חזיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. ממש כמו שאת קמה בבוקר ומצחצחת את השיניים, כנראה שגם לא תצאי מהבית בלי חזיה טובה מתחת לבגדים, אלא אם כן ניחנת בחזה המושלם, ואז כולן מקנאות בך. בחירה של חזיה יכולה להיות לעיתים מאוד מתסכלת, בעיקר לבנות שבורכו בחזה גדול.

כלים
קרדיט לתמונה: unsplush
קרדיט לתמונה: unsplush

כל חנות חזיות שמכבדת את עצמה תציע מגוון לא קטן של חזיות, התפקיד שלך הוא לבחור את החזיה לה את זקוקה, בהתאם לאירוע או לצורך. ישנן חזיות סטנדרטיות או חזיות בעיצוב סקסי, חזיות מיוחדות למניקות, גוזיות, חזיות סטרפלס בלי כתפיות, וגם חזיות שתוכלי לפרק מהן את הכתפייה בעצמך, ולבסוף גם חזיות ספורט שנועדו להחזיק את החזה בעת פעילות גופנית עצימה. המגוון כל כך רחב, שלעיתים קשה להחליט מה אנחנו צריכות באמת. המדריך הבא יסייע לך לעשות את הבחירה הנכונה והמתאימה לך.

כך תבחרי את החזיה המושלמת

לכל אחת מאיתנו יש בארון בית קברות לחזיות. נדלקת על החזיה בחנות, מדדת אותה והכל היה נראה טוב, ובפועל, כשניסית למדוד אותה בבית, משהו כבר לא יושב כל כך טוב בעיניים או מתחת לחולצה, ופתאום היא אינה מחזיקה ותומכת כמו שהיה נדמה לך במעמד הקניה. אין דבר מבאס יותר מלהוציא לא מעט כסף על חזיה טובה, ולגלות (אחרי שכבר כיבסת אותה) שהיא לא ממש מתאימה. אז איך תבחרי חזיה טובה שיושבת עלייך בול? הנה כמה טיפים חשובים:

  • סגנון - ישנו מגוון רחב של סגנונות וצורות בעולם החזיות. עם מחשוף ובלי מחשוף, קאפ פתוח או סגור, עם ריפוד ובלי ריפוד, ריפוד כפול, פוש אפ ועוד. כל אחת מאיתנו בורכה בחזה שונה, ולכן לכל אחת יתאים סגנון חזיה אחר. חשוב שתנסי מגוון רחב של סגנונות עד שתמצאי את הסגנון שמחמיא לחזה שלך, עוטף אותו היטב ומחזיק אותו בצורה טובה.  
  • אל תמהרי לקנות - אם כבר הגעת לקנות חזיה, קחי איתך לתא ההלבשה כמה סוגים של חזיות, ואל תתעצלי למדוד את כולם. כשהחזיה כבר עלייך הרימי את הידיים, התכופפי, ותנועי בחופשיות על מנת לראות שהחזיה יושבת טוב ולא זזה ממקומה גם בתנועה. מומלץ גם לשים את החולצה בחזרה לפני שאת חוזרת לחזיה הישנה שלך, על מנת לראות איך היא יושבת גם מתחת לחולצה, שהיא לא בולטת בצורה בעייתית, ולא חותכת את החזה באמצע.
  • מידה - לא כל בחורה יודעת בדיוק מה מידת החזה שלה. הגוף שלנו משתנה לעיתים בעקבות עליה או ירידה במשקל, הריון והנקה ועוד, ולא תמיד מידת החזיה תהיה זהה. התחילי מלמדוד חזיה אחת בכמה מידות, עד שתדייקי את המידה המתאימה לחזה שלך, ולאחר מכן תוכלי להתפרע ולמדוד כמה סגנונות.
  • תקציב - לבסוף, החליטי בינך לבין עצמך על תקציב שאותו את מוכנה להוציא על הלבשה תחתונה. כך תוכלי להתאים את הרכישה לתקציב שלך, ולמצוא את עצמך מבצעת קניה מדוייקת למה שאת צריכה.