טרנדים רבים עוברים אצלנו בבית בכל שנה, אבל יש טרנדים שהגיעו אלינו כדי להישאר לנצח – אחד מהם הוא הצבע הלבן. בין אם מדובר בעיצוב מטבח מודרני לבן או מטבח בעיצוב כפרי, הלבן תמיד היה ותמיד יישאר אחד האלמנטים האהובים ביותר בעיצוב פנים בכלל. אם לאחרונה גם אתם הגעתם למסקנה שהגיע הזמן להכניס קצת אור למטבח, לרענן אותו ולהעניק לו מראה מודרני וזוהר – הגעתם למקום הנכון!

כלים
קרדיט תמונה: PIXABAY
קרדיט תמונה: PIXABAY

 

מטבח מודרני לבן – הרבה יותר מטרנד

  • שילובים בקלי קלות – אנחנו אוהבים בתים מעוצבים, יפים ויוקרתיים וברור לכולנו שכבר לא מדובר רק בתמונות יפות בקטלוגים. היום כל אחד יכול לעצב את המטבח שלו כראות עיניו, והצבע הלבן שולט בכל. מטבח מודרני לבן הוא אחת הבחירות האהובות ביותר כיום מפאת תכונות הצבע; הלבן משתלב בצורה נפלאה עם כל צבע אחר ואף יתאים למטבחים קלאסיים, מודרניים או כפריים כאחד.
  • הדגשת התאורה – תכונה נוספת של הצבע הלבן היא להאיר את החלל כולו. האור חוזר מהצבע הלבן בצורה בוהקת ומאירה יותר מצבעים אחרים, ואם יש חלון במטבח אז בכלל זכיתם! תאורה טבעית ועדינה תלווה את המטבח מבוקר ועד ערב.
  • לבן מגדיל – מטבחים לבנים נראים באופן כמעט אוטומטי גדולים ורחבים יותר, כך שאם לדוגמא המטבח שלכם קטן יחסית, יהיה זה רעיון טוב לשלב אלמנטים רבים בצבע לבן בכדי להעניק לחלל מראה גדול יותר; שיש לבן, רצפה לבנה ואלמנטים נוספים בשילוב עם צבעים אהובים אחרים יגדילו את המטבח וירחיבו אותו.
  • קל לניקוי – חומרי ניקוי רבים ישמרו ויתחזקו את הצבע הלבן השולט במטבח, כך שגם אם עברו כמה שנים זה ממש לא משנה! ברגע שמקפידים על ניקיון מידי זמן קצר, המטבח ישמור על הזוהר והברק שלו לאורך שנים. זאת בניגוד למטבח שחור לדוגמא, שמאוד קל לראות את הלכלוך והאבק המצטברים על גבי הצבע ולעתים נשארים שם לאורך זמן.
  • פריטים מטאליים – החלטתם לעצב מטבח מודרני לבן אצלכם בבית? מדהים, המלצה נוספת היא לשלב פריטים נוספים בעלי גוונים מטאליים; כסף, זהב ושחור, גווני ניקל ועוד. אלו יוסיפו טאצ' יוקרתי שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. הכוונה היא לפריטים דקורטיביים (או כלים, אם תרצו) אותם ניתן להניח בפינות ריקות על השיש, במדפים פתוחים ועוד.

מטבחים לבנים מכל הסוגים

לא רק מטבח מודרני לבן הוא אופציה, מכיוון שלא כולם מעוניינים בעיצוב המודרני. אחרים דווקא יעדיפו מטבח כפרי לבן שמעניק, יחד עם האפקט המואר והזוהר, תחושה ביתית וחמימה יותר. לא משנה מהי ההעדפה שלכם, אנחנו ממליצים ליצור קשר עם מעצב או מעצבת שיעזרו לכם לתרגם את החלומות למציאות, ויחד אתכם יעצבו את המטבח שתמיד רציתם – ממש כמו מתוך הקטלוגים.