכלל בקבוצה משלם את ההון הדרוש עבור היזם. כאשר הפרוייקט קורם עור וגידים והופך למציאותי היזם יתגמל אתכם על ההשקעה באופן יחסי בקרקע. השקעות נדל"ן בחו"ל וביצוע השקעות בסלוניקי באמצעות השתתפות ביזמות יתאימו עבורכם רק אם אתם מאמינים גדולים בפרוייקט ובסיכויי ההצלחה שלו. במידה ובחרתם לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל באמצעות השתתפות ביזמות עליכם לקחת בחשבון שתצטרכו להשקיע סכם כסף לא קטן למשך תקופה.
  • רכישת נדל"ן – בדומה להשקעת נדל"ן בארץ אתם קונים דירה יד שנייה או חדשה מקבלן ומצפים למכור אותה לאחר תקופה מסויימת של השקעה. הסיכון לאבד את הונכם קיים במידה והבנייה על ידי הקבלן לא תושלם או במידה והדירה תאבד מערכה ותיאלצו למכור את הנכס בסכום נמוך מהסכום שרכשתם אותו. בכדי לצמצם את סיכוניי ההפסד להשקעות בסלוניקי ולהשקעות נדל"ן בחו"ל מומלץ שתיצרו קשר עם חברת השקעות מקצועית.

השקעות בסלוניקי – אפשרות השקעה שעליכם להכיר

רבים מאיתנו חולמים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל ביעד ים תיכוני חלומי הממוקם במרחק טיסה קצר במיוחד. תופתעו לגלות שהחלום יכול להפוך למציאותי ולהתממש.

השקעות בסלוניקי הינן השקעות נדל"ן הממוקמות בתוך חופים יווניים מרהיבים, נופים עוצרי נשימה, חיי לילה תוססים, מערך תחבורה ציבורית משוכלל, מרכזי קניות אטראקטיבים ובמוסדות לימוד מובילים באירפה המספקים אווירה סטודנטיאלית וצעירה. כל השפע הזה קיים במרחק טיסה קצר מישראל ובמחירי השקעה נוחים במיוחד המותאמים עבורכם.