לא פעם קורה מצב שבו לקוחות בין אם פרטיים לצורך ביצוע הדברה בבית פרטי או דירה ובין אם מוסדיים לצורך הדברה בבית עסק, מסעדה או ארגון מחפשים חברת הדברה מקצועית. החל מחודשי הקיץ החמים נוצר עומס אדיר על חברות ההדברה בישראל וזאת משום שהביקוש להדברה מקצועית עולה. זו בדיוק התקופה שזה מזיקים מכל הסוגים כמו יונים, עכברים וחולדות, זבובים, יתושים, נמלים, ג‘וקים ועוד פוקדים את הבתים ואת בתי העסק ולכן יש צורך בהדברה. יחד עם זאת, לא פעם אנשים נתקלים במצב שפשוט הם לא מצליחים לאתר חברת הדברה זמינה. עם המדבירים נט - מדבירים בכל מקום בארץ לאורך כל ימות השנה.

כלים

 

מדוע החרקים מופיעים בעיקר בקיץ?

ובכן, זו שאלה טובה ויש לה כל מיני תשובות. קודם כל חלק גדול מתהליך הגדילה של החרקים מתבצע החורף ואז שהקיץ מגיע, אלה שהיו זחלים או לא היו להם עדיין כנפיים, הופכים בוגרים יותר וזאת לצד הבוגרים שהיו עסוקים בשינה והזנה. לכן, בעונת הקיץ, יש עליה גדולה בכמות המזיקים המטרידים אותנו. מדבירים בכל מקום בארץ זה מדבירים נט עם שירות מקצועי, יעיל ויסודי מצפון ועד דרום.

מדוע חשוב לבצע הדברה מקצועית גם במוסדות?

ובכן, קוראים לזה הדברה מוסדית. היא חשובה לא פחות מהדברה פרטית וזאת משום שבבתי עסק רבים יש תנועה ערה של אנשים כמו למשל לקוחות, עובדים, ספקים וכדומה. הדברה מוסדית מתבצעת במגוון רחב של בתי עסק כמו למשל מפעלים. דמיינו לעצמכם מפעל שמייצר מוצרי מזון ומשוטטים בו ג‘וקים להנאתם בכל פינה. זה לא מתקבל על הדעת ולא עובר את הביקורת של משרד הבריאות. דמיינו לעצמכם מסעדה שבה אוכלים מאות אנשים על בסיס יומי או בית מלון בו מתארחים אורחים רבים בו זמנית ויש מכה של עכברים. דמיינו לול ובו מכת יונים אדירים שמעבירות מחלות לתרנגלות המטילות. כל אלה יכולים לגרום לנזקים אדירים ולכן חשוב להקפיד על הדברה בזמן. מדבירים בכל מקום בארץ מחפשים בהמדבירים. נט. אנחנו מבצעים הדברות במחוז הדרום, הצפון, מחוז ירושלים, חיפה ואזור המרכז.

איך בוחרים חברת הדברות מקצועית?

ובכן בהיותנו בוחרים חברת הדברה יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל יש לוודא את נושא הזמינות. כמו שכבר הסברנו בחודשי הקיץ הביקוש לחברות הדברה טובות עולה. לכן, מומלץ להקדים תרופה למכה ואם אתם יודעים כבר באביב שאתם צריכים הדברה, זה הזמן לתאם. יש לבחור חברת הדברה המחזיקה ברישיון מדביר מטעם המשרד לאיכות הסביבה. מאוד כדאי לבדוק שסוג ההדברה תואם את תנאי המקום ולהיערך בהתאם בהיבט של ילדים קטנים, בעלי חיים וכדומה.

מחפשים חברת הדברה מקצועית? מדבירים בכל מקום בארץ עם המדבירים. נט. אנחנו מקפידים על ביצוע הדברה יסודית ויעילה לכל סוגי המזיקים ללא יוצא מן הכלל. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולתאם הדברה בזמן שמתאים לכם. נשמח לייעץ לכם ללא עלות. אנו עושים שימוש באמצעים המתקדמים ביותר בתחום ומבצעים את כל סוגי ההדברות: כימית, ביולוגית, מיקרוקפסולרית ועוד.