עולם התאורה מהווה תחום משמעותי מאוד בעיצוב הבית כיום. בעוד שבעבר התאורה שימשה עבור צורך פונקציונאלי בלבד, הרי שכיום ידוע כי תאורה יוצרת אווירה נכונה בכל חדר בבית ותורמת רבות לדקורטיביות ולעיצוב של הבית. כיום ניתן למצוא קולקציות מרהיבות של גופי תאורה מעוצבים. ניתן למצוא גופי תאורה פופולאריים ואטרקטיביים מאוד בקרב קהל הצרכנים כיום וחשוב מאוד להבין היכן כדאי לשלב את גופי התאורה בבית. אחד מסוגי מהמנורות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות הם מנורות עמידה. למנורות עמידה יש מגוון יתרונות שונים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות השימושים והיתרונות במנורות עמידה וכן, כיצד תוכלו לשלב אותן בעיצוב ביתכם בצורה נכונה.

כלים

 

מנורות עומדות- תוספת אלגנטית לכל בית

מנורות עמידה מהוות כיום מנורות פופולאריות מאוד שניתן למצוא אותן כמעט בכל בית פרטי. אחד המאפיינים הבסיסיים ביותר של גוף התאורה המדובר הוא אי הקביעות שלו. לא מדובר על מנורה שמקובעת לקיר או לתקרה, אלא מדובר על מנורה ניידת שניתן להעביר בקלות ממקום למקום ועל כן, את המנורות המדוברות ניתן למצוא בחדרי שינה, בחדרי סלון ועוד. המנורות הללו שונות ומגוונות מכל גוף תאורה אחר. הן יכולות ליצור אווירה מיוחדת מאוד בכל מקום שבו הן מצויות וכן לתרום באופן ניכר לעיצוב ייחודי של הבית. הן יוצרות מראה אלגנטי ומרשים בכל חלל שבו הן מצויות.

היתרונות במנורות עומדות

למנורות מעין אלה יש כאמור יתרונות שונים שהופכים אותן למנורות מאוד פופולאריות. ראשית כל, מדובר על מנורות שמהוות אלמנט ויזואלי אסתטי ומרשים בכל חדר שבו הן מצויות וזאת גם כאשר הן לא דולקות. כאשר הן דולקות, מיד מבחינים בהן והן מוסיפות נפח אלגנטי למראה הכולל של החדר. מדובר על מנורה שמאוד מזמינה לשבת בסמוך עליה לצורך כתיבה, קריאה בספר, עבודה ועוד.

המנורה יוצרת אור מושלם וממוקד עבור קריאה ועל כן ניתן למצוא אותה בחדרי שינה רבים, בסמוך לכורסאות שבסלון ועוד. אם אין מספיק אור הרלוונטי עבור קריאה בסלון, כל שיש לעשות זה להתיישב בסמוך למנורה ולהדליק אותה. אם בחדר השינה לא מעוניינים להפריע לבן הזוג שישן יחד אתכם במידה ואתם מעוניינים לקרוא, כל שיש לעשות זה פשוט להדליק מנורה עומדת בצד שלכם ולהנות מקריאה ללא הפרעה לאדם אחר שישן בחדר. המנורות מתאימות גם לחדרי ילדים וגם לחדרי שינה של מבוגרים. מעבר לנוחות הכרוכה במנורות הללו, יש להן השפעה בריאותית שכן, אור ממוקד וטוב מקל על העיניים ובהתאם לכך גם על שאר הגוף.

יתרון נוסף של המנורות הללו הוא שניתן להעביר אותן בקלות ממקום למקום. בניגוד לגופי תאורה אחרים בבית שהם מקובעים למקומם ובלתי אפשרי להזיז אותם, את המנורות הללו ניתן להזיז בהתאם לצורך. אם המנורה מפריעה במצבים מסוימים ותופסת מקום משמעותי מדי בחלל, ניתן להזיז אותה למקום אחר, אם המנורה בחדר שלכם נראית לכם כבר פחות מתאימה לחדר, תוכלו להעביר אותה לחדר אחר.

כמו כן, חלק ממנורות העמידה מאפשרות את החלפת הנורה עצמה, כך שניתן להנות מסוגים שונים של אור. ישנן מנורות ייעודיות שיכולות להעניק אור כתום וחמים, נורות בהירות יותר או פחות, נורות לד ועוד. כך ניתן להתאים את סוג התאורה הרצויה בהתאם לעיצוב של כל חלל ובהתאם לייעוד של כל מנורה.

כיצד בוחרים מנורת עמידה?

בבואכם לבחור מנורות עמידה לביתכם, חשוב מאוד שתשימו דגש על גודל המנורה, עיצוב המנורה, איכות המנורה וכן, לסוג הנורה שניתן להתקין בה והאור שהיא יוצרת. יש להתאים את המנורה לכל חלל בבית בהתאם לסגנון העיצוב שלו, בהתאם לגודלו ובהתאם לאופיו. יש להקפיד על רכישת מנורות איכותיות שישמשו עבור מטרותיהן לאורך זמן בצורה האידאלית.