מהנתונים עולה כי מדובר בהיקף השיווקים הגבוה ביותר לתקופות מקבילות בשנים עברו.נציין כי, מכלל המכרזים הפומביים שפורסמו, כ-40 אחוז שווקו במסלול מחיר מופחת, המבטיח מראש כי מחיר הדירה יופחת בכ- 200 אלף ש"ח בממוצע לרוכשים.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין: "קידום בנייה, הגדלת היצע הדירות וחתירה לדיור בר השגה עבור אזרחי ישראל הן גולת הכותרת בפעילות משרד הבינוי והשיכון. מספר השיווקים הגבוה, מהווה דוגמא לתנופת הפיתוח האדירה בה אנו נמצאים. מדובר בהצלחה משמעותית ובעל חשיבות רבה לפיתוח העתידי של אזורי מגורים. מרגע הגעתי אל המשרד הנחתי את כל הגורמים לפעול ללא לאות במטרה להסיר חסמים ולקדם שיווקים, מתוך ראייה כי חשיבותם הינה רבה, ראשית, עבור הציבור, שנית עבור הקבלנים והיזמים וכמובן גם עבור הרשויות המקומיות. צריך לזכור כי ענף הנדלן הוא הקטר של הכלכלה הישראלית ופיתוחו משמע קידום המדינה ודאגה ליציבותה."

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרדימן: " אני שמח בכך שהעבודה המשותפת של המשרד עם רמ"י מול הרשויות המקומיות מביאה תוצאות מיידיות בשטח. שיווקים יעילים הם הבסיס להתמודדות עם הצורך של האוכלוסייה הגדלה בפתרונות דיור. אם בעבר שיווקי קרקע היוו חסם בתחום הדיור, היום אנו פועלים באופן אינטנסיבי, חכם ואפקטיבי במטרה לייצר את ההיצע אליו אנו משוועים. וככל שניתקל בחסמים נפעל בכל הכלים להסרתם, לטובת אזרחי ישראל."

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: "אני מברך על ההישגים מצוינים בהגדלת היצע ייחידות הדיור בשמונת החודשים הראשונים של השנה. נתונים אלו גבוהים, לעת הזו, בכ60% משנת 2018 בה היו נתוני השיווק הגבוהים ביותר עד כה. למרות החסמים והקשיים, תמשיך הרשות, בעבודה משותפת עם משב"ש, הרשויות המקומיות ויתר משרדי הממשלה, במאמציה לעמוד בהצלחה ביעדים ובאתגרים שהציבה הממשלה לטובת פתרון משבר הדיור."

להלן רשימה חלקית של שיווקים שהיו מתחילת השנה ברחבי הארץ:להלן רשימה חלקית של שיווקים שהיו מתחילת השנה ברחבי הארץ :

חיפה               2,813

דימונה             1,753

אשדוד             1,474

לוד                 4,835

קרית אתא       763

קרית ביאליק    1,289

תל אביב         1,978

ערערה בנגב   434

דיר אל אסד    185

עפולה           1,028

יבנה             2,500

עכו               1,227

יהוד              1,191

בית שאן        708

נהריה           862