הסתיימה לה עוד שנה, אבל שנה בהחלט בלתי רגילה, החופש הגדול כבר כמעט מסתיים, והילדים בימים הקרובים יחזרו אל המסגרות הלימודיות מחופשת הקיץ המרעננת, אם לא תהיינה הנחיות חדשות בעקבות הקורונה. אחרי תקופה עמוסה של קייטנות, ים, בריכה והרבה זמן בבית, אם לא יוחלט אחרת, שנת הלימודים תיפתח כרגיל ב-1 לספטמבר.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

להעסיק את הילדים כשהם בבית, יכול להיות דבר יקר ומייגע, אך מה יותר טוב ממשחקים אהובים שניתן לשחק לבד, עם החברים והאחים, וגם עם ההורים? משחקים שמפתחים את החשיבה, מעבירים את הזמן ובעיקר מספקים הנאה רבה.

בעקבות גל התחלואה של זן הדלתא והמצב הלא ברור בו עולה השאלה האם תיפתח שנת הלימודים כסדרה או לא, אספנו לכם כמה המלצות שוות במיוחד של צעצועים לילדים שיעבירו להם את הזמן בכיף מבלי לקרוע את הארנק ומבלי לצאת מהבית:

רכבת צעצוע חשמלית – צעצוע להיט בקרב ילדים בגילאי 3 ומעלה, המגיעה בגדלי מסלול שונים. הרכבת נעה על המסלול אותו ניתן להרכיב בצורות שונות במהירות, בשילוב קולות ואורות מרהיבים, ובנוסף מוציאה עשן מן הקרון ממש כמו רכבת אמיתית. זהו צעצוע מושלם לכל ילד וילדה, שתמיד כיף גם לקבל כמתנה מפתיעה.

משחק הרכבה לגו ספינת מלחמה ענקית – משחק גדול ומרשים, הכולל 8 קופסאות שונות עם סך הכול של 676 חלקים לפירוק והרכבה, מהם תוכלו ליצור מטוסים קטנים, סירות וטנקים – או לחבר אותם לספינת מלחמה אחת ענקית ומרשימה ביותר, שניתן לשים בחדר ולהראות לכל החברים.

בובת משחק לבנות מונסי עם שמלות מתחלפות – בובה צעצוע יפה ואיכותית למשחק, עם שמלות מתחלפות בצבעים ואביזרים בדגמים שונים ובמחירים מפתיעים במיוחד. מתנה שווה במיוחד להעניק לחברה ליום הולדת או לכל אירוע שתרצו.

משחק דומינו לילדים – המשחק הנוסטלגי והאהוב, סט דומינו לילדים הכולל 80 או 120 אבני פלסטיק צבעוניות ב-4 צבעים לבחירתכם, עם רכבת חשמלית הנוסעת ומסדרת את האבנים אחת אחרי השנייה ובונה כך את המסלול בליווי אורות ורעשי רכבת. המשחק מתאים גם ליחיד וגם לכמה שחקנים שיכולים לשחק יחד.

ג'אמפר כדור קופץ על המים – להיט אמיתי לקיץ החם, כדור קופצני במיוחד בקוטר 6 ס"מ עטוף בבד לייקרה דוחה מים בצבעים שונים לבנים ולבנות הקופץ בקלילות על המים ומתאים לבריכה ולים, אפשר לשחק עם שחקן אחד ולמסור מצד לצד או עם כמה חברים יחד! אין צורך לסחוט אותו בין מסירה למסירה כמו חיקויים אחרים. פשוט לזרוק, לשחק ולהנות!

תופתעו לשמוע שאת כל המשחקים הללו ועוד מגוון של מאות מתנות וצעצועים נוספים אחרים תוכלו למצוא דווקא באתר אונליין שאולי לא הכרתם, אתר קיפי מתנות וצעצועים, המציע שירות משלוחים מהיר במיוחד בפריסה לכל רחבי הארץ.

במידה והוספתם מספר צעצועים לסל הקניות, תקבלו הטבה של משלוח חינם ומהיר מעל רכישה של 249 ₪ באתר, זהו בהחלט יתרון גדול ומשמעותי כך שרצוי מאוד לעבור את הסכום הנ"ל ולקבל את ההטבה של המשלוח המהיר בחינם.

הרכישה באתר קלה ומאובטחת לפי כל התקנים המחייבים בעולם האונליין ואנחנו אפילו הצלחנו לשלם גם דרך אפליקציית פייבוקס וגם ביט, דבר חדש שלא ראינו בעוד הרבה אתרים אחרים  . לפי מאות ביקורות הגולשים שדירגו את האתר בציון 5 כוכבי האיכות של גוגל, אנו בטוחים שאתם בידיים טובות, בדיוק כמו השירות ואיכות המוצרים שאנחנו גם קיבלנו.

צוות שירות הלקוחות של האתר זמין וישמח לסייע ולהכווין אתכם עד לבחירת המתנה המוצלחת עבורכם, אז למה אתם מחכים? רכישה נעימה!