ליטיגטור הוא בעצם עורך דין המתמחה באומנות ההתדיינות, הבקיע ברזי עולם המשפט בישראל.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

תפקידו של הליטיגטור הוא לטפל, לבצע ולשרת את צורכי הלקוח בתהליך ההתדיינות בתיקים אזרחיים. הליטיגציה מתייחסת לתהליך של נקיטת הליכים משפטיים נגד אדם אחר, קבוצה או עסק לפתרון מחלוקת כלשהי. ליטיגטורים יכולים לייצג נאשמים או תובעים ולעתים קרובות מבלים זמן בוויכוחים בתיקים באולם בית המשפט. התהליך יכול לכלול חקירה, משפטים, הסדרים, ערעורים ועוד. לא כל התדיינות תגיע לבית המשפט, אך ליטיגטור טוב אמור להיות מוכן להתמודד עם הליך משפטי זה בעת הצורך. אם אתם מוצאים את עצמכם זקוקים לשירותיו של ליטיגטור, עדיף שתמצאו עורך דין בעל ניסיון רב בתחום הספציפי שלכם, שיוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.
אז איך בוחרים ליטיגטור שמתאים לכם?

טיפים לבחירת ליטיגטור

מספר גורמים שמומלץ לקחת בחשבון בעת בחירת ליטיגטור הינם:
- תחום ההתמחות
- ניסיון וותק
- גישה שירותית
- יכולת ורבלית טובה

רק ליטיגטור שיכיל את כל התכונות הללו, יוכל לספק לכם את השירות המיטבי ולשמש כמיקרופון שלכם אל מול המערכת המשפטית. ברצוננו להמליץ לכם על משרד עורכי הדין של עורך הדין איתיאל היקרי, המתמחה בתחום ההתדיינות בשלל סוגי תיקים. מטיפול בתחומים משפטיים שונים כגון: דיני ירושה, דיני מקרקעין, דיני משפחה, ליטיגציה אזרחית ומסחרית ועוד.
פנו כבר היום למשרד של עורך הדין איתיאל היקרי לשירות הליטיגטור הטוב ביותר ובמחיר השווה ביותר. אל תשאירו את הצרכים המשפטיים שלכם בידיים חובבניות, פנו כבר היום והבטיחו שהאינטרס שלכם מיוצג בתהליך הליטיגציה האזרחית, על הצד הטוב ביותר, בידיי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המשפטי האזרחי בישראל.

ליטיגציה אזרחית

ליטיגציה אזרחית או בשמה השני התדיינות היא תחום החובק את אומנות הטיעון בבית משפט ובשאר מצבים המצריכים התדיינות בתחום המשפטי. התפקיד של ליטיגטור נעשה לרוב על ידי עורך דין. הליטיגציה האזרחית כוללת בתוכה גם את התמחות בליטיגציה מסחרית שעוזרת לחברות, עסקים ושאר גופים עסקיים לדון בנושאים משפטיים, באופן מקצועי.
תחום הליטיגציה האזרחית יכולה להועיל בטיפול בכל תיק, שמגיע לדיון משפטי, בין אם מדובר בבית משפט, הרבנות (במקרה של דיון בנושא דתי), בבית דין או כל סוג של ערכאה משפטית. עורך דין שעוסק בליטיגציה אזרחית חייב להכיר ולשלוט בכל סדרי הדין הרלוונטיים לתהליכים משפטיים שונים. במשך שנים רבות, תחום הליטיגציה האזרחית בישראל לא הופרד משאר סוגי הייצוג וההתדיינות המשפטיים, ועורכי הדין בישראל עסקו בשני התחומים. בשנים האחרונות ניתן לזהות עלייה חדה במגמה של התמחות ספציפית בתחום הליטיגציה האזרחית. וישנם משרדי עורכי דין רבים בישראל שהקימו מחלקות ייעודיות, המורכבות מעורכי דין המתמחים בתחום ההתדיינות. ליטיגטור שמתמחה בליטיגציה אזרחית יוכל לספק לכם את הישרות לייצוג הראוי במהלך התהליך