אם יש משהו שרובה המוחלט של האנושות מסכים עליה, זה שסקס זה אחד הדברים המהנים ביותר שיש. חלק מזה קשור לדחפים אבולוציוניים, אבל כולנו יודעים שסקס כבר מזמן לא עושים רק להתרבות. לכן, רק נותר לחוות כמה שיותר בין הסדינים, אבל עם דגש אחד חשוב – שמירה על סקס בטוח. בעידן הנוכחי, יש כמה מחלות מין שחייבים להכיר, כדי לדעת ממה חשוב להימנע. חלק ממחלות המין נחשבות קטלניות או קשות מאוד וחלק פשוט מורידות דרסטית את איכות החיים וחיי המין של אלו הסובלים מהם. גם אם נדמה לכם שהסקס שלכם בטוח לגמרי, מומלץ לקרוא את המאמר ולהבין איך אתם שומרים על עצמכם בצורה אידיאלית.

כלים
קרדיט תמונה  Unsplash
קרדיט תמונה Unsplash

האמצעי הטוב ביותר למניעת מחלות מין כיום הוא קונדום ואסור לוותר עליו. במידה ואתם חובבי ויברטורים ושאר צעצועי מין – מומלץ אפילו לשים עליהם קונדום, שימנע העברת מחלות כגון:

  1. HIV, או במילים פשוטות – איידס. לקח הרבה שנים והרבה מוות טרגי עד שהאיידס הפך ממגיפה קטלנית, למחלה קטלנית, למחלה כרונית ועדיין, אתם ממש לא רוצים את המחלה הכרונית הזו בחיים שלכם. מי שחולה באיידס נאלץ להתקיים על קוקטייל תרופות חריף וסובל מפגיעה משמעותית בחיי המין שלו, שכן הוא יכול בקלות להעביר את המחלה לפרטנרים, באמצעות הפרשות גוף שונות וחיכוך בפצעים קטנים בעור, באיברי המין, בפה ובכל רחבי הגוף.
  2. עגבת – לעגבת יש שני מאפיינים שצריכים להדאיג אתכם. ראשית, היא עלולה להתפרץ גם שנים רבות לאחר ההדבקה, מבלי שתדעו שאתם נושאים אותה ושנית, ההתפרצות שלה עלולה להיות מלווה בסיבוכים בריאותיים קשים. שוב, שימוש בקונדום יכול להרחיק את התענוג המפוקפק הזה מהגוף שלכם, אם כי ניתן להידבק במחלה גם בדרכים אחרות.
  3. הרפס – מחלה המתבטאת בשלפוחיות נפוחות וכואבות על השפתיים ובאזור איברי המין. מדובר במחלה מדבקת מאוד, במיוחד בעת קיום יחסי מין לא מוגנים וקיום יחסי מין בעת התפרצות של השלפוחיות. הרפס שוכן בגוף באופן כרוני ועשוי להופיע פעם אחת בלבד בעת ההתפרצות, או בזמנים רבים אחרים לאורך החיים.
  4. כלמידיה – מחלת מין נפוצה, הפוגעת באיברי המין וגם בלחמית העין. בנוסף, היא עלולה לגרום לבעיות בשלפוחית השתן, באגן, ברחם ובאשכים. בכלמידיה אפשר להידבק, כמו כל מחלות המין, הן באמצעות מין אנאלי והן במהלך מין וגינלי. לרוב, הטיפול בכלמידיה הינו אנטיביוטי, אך מומלץ להימנע מהמחלה כמה שיותר, על-ידי שימוש בקונדום.
  5. נגיף הפפילומה האנושי – קבוצה של למעלה  מ 200 נגיפים העלולים לגרום בין השאר להופעת יבלות מטרידות ולא אסתטיות על גבי איברי המין. הסכנה הגדולה של פפילומה היא שחלק מהזנים של הנגיף עלולים להיות מסרטנים. לכן, מומלץ להתחסן נגד המחלה ועד אז לקיים יחסי מין מוגנים.

פאשנייט סוסייטי חוגגים אתכם את המיניות שלכם – בבטחה

כדי ליהנות מיחסי מין מהנים, מעצימים וחווייתיים לכל המשתתפים, מומלץ ורצוי כאמור, לתבל את העניינים במיטה עם אביזרי מין. חשוב לרכוש ולהשתמש בצעצועי מין איכותיים בלבד, כדי שהחוויה תהיה מסעירה כמו שאתם מצפים לה וכדי שתוכלו להשתמש בצעצועים לאורך זמן ולהגשים איתם את כל הפנטזיות שלכם. כדי לרכוש צעצועים כאלו ושאר אביזרים שובבים, בקרו בפאשנייט סוסייטי – חנות סקס מקצועית, המציעה לכם את כל הצעצועים הפופולריים והחדשניים ביותר בתחום. לכם רק נותר לפרגן לעצמכם עם כמה אביזרים חדשים וכמובן, לוודא כי אתם תמיד מקיימים סקס בטיחותי, השומר על הבריאות שלכם ועל הפרטנרים שלכם.