המקובלות החברתית כיום מחברת בין אירוסין לבין טבעת. ואכן, כל מי שעומד להתארס בוחר גם טבעת עבור ארוסתו. זו למעשה המתת הרשמית והמתנה הראשונה לקראת קבלת ההחלטה לחיים משותפים בהמשך הדרך.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

כאן מוצאים את עצמם רבים מול דילמה וקושי. איך לבחור טבעת אירוסין יהלום שהיא תאהב? איזו טבעת אירוסין זהב לבן מתאים לרכוש לה? ואיך לבחור טבעת כדי שהיא בטוח תגיד לך כן אם רק תציע לה טבעת אירוסין יהלום שאי אפשר לעמוד בפניה?

הכירו את האפשרויות

לפני הכול כדאי שתבחנו את האפשרויות שקיימות בחנויות התכשיטים. שימו לב שטבעות יהלום יש לא מעט בנמצא, אך אתם צריכים לבחור טבעת מוצלחת שתקלע לטעמה, שתתאים לאופייה ותהלום אותה. לכן צריך לחשוב כל כמה נקודות לפני הקנייה. אבל רגע קודם – טבעת יהלום עשויות לעלות לא מעט. מה שאתם צריכים זה להחליט מהו התקציב שאתם מייעדים עבור טבעות אירוסין זהב צהוב וללכת מכאן הלאה עד לרכישה החכמה שלכם.

הטבעת עצמה והעיצוב שלה

יש כיום לא מעט עיצובים וסגנונות של טבעות יהלום. בעבר היו טבעות היהלום בעיצוב כמעט שבלוני בו היהלום היה משובץ במרכז טבעת זהב פשוטה. כיום יש סגנונות רבים. בין היתר יש טבעות שמשובצות סביב סביב ביהלומים קטנים, טבעת שלהן יהלום מרכזי אחד וסביבו יהלומים קטנים ועוד. אתם צריכים לבדוק את האופציות וכן את הטעם האישי ולפי זה לבחור טבעת. חשוב להבין כי בעת בחירת הטבעת צריך לחשוב לא רק על היהלומים אלא גם על הזהב. וזה מתייחס לצבע של הזהב. יש טבעות זהב לבן וטבעות זהב צהוב. הבחירה הינה לפי טעם והעדפה אישית, אבל גם לפי גוון העור. לא לכל אחת מתאים כל צבע של זהב.

על הטבעת ועל החיים שלכם

יש מי שרואה בטבעת נקודת יציאה לדרך, ואלמנט שמשפיע על מערכת היחסים. אמנם נכון להשקיע ולכבד עם טבעת אירוסין יוקרתית ויפה, אבל אין סיבה להרחיק לכת ולשלם מעבר ליכולות שלכם. יש מקובלות ויש נורמה, תוכלו להתייעץ בחנות התכשיטים ולבחור חכם את טבעת היהלום.