כולנו אוהבים שיש לנו מים חמים שאנחנו מתלקחים. יחד עם זאת, הדוד הוא בין המכשירים החשמליים שסופגים בלאי משום שהוא פועל המון, במיוחד בחודשי החורף. צינור דוד דולף גורם לבעיות רבות ומטרידות, ולפעמים אפילו להשלכות מסוכנות. דליפות מצנרת הדוד מתרחשות לעתים קרובות, במיוחד בחורף, ותרחישים אלו אינם אמורים להפתיע אף אחד. מזג אוויר קר הוא הסיבה העיקרית לכך שאנשים מחפשים שירותי החלפת פלאנג לדוד.

 האם דוד דולף מסוכן?

לא. לפחות לא בדרך כלל, אבל אלה כל החדשות הטובות שתקבלו. תמיד יש סכנת התחשמלות, אבל כמעט לכל הדוודים יש התאמה בטיחותית לסיטואציות אלו. יחד עם זאת, אין פירוש הדבר שעליכם להשאיר את הבעיה ללא פתרון הולם. דוד מים פגום עלול לגרום נזק חמור ויקר לרכוש לא רק שלכם, אלא גם של שכניכם.

אין זה מומלץ לנסות לתקן את הנזילה לבד, מכיוון שאתם עלולים לגרום לכל המערכת לאבד את מעכב המגן שלה, לכן תמיד חשוב להזמין שירות מקצועי של החלפת פלאנג לדוד. אבל מה שעליכם לדעת זה איך לבטל את אספקת המים החמים והקרים. יש לבצע משימה זו ברגע שתבחינו בדליפה על מנת להבטיח את ביטחונכם, ואז התקשרו מיד לטכנאי.

בעיות לחץ

לכל דוד יש צינור יציאת לחץ בצד. התאמה זו מאפשרת ללחץ שבפנים להימלט בעת הצורך. לפעמים, יתכן שכמה טיפות מים יברחו יחד עם הלחץ, וזה נורמלי לחלוטין. אבל אם יוצאת כמות גדולה של מים, זה סימן לכך שצינור היציאה עובד שעות נוספות.

אם מתרחשת נזילת מים מתחת לדוד מדי יום, המשמעות היא שיש צורך בהפחתת הלחץ במיכל הדוד. הטעות הגדולה ביותר שאפשר לעשות היא לתקן את הצינור הנוזל. זה מסוכן ויכול לגרום לפיצוץ! התוצאות עשויות לכלול נזק מבני כבד לא רק לרכושכם, אלא גם לרכוש שכניכם.

נזק כתוצאה מבלאי

כמו בכל מכשיר אחר, אורך החיים של דוודים מוגבל והם חדלים מלתפקד. עם הזמן, המתכת עלולה להיפגע מההתחממות והקירור החוזרים של המים, ובסופו של דבר נוצרים סדקים שעלולים לדלוף מים, ואם זה קורה, זה סימן שאתם צריכים דוד חדש.

זכרו שלא תמיד מספיק לבצע החלפת פלאנג לדוד או להזמין שירותי תיקונים כי הם לרוב יקרים ולא שווים את העלות.

חיבורים רופפים

מכיוון שהדוד מתרחב יחד עם המים החמים, יתכן מאוד שהחיבורים יתרופפו. אם זו הבעיה היחידה, הפתרון הוא פשוט, יש להדק את החיבורים.

אבל אם המים ממשיכים להתאגד, יתכן שהבעיה היא אחרת, ומומלץ להזמין איש מקצוע מומחה שיבדוק את אפשרות הצורך בתיקון החלפת פלאנג לדוד.

הדוד דולק שעות אבל המים שלכם בבית לא חמים מספיק? ככל הנראה את צריכים לבצע החלפת פלאנג לדוד. הגעתם בדיוק למקום הנכון. אנחנו בחשמלאים IL מבצעים את כל סוגי תיקוני החשמל.

כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת והכל במחירים משתלמים ללא כל תחרות. אנו מספקים חשמלאי מוסמך לביצוע כל עבודות החשמל ככה שכל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר. אנחנו זמינים לקהל הלקוחות שלנו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.