בישראל יש לא מעט עורכי דין. למעשה: יותר מ30 אלף עורכי דין עוברים את מבחני הלשכה בכול שנה ומתחילים לעסוק בתחום המשפטים. אחד התחומים המבוקשים בישראל הוא תחום המקרקעין משום שמדובר במדינה מתפתחת וכזאת שענף הבנייה בה משגשג.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

אם אתם זקוקים לעורך דין מקרקעין ייתכן כי אתם נמצאים בצד של מי שמוכר נכס או בצד הקונה, ואפילו בצד של מי שיש לו נחלה או נכס שדורש טיפול משפטי. אם תחפשו אחר איש מקצוע שעוסק בתחום המקרקעין אשר יכול לספק לכם שירות משפטי - תמצאו מגוון רחב של עורכי דין שיציעו את שירותיהם. אבל כיצד בוחרים את הטוב מכול? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה:

מומחיות בתחום המקרקעין והנדלן

כשאתם בוחרים את איש המקצוע המתאים יש לשים לב כי הוא מומחה בתחום הנדלן והמקרקעין. חשוב לבחור מי שיכול להציע לכם את השירות הספציפי שאתם זקוקים לו כמו למשל: קניה ומכירת נדלן עריכת הסכמי שכירות או ביטול חוזה מכר, פתרון סכסוכי שכנים, ליווי בעת מכירה או קניית נדלן וקרקעות, הגשת תביעה נגד דיירים בבית משותף, סיוע בהתמודדות מול המנהל האזרחי, סיוע בעת ליקויי בנייה, ניהול וייעוץ בפרויקטים כמו תמ''א 38 או פינוי בינוי וכולי.

המלצות

חפשו המלצות אחר עורך דין טוב. המלצות אפשר לקבל ממי שקנה או מכר נכס וגם בפורומים ובאתרי אינטרנט שעוסקים במשפטים או בעריכת דין כמו עורך דין ניר אביבי. בין היתר אפשר לקבל המלצות ברשתות החברתיות אך יש לשים לב כי הן אותנטיות. אם יש לכם ספק לגבי איש מקצוע מסוים או שאתם רוצים לוודא כי איש המקצוע מיומן ומקצועי - חפשו אחר פסקי דין בגוגל עם שמו של עורך הדין בצירוף מילות חיפוש כמו: הסכמים או חוזים וגם פסקי דין.

מחיר

כולנו יודעים ששירות של עורך דין זה לא דבר זול. לכן חשוב לבצע השוואת מחירים בין מספר נותני שירות ולבדוק כיצד מתקבל השכר: האם מדובר בשכר טרחה כללי או שעתי? האם יגבה איש המקצוע על שעות הופעה מול בית המשפט או על פי ניסוח מסמכים וחוזים?. השוו בין עורכי דין ובחרו עורך דין מקצועי ומיומן שמציע מחיר נוח עור השירותים שלו.

באמצעות תשומת לב לכלל הדגשים שמנינו - אפשר יהיה לבצע כל תהליך או עסקה על הצד הטוב והבטוח ביותר.