בכל משרד ישנם כמה חללים שיוצרים את הרושם של החברה עבור אותו אדם המגיע לבקר במקום. בין אם מדובר בפגישה עם יזמים שונים, או לקוחות המגיעים לפגישה עסקית כזו או אחרית ובין אם מדובר באדם פרטי המתעניין בעבודה במשרדים הללו והגיע על מנת לעבור ראיון עבודה. מה המכנה המשותף לכל אלו? כולם עוברים את לובי הכניסה של החברה, כולם יושבים על כסא משרדי כדי להמתין לתחילת הפגישה או במהלכה, בתקווה שהם יושבים על כסא משרדי מעוצב ולא על כסא פשוט ולא נוח. למעשה בכל המקרים הללו כמו פגישות, ישיבות, ראיונות עבודה וכן הלאה, אותם אנשים המגיעים למשרדינו מקבלים את הרושם הראשוני כמעט באופן אוטומטי (פחות משניה אחת בודדת) על המשרד, על העסק שלנו ורושם ראשוני הוא מפתח להצלחה.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

מהן 5 האפשרויות המומלצות לרכישת כסאות למשרד?

  • כסאות המתנה – כפי שהזכרנו קודם לכן, כל אדם שמגיע למשרד והוא אינו עובד בחברה נדרש להמתין דקה או שתיים ואם הוא הקדים יותר זמן ההמתנה מתארך. לכן חשוב שללקוחות שלכם, לאורחים שלכם יהיה כסא נוח ומעוצב שירגישו נעים לשבת עליו בזמן ההמתנה.
  • חדרי ישיבות – חדרי ישיבות משמשים לא רק את עובדי החברה בישיבות צוות ופרזנטציות. בחדרי הישיבות מתקיימות לרוב הפגישות החשובות ביותר עם בעלי השפעה גדולים מאוד. כשמדובר בפגישות חשובות שכאלו אתם תיווכחו כי ישיבה על כסאות משרדיים מעוצבים גורמים לישיבה או הפגישה לעבור בנעימים ובנוחות.
  • כסאות אורח – משרדים שמספקים שירותים ללקוחות לאורך היום למשל משרד רואה חשבון אליו מגיעים הלקוחות בתאום פגישה על מנת לעבור על חשבונות הלקוח. זו פגישה חשובה ולעיתים מלחיצה (בעיקר את הלקוח) כי מדובר בכסף שלו. כדי להקל על הפגישה ושהיא תתנהל בנועם אפשרו ללקוח להתיישב על כיסא אורטופדי מעוצב וכך בעיה אחת מאחוריכם והוא יפנה את כל שימת ליבו לנושא הפגישה ולא יהיה מוטרד מישיבה לא נעימה ולמעשה בפגישה שלא נוח לו לשבת בה.
  • פינות פתוחות לראווה – ישנם משרדים המאפשרים חללים פתוחים לרווחת העובדים, העובד יכול להתיישב בפינת נוחות מעוצבת על מנת לשנות אווירה או כדי להתרווח קצת מהמשרד הסגור. מעבר לחוויית המשתמש של העובדים בפינות אלו, הן יכולות להיות גם מקום בו העובדים מקבלים השראה. בפינות שכאלו משלבים כסא משרדי מעוצב ומרשים שמגביר את החשק לשבת עליו ולהשתמש בפינות הללו. חברות היי טק ומשרדים רבים מבינים את החשיבות של שינוי אווירה במשרד והפינות הללו מעניקות לעובדים זוויות חדשות ומרעננות לרעיונות עיצוביים או פתרונות שונים בעשייה היומיומית.
  • כסאות משרדיים לעובדים – היום יותר מתמיד בעלי חברות מבינים את החשיבות ברכישת כסאות אורטופדיים ארגונומיים לעובדי החברה. הקפידו לרכוש כסאות מתכווננים שיתאימו לעובדים וגם לעיצוב המשרד.

לסיכום, כסאות למשרד הם רק חלק מהריהוט הכולל של המשרד וכשמחליטים להחליף את הריהוט בעקבות שיפוץ המשרדים או מעבר למקום חדש, לכן מומלץ להשקיע מחשבה ולהזמין כסאות איכותיים ומעוצבים גם יחד. הרי לא בכל שנה מחליפים את הריהוט במשרד ואם כבר עושים זאת כדאי לעשות זאת בצורה נכונה שתרגישו גאים במשרדים שלכם שנים רבות.