ישבנו לשיחה עם נטע רבס, המעצבת הראשית של חברת מודולר מטבחים, כדי לשמוע על היתרונות של שיטת העבודה של החברה. "המעצבים עצמאיים בשטח. זה שונה מכפי שקורה באולמות התצוגה וכל לקוח יודע שיש לו למי לפנות בכל רגע" מספרת נטע.

כלים
קרדיט מאור סטודיו לצילום
קרדיט מאור סטודיו לצילום

 

הגישה של מודולר מטבחים שונה מרגע העיצוב ועד לגימור. כל אחד יכול להיכנס לאתר החברה ולהתחיל לעצב את המטבח שלו. תוכנת ״מודולית״ זמינה אונליין, חינם ומאפשרת ללקוחות "לשחק" עם המראה של המטבח שלהם. בסיום העיצוב אפשר לשמור את הקובץ או לשלוח אותו למעצב המטבחים של החברה.

המעצב קובע עם הלקוחות פגישה באחד מ 5 אולמות תצוגה ללא עלות, בבית הלקוח או אונליין בזום (בעלות סמלית) ויחד מדייקים את התכנון ובסוף הפגישה ניתנת ללקוחות הערכת מחיר. המעצב לא מסתיר את המידע, לא שומר אותו לעצמו וחשוב לא פחות, הפגישה מתבצעת בזמן ובמקום שנוח לשני הצדדים.

חשיבות הקשר האישי בתהליך עיצוב המטבח

העולם שלנו הפך להרבה יותר דיגיטלי. פגישות מתקיימות בזום ובמודולר מטבחים מציעים גם עיצוב באונליין. עם זאת, לצד הקדמה ברור שעדיין יש צורך בקשר אישי ובמיוחד בתהליכים הדורשים השקעת משאבים רבים, של זמן וכסף. עיצוב מטבח הוא אחד התהליכים המרגשים, הוא דורש שימוש בתוכנות, אך לצד זאת מחייב היכרות וליווי אישי לאורך כל הדרך.

"התפקיד של מעצב המטבחים במודולר הוא להיות שם בשביל הלקוחות. משלב התכנון הראשוני ועד לאחר שהמטבח מותקן בבית. הלקוחות יכולים לפנות אל המעצב באופן אישי, בכל זמן ולא דרך החברה" מספרת נטע על דרך העבודה. מדובר ביתרון משמעותי שהלקוחות אוהבים כיוון שהם יכולים לדעת בכל רגע נתון מה מתבצע עבורם וזאת בלי לעבור דרך אנשי קשר שונים.

במודולר, המעצב עובד מול הלקוח באופן ישיר. הלקוחות צריכים את איש המקצוע המוכשר והמנוסה. הם צריכים שהמעצב יחשוב עבורם על פתרונות ורעיונות שהם לא חשבו עליהם בעצמם. התפקיד של המעצב הוא להבין איך לסדר את המטבח נכון, שיהיה ארגונומי ונוח ולצד זאת, לתת מענה על שאלות ולדאוג שהלקוח יקבל את השירות הטוב ביותר.

 

ליהנות מכל העולמות במקום אחד

"בשורה התחתונה הלקוח מקבל את השירות הטוב ביותר ובדיוק את המוצר שהוא צריך" אומרת נטע בשיחה. המעצב הוא ספק של החברה, הוא עבר הכשרה מטעם מודולר והוא איש הקשר של הלקוחות מול החברה. כמובן, המעצב מקבל תמיכה, מענה על שאלות ועזרה לאורך כל הדרך, בכל רגע שעולה הצורך. הלקוחות נהנים למעשה מכל העולמות במקום אחד.

מצד אחד הלקוחות יכולים להתנסות בעיצוב המטבח שלהם בעצמם, בתוכנה חינמית וללא כל התחייבות. מצד שני הם עובדים עם מעצב שתפקידו לשרת אותם ולעזור להם. הם יכולים לקבל הצעת מחיר במקום, להבין מהם המרכיבים אשר מייקרים את המטבח, לקבל את ההחלטות שהכי טובות עבורם ולדעת שיש מי שעובד בשבילם. הלקוחות נהנים מיחס אישי, גמישות בשעות העבודה וממטבח איכותי במחיר משתלם.

ההתנהלות מול המעצב מתבצעת בזמן שנוח לשני הצדדים. ה"משרדים" של מודולר לא נסגרים ואולם התצוגה דיגיטלי וזמין כל הזמן. התקשורת בין הלקוחות לבין המעצב היא אישית, הוא זה שנותן מענה לשאלות ואין צורך לעבור דרך מענה אלקטרוני כזה או אחר או להשאיר הודעות. "הלקוחות יודעים למי לפנות לאורך כל התהליך ומההתחלה ועד הסוף מקבלים את השירות הטוב ביותר".

תמונה3 1778b

קרדיט: יח"צ

מה הוביל אותך אל מטבחי מודולר?

שאלנו את נטע מה הוביל אותה אל מטבחי מודולר. "כמעצבת עצמאית, אני תמיד מחפשת דברים חדשים, לעשות מעבר ואחר חדשנות. מודולר היא חברה פורצת דרך בתחום ואני שמחה לעבוד איתם. כיף לי לעבוד עם הלקוחות באופן ישיר, לתת להם מענה מהשלב הראשון ועד לאחר שהם מקבלים את המטבח. אני חלק בלתי נפרד מהיצירה וזו חוויה נפלאה."

נטע מדגישה כי כל המעצבים שעובדים עם מודולר מקבלים תמיכה מלאה. הם לא נמצאים לבד מול הלקוחות וכפי שהם נותנים להם את השירות הטוב ביותר, הם עצמם יודעים שתמיד יש להם למי לפנות. "המעצבים נהנים מהעבודה עם מודולר והלקוחות מרגישים את זה בשירות הטוב שהם מקבלים, בנוסף לשלל היתרונות שמציעה החברה" היא מסכמת.

לאתר החברה:               www.modulr.co.il

לינק ישיר למודולית:        www.modulr.co.il/modulit

אימייל:                          info@modulr.co.il

טלפון:                           0733-744744