ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח רכב ושאר ביטוחים – בכל פעם שאנו צריכים להתמודד עם הביטוחים שלנו, המשמעות היא כאב ראש לא קטן ולא מעט סטרס. כיום חברות הביטוח הבינו שהלקוחות שלהן יודעים הרבה יותר; מה מגיע להם, אילו סעיפים נדרשים בכדי לספק לעצמם איכות חיים גבוהה ועוד, והם גם לא מפחדים לדרוש זאת. כך, מחשבון ביטוח הפך לחלק בלתי נפרד מכל תהליך התאמת פוליסת ביטוח בכל תחום, כשאיש אינו מוותר על השימוש בו ועל היתרונות הנפלאים שלו.

 

מהו מחשבון ביטוח ומהם היתרונות שלו?

ממש כמו שלא הייתם רוכשים פריטים מסוימים מבלי להשוות בין המחירים שלו בחנויות שונות, יש לבצע סקר שוק בכל הנוגע לביטוחים השונים. כאן נכנס לתמונה מחשבון ביטוח המאפשר לבצע את ההשוואה וההתאמה הזו בכל סוג של ביטוח שתזדקקו לו, באופן מקוון ובלחיצת כפתור. זהו כלי וירטואלי אותו ניתן למצוא באתרים של השוואות מחירי ביטוחים, או באתר של חברת הביטוח שלכם. בעזרת המחשבון תקבלו דמי ביטוח משוערים שתתבקשו לשלם, לצד הצעות מחיר.

בנוסף למידע הרב שמתקבל, ישנם יתרונות נוספים למחשבוני הביטוח:

מתחילים בפרמיה – כשמחשבים את הפרמיה מראש, מקבלים מושג מדויק יותר לגבי עלות הפוליסה כולה, מה שמאפשר להיערך לקראת הרכישה באופן נכון יותר. ברגע שיודעים את הסכום אפשר להתאים את הכיסוי, לבחון האם בכלל נעמוד בתקציב וכו'. ואפרופו תקציב – סרקנו כמה פוליסות שונות וחישבנו את הפרמיות שלהן באמצעות המחשבון, כעת מתקבלת תמונה ברורה יותר של סוגי הפוליסות שחברות הביטוח יספקו בהתאם לתקציב שלכם. חשוב לא רק לוודא תקציב אלא גם להתאים את הפוליסה לצרכים והדרישות שלכם, מה שישפיע גם כן על המחירים. בלי להסתבך – בתוך מספר דקות, תוכלו לשלוף את המידע מאתרי השוואות מחירי הביטוחים. המשמעות היא שאין צורך בטכניקות והערכות ידניות ומסובכות מידי, וכל המידע שתצטרכו יהיה בידיכם בלחיצת כפתור. הצעות המחיר שיתקבלו יגיעו ישירות ממקרות רשמיים וגם תרצו, גם מחברת הביטוח המועדפת עליכם. זהו תהליך שחוסך לא מעט כאב ראש ואנרגיה, שמביא אתכם להצעת המחיר המשתלמת ביותר בלי להסתבך! תוספות – מחשבון ביטוח מאפשר לכם גם לשפר את כיסוי הביטוח שמצאתם, על ידי תוספות שונות שהופכות את הביטוח לנרחב ומעמיק יותר. מובן שהמחשבון ישלוף מידע גם לגבי עלות כל תוספת ועלות כוללת, כך שתקבלו בסופו של דבר החלטה נכונה על פי מידע שקוף וברור.

לא זזים בלי לחשב

מחשבון ביטוח נוצר בסופו של דבר כדי לייעל את תהליך קבלת ההחלטות שלכם. אז למה אתם מחכים? הרי כולנו חייבים ביטוחים שונים בכדי להבטיח שלא משנה מה יקרה, יהיה גוף שיעמוד מאחורינו בכדי לסייע לנו. אז אם כבר לשלם עליו, מדוע לא לוודא שהביטוח שלנו לא רק עונה על הצרכים שלנו ומתאים לנו בול, אלא גם עולה בקנה אחד עם התקציב העומד לרשותנו?