בעוד יש משפחות וזוגות שקופצים ישר לטקס החתונה, אחרים דווקא מחפשים את המסורת ורוצים לשלב בתקופה מרגשת ומשמחת זו אירועים נוספים כמו עלייה לתורה וכמובן חינה. אם גם אתם החלטתם שאתם לא מעוניינים לוותר על המסורת שלכם ושל המשפחה שלכם ושאתם רוצים לחגוג חינה אמיתית עם כל המנהגים, כדאי שתחשבו גם על מקום מתאים שיכיל את המוזמנים שלכם ויאפשר לכם גמישות מקסימלית לחגוג את החינה איך שאתם הייתם רוצים לחגוג אותה. בשלב הראשון, חשוב לבחור מיקום מתאים בהתאם לאזור המגורים שלכם ושל המוזמנים, לחשוב על גודל החינה שממש לא חייבת להיות גדולה או קטנה כמו החתונה, בודקים את רמת הגמישות של האולם ומקבלים החלטה. בשלבים הבאים תוכלו לתכנן את החינה בדיוק איך שאתם חולמים.

כלים

 

המפתח לחינה מוצלחת הוא שילוב המושלם בין האולם לבין המסורת

זה נכון שברחבי הארץ יש לא מעט מקומות שמתאימים להפקה של טקס חינה או אירוע חינה. יחד עם זאת, לא כל האולמות מציעים גמישות. למשל, אם תרצו להביא את האוכל והממתקים המסורתיים בעצמכם, זה משהו שתצטרכו לבדוק אותו לפני כן. לעומת זאת, יש אולמות לחינה שמתאימים לאירוע הזה באופן ספציפי וכבר מציעים לאורחים אוכל מסורתי וגם את כל העוגיות המיוחדות שהאירוע מביא איתו. דבר נוסף שכדאי להתייחס אליו וחשוב מאוד בתכנון אירוע חינה הוא העיצוב של המקום. בחינה אנחנו רוצים ליצור אירוע שקצת שונה מאירועים אחרים וזה בא לידי ביטוי בעיצוב מרשים, מיוחד, זוהר וססגוני. התאורה, כלי ההגשה, מקומות הישיבה, האביזרים המשלימים - כל אלה יכולים לתרום ולשנות לגמרי את האווירה.

 

מוזיקה והרבה שמח

בנוסף לעיצוב, לאוכל המסורתי וכמובן למנהגים שיש בתוך האירוע עצמו, למוזיקה יש אפקט לא פחות מרכזי באירוע כזה. חשבו האם בא לכם לשלב באירוע שלכם מעגל של מתופפים, זמרת מזרחית משגעת שתקפיץ את כל האורחים או להקת רקדניות.

בשורה התחתונה חינה היא שילוב בין אירוע אליו מגיעים כל האנשים הכי קרובים לנו בעולם כמו חברים, בני משפחה ומכרים לבין טקס מסורתי עתיק יומין שמאפיין את עדות המזרח. זה טקס עם המון חום, אותנטיות ומסורת. הוא מסמל חוויה זוגית חדשה ומשותפת של בני הזוג, בא לשים אותם במרכז וכל מי שמגיע רוצה לברך אותם בברכת זוגיות טובה ובריאה, ברכה של שלום, של שפע, של אור, של פרנסה טובה, חוזק, בריאות ופוריות. לכן, בהיותכם בוחרים מקום לחינה שלכם, אתם צריכים להרגיש שיש שם שילוב בין אהבת אדם וחדוות אירוע, גמישות, מקצועיות ומחשבה על הפרטים הקטנים.

 

מחפשים אולם מרהיב שיתאים עבור חגיגת החינה שלכם? בפורטל האולמות וגני האירועים CALLEVENT תוכלו להתרשם ממגוון של מקומות מתאימים לאחת החגיגות הכי חשובות, מהותיות ומרגשות שיש אצלנו בדת היהודית. תוכלו לבצע סינון מהיר ויעיל בהתאם לקריטריונים שחשובים לכם כמו מיקום האירוע, גודלו, תקציב וכדומה. בנוסף, נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב בבחירת האולם, לסייע לכם ולענות לכם על כל שאלה. לפרטים ומידע נוסף צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.