אם נעשה סקר בקרב ילדים כיום, מי הם גיבורי התרבות שלהם, מי הם האלילים אותם הם רוצים לפגוש ולהם ירצו להידמות, סביר להניח שרוב הילדים, בוודאי הבנים, יאמרו ליאונל מסי. שחקן הכדורגל הארגנטינאי שהוביל את ברצלונה להישגים בלתי נתפסים וכיום מככב בפריס סן ז'רמן, נחשב לכוכב הבלתי מעורער של הכדורגל העולמי בעשור האחרון.

כלים

 

ילדים חולמים להיות כמו מסי, רוכשים את החולצות שלו, הולכים לגן ולבית הספר עם ילקוטים שדמותו מופיעה עליהם, יש להם מחברות עם תמונות שלו, ובכל שבוע כשיש משחק שלו, הם לא מוותרים על הצפייה בו. רבים מהם חולמים על הרגע בו יוכלו לצפות בו משחק בלייב, בין אם זה באירופה ובין אם זה בביקור בישראל.

אם גם הילד שלכם אוהב כדורגל ואוהב את מסי, יש דרך נוספת בה אתם יכולים לשמח אותו ועוד ביום הולדתו. אתם יכולים לערוך לו מסיבת יום הולדת כדורגל. מדובר על אירוע בעיצוב הדומה למשחק. כך תוכלו לשלב באירוע, גם את שמחת יום ההולדת וגם את הדבר האהוב עליו ביותר.

מה כולל אירוע בעיצוב כדורגל?

יום הולדת כדורגל, הוא אירוע שכל הפריטים המשולבים בו קשורים כך או אחרת לעולם הכדורגל. החל מבלונים, דגלים, מפות, מפיות, כובעים, קישוטים ועוד. כל מה שקשור לאירוע מעוצב בצורה של כדורגל, בין אם זה הדבר הקטן ביותר ובין אם זה הדבר הגדול ביותר.

כך חתן השמחה והילדים שחוגגים איתו, ירגישו כאילו הם נמצאים במגרש כדורגל או באווירה של המשחק. ניתן לרכוש את הפריטים השונים במקום שמייצר ומשווק אותם, לתלות ולהציב באזורים שונים במקום נערך האירוע, בין אם זה בבית ובין אם זה במרחב ציבורי כזה או אחר, וכך יוצרים אווירה מיוחדת לאירוע.

במקום לערוך אירוע סטנדרטי, רגיל, הרי יום הולדת כדורגל מעניק לילדים חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. בוודאי אם מוסיפים לכל פריטי העיצוב והקישוטים השונים גם הפעלות שונות שקשורות למשחק. אפשר לעשות משחקים ותחרויות בין הילדים שקשורות למשחק באופן מעשי או בדרכים אחרות. ניתן למצוא דרכים נוספות כיצד להוסיף אלמנטים חיוביים שקשורים למשחק, ויוסיפו לחוויה ולאירוע.

כיצד יודעים מה לקנות?

מאחר ויש לא מעט פריטים שיכולים להתאים לאירוע יום הולדת כדורגל, אזי שצריך לדעת מה לקנות. רצוי להכין רשימה, בהתאם לסוג האירוע שמבקשים לייצר ולעיצוב שרוצים לבנות סביבו. בהתאם לכך, יהיה אפשר לדעת אילו פריטים לקנות וכיצד הם יכולים לשרת את האירוע.

חשוב כמובן לקנות פריטים בכמות המספקת, על מנת שיהיה ניתן להשתמש בהם בכל מקום, עבור כל הילדים. כמו כן, רצוי מאוד לדעת כיצד לשלב בין כל הפריטים בצורה אופטימאלית, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שימוש.