כל אדם אוהב להעניק זר פרחים כמתנה לאדם שיקר לו. זר פרחים מעניקים במגוון מצבים שונים: בחגים, בשבתות, בימי הולדת ואירועים מיוחדים, כאשר אדם מעוניין להגיד לאדם שמקבל את הזר שהוא מעריך אותו ושהוא יקר לליבו ועוד. פרחים אינם סתם מתנה, הם מסמלים לא מעט. לקראת החג המתקרב, כל אדם נערך בוודאי לרכוש מתנה עבור המארחים שלו, בני המשפחה שלו, בת הזוג או בן הזוג ועוד, כדאי לדעת שהמתנה המשמחת והמרגשת ביותר מאז ומתמיד לקראת החג היא זר פרחים מיוחד ואיכותי, אשר ישמח את לב האדם שמקבל אותו.

כלים
קרדיט תמנוה FREEPIK
קרדיט תמנוה FREEPIK

מה מסמלים לנו הפרחים?

הפרחים מסמלים לא מעט. הם מסמלים התחדשות, פריחה ורעננות, הם מסמלים את כל היופי, החן והרעננות, הם מסמלים אווירה טובה, אהבה ושמחה. אדם שמקבל זר פרחים מפנק ומיוחד, מרגיש אהוב, יקר ומוערך. מעבר לכך, סוגי פרחים שונים מסמלים דברים שונים ועל כן, כאשר מרכיבים זר פרחים לקראת החג או לקראת כל מטרה אחרת, כדאי מאוד להבין מה מסמלים כל סוג של פרחים ובהתאם לכך, ליצור את הזר המושלם בהתאם למטרה.

מה מסמלים סוגי פרחים שונים?

כאמור, כל אדם אוהב לקבל זר פרחים. מדובר על מתנה שכיף לתת וכיף לקבל ולא רק בחגים או באירועים מיוחדים. כאשר רוכשים זר חייבים להבין שמאחוריו יש משמעות שהולכת איתנו מתקופות רחוקות. אם הענקתם זר לקרוב משפחה, מעסיק או חבר, כדאי לרכוש זר עם מחשבה מאחוריו ותיצרו זר מושלם עם מגוון סוגי פרחים שונים. הנה כמה פרחים ומה שעומד מאחוריהם:

ציפורנים- הציפורנים הסגולים מסמלים הפכפכות ואילו הוורודים מסמלים אהבת נצח וכדאי לשלב אותם בזר רומנטי. יש שטוענים שהציפורן הוא פרח פשוט מדי ואילו יש כאלה שרואים אותו כפרח בעל דקויות רבות שמסמל אהבה והערכה לכל אדם שמקבל אותו.

סיגליות- הסיגליות מסמלות נאמנות ומסירות אין קץ, הן מסמלות אהבה אמיתית.

שושנים- זר שושנים אדום הוא עדיף על זר שושנים צהוב. שושנים אדומות מסמלות אהבה ותשוקה ומתאימות מאוד ליום האהבה, ליום נישואין, לימיי הולדת של אנשים קרובים ועוד.

צבעונים אדומים- אם מתחשק לכם לגוון קצר ולוותר אל השושנים האדומים, תוכלו לבחור בצבעונים אדומים שיעשו עבורכם את אותה העבודה בדיוק ויבהירו למקבל  הזר שהוא אהוב ויקר.

נרקיסים-לנרקיסים יש ריח חזק מאוד והם בהחלט לא מתאימים לכל אחד. יחד עם זאת, יש להם נוכחות שקשה מאוד להתעלם ממנה. הנרקיס מתאים להתחלות חדשות ועל כן, השילוב שלו בזר לקראת חג שמסמל את השנה החדשה הוא בהחלט דבר נכון.

קמליות- מדובר על פרח יפה שהגיע למערב מדרום מזרח אסיה. יש לו משמעויות רבות והוא מסמל תשוקה, עדינות, מצוינות ונאמנות נצחית. אין ספק שחשוב מאוד לשלב את הפרח המדובר בזרים שונים שכן הוא מייחד את הזר ומייפה אותו.

גרברות- מדובר על פרחים עליזים מאוד ונפוצים שניתן למצוא אותם במגוון צבעים שונים. הפרחים הללו מכניסים אור לבית ובאופן לא מפתיע גם המשמעות הנסתרת של הגרברות נוגעת במקומות חיוביים. הגרברות הם פרחים שמסמלים הערכה רבה ועל כן, אין ספק שכדאי להשתמש בהם במסגרת זר פרחים עבור אנשים שמעריכים ואוהבים. הגרברות הלבנות מסמלות תמימות וטוהר ועל כן בהחלט כדאי לשלב אותן בזר לסוכות.

זר פרחים מהווה ללא ספק את המתנה המושלמת עבור כל מטרה, אירוע או חג ועל כן, כדאי שתשקיעו מחשבה בזר הפרחים שאתם רוכשים לקראת החג ותרכשו את הזר המושלם בפרחי Vaza.