למרות הפיכתו של תחום מדפסות הלייזר למשוכלל למדי בשנים האחרונות. עדיין קיימות תקלות בסיסיות ונפוצות אשר ניתן למצוא אותן במספר גדול של מדפסות. כאשר תקלה שכזאת מתקיימת במדפסת שלכם, אין הדבר אומר כי רכשתם מדפסת שהיא אינה איכותית. הדבר יכול להעיד כי השתמשתם במדפסת בצורה לא נכונה. בכל מקרה, עליכם לקבל מידע מסוים על מגוון התקלות הנפוצות היכולות להתקיים במדפסות של היום על מנת שתדעו כיצד לפתור את תקלות אלו.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

 יש להבין, אם מתקיימת תקהל כזאת או אחרת, אין אתם צריכים למהר ולרכוש מדפסת חדשה או לקרוא לבעל מקצוע שיגיע ישירות אל המשרד שלכם. פעמים רבות, תוכלו לתקן את המדפסת בעצמכם. מאמר זה מכיל מידע על כמה תקולות נפוצות אשר יכולות להתקיים במדפסות הלייזר.

חברת ג'ט קופי היא חברה אשר על חרטה על דגלה את הרצון להנגיש את תחום המדפסות האיכותיות לכל משרד ומשרד. כך, בעת שתפנו לחברת ג'ט קופי, תוכלו לקבל את המדפסת שמתאימה לכם תוך זמן קצר.

המדפסת אינה נדלקת

מדפסת היא מכשיר אשר פועל על פי חיבור למקור חשמל מסוים. לפיכך, פעולת המדפסת הן באיכות של כבל החשמל והן באיכות של מערכת החשמל הקיימת במשרד שלכם. כאשר המדפסת שלכם אינה נדלקת, דבר זה יכול לקרות מכיוון שינן בעיות הקשורות לחיבור כבל החשמל של המדפסת על שקע החשמל. כאשר אתם מחברים את המדפסת, יש לבדוק כי אכן מחוברת בצורה הדוקה ולא רופפת. בנוסף, תוכלו לראות מהו ההספק החשמלי שקיים על כבל המדפסת ולפיכך להבין האם הכבל מתאים לשקע החשמל אליו אתם מבקשים להתחבר. יש להבין כי חיבור כבל בעל הספק חשמל גדול יכול לגרום לתקלות גדולות יותר במערכת החשמל של המשרד. זהו נושא חשוב שיש להבחין בו.

המדפסת אינה מדפיסה

גם כאשר המדפסת שלכם פועלת, תוכלו להגיע למצב בו היא אינה מסוגלת להדפיס. תקלה זאת יכולה להיגרם בשל מספר דברים. ראשית כל, יכול להיות כי ישנן מספר פקודות הדפסה אשר המדפסת פועלת תחתיהן במקביל. דבר זה יכול לגרום לקריסת המדפסת. הפתרון לכך הוא איפוס פעולת המדפסת ושליחת פעולה יחידה ופשוטה על מנת שהמדפסת תוכל לפעול בצורה חלקה יותר. בנוסף, ישנו צורך לבדוק את החיבורים של המדפסת לרשת ולשאר המחשבים אליהם היא מחוברת. חיבור לא תקין יכול לגרום לכך שהמדפסת לא תקבל את פקודת ההדפסה כלל וכלל.

לכלוך על הדפים

לבטח רבים מכם הגיעו למצב בו המדפסת הצליחה להדפיס דפים, אך הדפים הודפסו כאשר נוצר עליהם שכבת לכלוך מסוימת. יתרה מזאת, פעמים רבות הדפים יוצאים מהמדפסת כאשר הכיתוב שלהם מרוח בצורה מסוימת. הצעד הראשון לפתרון תקלה זאת הוא החלפת הטונר של המדפסת. ישנו מצב גדול כי הטונר בו אתם משתמשים נגמר או שמא התקלקל. ככל שתמשיכו להשתמש בטונר בעייתי, כך התקלה במדפסת תמשיך להתקיים.

לסיכום, כפי שכבר בטם הצלחתם להבין, תקלות יכולות להתקיים אצל המדפסת שלכם מדי יום. אלו הן תקלות אשר יכולות מצד לאחד להיגרם בקלות, מבלי שתעשו דבר בצורה לא נכונה ומצד שני, תקלות אלו יכולות להסב נזק רב ל - מדפסת לייזר צבעונית משולבת בה אתם משתמשים. יש לשים לב לתקלות אלו ולפעול בצורה נכונה ויעילה על מנת לפתור אותן. שימוש בעייתי במדפסת יכול לגרום לתקלות גדולות יותר.

ג'ט קופי , מבינה כי על מנת שהצרכים המשרדיים שלהם ימולאו בצורה הטובה ביותר, תצטרכו לקבל מענה מהיר בעת תקלה במדפסת שלכם. אנשי המקצוע שלנו יספקו לכם מענה שכזה.