עסקים רבים שרוצים ליהנות מחלוקת חלל אפקטיבית ובידוד רעשים איכותי, עושים שימוש כיום במחיצות אקוסטיות ניידות. באמצעותן ניתן יהיה ליצור את ההפרדה הנדרשת ובתום כל פעילות אפשר לקפל אותן ולחזור לחלל מרווח.

כלים
ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות
ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות

 

רק חברה מקצועית שמומחית בבנייה והרכבה של מחיצות ניידות, תוכל לספק מענה הולם עבור מוסדות, בתי עסק וארגונים שונים. אז מי צריך אותן ועל אילו צרכים הן עונות, על כך במאמר שלפניכם.

כל אחד זקוק מדי פעם לחלל אישי

בכל מבנה אנו רגילים לראות הפרדה בין החללים שנעשית על ידי קירות פנימיים או קירות חיצוניים. קירות אלה מטרתם לבודד רעשים, לשמור על טמפרטורה של החלל, לספק אינטימיות וליצור בידול בין סוגי החללים. אך מה עושים כאשר יש לנו חלל גדול שלא מאפשר את התנאים הללו?

חלל גדול יכול להיות במסגרת עבודה או במוסד ציבורי גדול או בכל מקום שיש בו אוכלוסייה גדולה של אנשים שלעיתים מצריכה תנאים של חלל קטן ואישי. אז מה עושים על מנת להשיג אווירה פרטית כדי להצליח לבצע פעולה שדורשת ריכוז, שיחה בן ארבע עיניים או דיון אינטימי על תקציב החברה?

לאן הן מיועדות ומה היתרונות שלהן?

מחיצה אקוסטית תעניק את האופציה ליהנות מיתרונות רבים, כמו בידוד האקוסטי, פרטיות מרבית וכולי, כשלאחר מכן ניתן יהיה לאחסן אותן בקלות ובכל רגע נתון. היכן ניישם אותן?

משרד – מחיצות תהיינה יעילות מאוד בזמן שהן עומדות במשרד. כך ניתן לנצל את החלל ולסגור אותו בכל זמן שנבקש פרטיות, כמו שיחה אישית עם עובד או ראיונות עבודה, מבלי שיתר העובדים שבמשרד יאלצו להיות נוכחים בחלל.

מרכז קהילתי – מתנ"ס או מועדונית יכללו חללים מרווחים שישמשו למטרות פעילות של קורסים או סדנא או חוג. באמצעות אותם מחיצות מתקפלות אפשר יהיה לחלק את החלל הגדול לכמה פינות ולקיים בכל פינה סדנא בפני עצמה מבלי שייווצר ערבוב בין כולם. החיץ בחלל יעניק חלל קטן יותר ונפרד לכל חוג ויבדיל אותו מהיתר. בתום כל פעילות ובשעה שיהיה צורך לשוב למתכונת החלל הגדול, אפשר יהיה לקפל את המחיצה בקלות מרבית ולשוב להתנועע בחלל מרווח.

אולם – כיום אפשר יהיה לבקש גם מאולם אירועים או כנסים גדול להתקין מחיצה ולהגדיר את גודל החלל שבו נרצה לעשות שימוש. ניתן יהיה לעשות בו זמנית שני אירועים באותו חלל או לחלק אותו לחללים שונים כשבכל חלל תתרחש פעילות אחרת שתהייה מופרדת לחלוטין מהאירוע ומכל מה שמתרחש בצד השני.

ניידות ומדולריות זה שם המשחק

אין שאלה בכלל ברמת האפקטיביות שיכול לספק קיר שמאפשר חיץ וניתן להזיז אותו ממקום למקום בכל רגע נתון. המחיצה תגיע על רגליים או עם גלגלים ובצורה הזו יהיה ניתן לנייד אותה בכל מקום מחדש. גם המתקפלות שביניהן תאפשרנה אחסון מהיר ופשוט. יש גם ניידות שתגענה במידה סטנדרטית וכך ניתן לספק את המוצר במהירות לכל לקוח. המחיצות תהיינה עשויות מחומרי גלם שונים, מה שיקבע את רמת הבידוד שלהן: עץ, מלמין, שעם ועוד.

חלל קטן - מענה מדויק לכל צורך רק אצל חברה מקצועית

בכל פנייה לחברה מקצועית שמייצרת מחיצות אקוסטיות ניידות ניתן יהיה ליהנות גם משירות שיעניק הסבר מפורט, כיצד יש לעשות בהן שימוש בכל רגע נתון. ניתן למעשה לקבל אותן בהתאמה אישית כשהן עונות על כל הצרכים של החברה או המוסד - במידות, בגדלים, ברמת האקוסטיקה, הבידוד, באופן הניידות שלה וגם עם התייחסות לכל העיצוב שלהן.

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153 info@mehizot.co.il