מעבר לדירה חדשה יכול להיות מבלבל מאוד והרצון לקבל את האינפורמציה המלאה בנוגע לטיב הנכס הוא טבעי ונכון. דיירים טריים מהנכנסים לדירתם החדשה מעוניינים לבצע בדק בית לדירה טרם כניסתם אליה בכדי לוודא שלא קיימים ליקויי בנייה רבים, ואם קיימים כאלה, אז הטיפול בהם ייעשה בצורה המיטבית. נציג בפניכם את הדברים החשובים שעליכם לדעת בנוגע לבחירת חברה המתמחה בנושא ביקורת בתים ומה היא מציעה.

כלים
קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

בדיקת מבנים - צעד ראשון והכרחי לפני הכניסה לדירה

בין אם מדובר בבדיקה לדירה חדשה ובין אם מדובר בדירה יד שנייה או דירת תמ"א 38, בדק בית לבית הינו צעד הכרחי שחשוב לבצע טרם רכישת הנכס והכניסה למגורים בו. מגוון ליקויים יכולים לצוף ולהתגלות במהלך בדיקה הנעשית על ידי חברת בדק בית מקצועית. אף אחד לא מעוניין לגלות לאחר מספר חודשים בנכס על בעיות צנרת או רטיבות חמורות בנכס או על כך שיש קרינה חזקה באזור בו הבניין ממוקם. על כן, צעד ראשוני לפני האישור הסופי של החוזה של דירתכם הוא לוודא כי יתקיים בדק בית על מנת להסיר כל חשש וספק עתידיים.

מגוון הבדיקות השונות – מנזילות ואיטום ועד בדיקות איכות סביבה

חברת בדק בית איכותית ומקצועית מכירה את מגוון הבדיקות שיש לבצע לנכס טרם כניסתם במסגרת בדיקת ליקויי בנייה ובדיקות ליקויים נוספים שהיא תבצע בדירתכם. בדיקת גז ראדון או בדיקת רעש? זה לא הדבר הראשון שעולה לנו לראש כשאנחנו מגיעים לחתום על החוזה, אבל מדובר בבדיקות חשובות הנעשות במסגרת בדק בית לדירה חדשה. לצד אלה, בדיקות סטנדרטיות ומוכרות כמו בדיקות איטום ורטיבות, איתור נזילות ובדיקות של טיב הצנרת במבנה נעשות במסגרת ביקורת בתים שחברות בדק בית מבצעות.

לא רק בדיקות, אלא גם שירותים נלווים הכרחיים

בעבודה למול חברת בדק הבית, חשוב לוודא כי היא מציעה בנוסף לשירותי הבדיקות המגוונים שלה גם שירותים נלווים חשובים. בין השירותים הנלווים שכדאי לוודא כי החברה מספקת נמצאים מתן חוות דעת הנדסית לגבי הנכס, ליווי משפטי מקיף ומלא במידה ויש צורך בהליך משפטי כלשהו וגם שירותי שמאות מקרקעין לשם הערכה מיטבית של ערך הנכס. במעבר על אתר החברה או בשיחת טלפון למול נציג השירות תוכלו לקבל את כל הפרטים הללו.

בחירה בחברה מקצועית, אמינה ואיכותית

חברת אגם שירותי בדק בית מציאה שירותים מגוונים ברמת מקצועיות גבוהה ובפריסה בכל רחבי הארץ. החברה תוכל ללוות אתכם משלב בדיקת הדירה הראשונית טרם מסירתה, דרך איתור ליקויי הבנייה בנכס ובדיקות איכות הטיפול באותם הליקויים ועד ליווי משפטי במידת הצורך. חברת אגם שירותי בדק בית מציעה שירות לקוחות אדיב המלווה אתכם לכל אורך התהליך ודואג שתקבלו את הבדיקות ברמה הגבוהה ביותר.

בקרו באתר הבית: אגם בדק בית וביקורת מבנים