פינוק במשלוח עד הבית הוא הדרך המושלמת להפגין אכפתיות ואהבה בתקופת הקורונה

כלים

 

בתקופה מתוחה כל כך שבה אין אפשרות לבקר אחד את השני כמו שנהגתם לעשות פעם, עדיין קיים הצורך להרגיש קרובים. אחת מהדרכים הכיפיות ביותר לעשות זאת, היא להזמין פינוק במשלוח שמגיע עד לפתח ביתו של האדם, שאתם רוצים לשמח כל כך, למשל כאשר הוא חוגג את יום הולדתו. המגוון רחב ואתם יכולים לבחור בין אינספור אפשרויות של מתנות והפתעות נהדרות, שהשליח יפתיע בהן את אהוביכם. אבל פרחים היו ויישארו לנצח, הדבר שעושה את התחושה הכי חמימה וטובה שיש בלב.

פינוק במשלוח – הפתעה משמחת עד הבית

אז איך מפתיעים ומרגשים אדם שגר רחוק מכם ושאינכם יכולים לבקר? האפשרות המועדפת על רבים היא כאמור משלוחי פרחים שהיו ועודם הדרך הפופולרית ביותר לפנק מישהו מרחוק. אבל מלבד פרחים, זכרו שהעולם שלנו השתנה מאוד ואתם כצרכנים – נהנים ממגוון אדיר של אפשרויות פינוק שביכולתכם להעניק לאחרים. לא מדובר עוד בשנות השישים וגם לא בשנות האלפיים, שבהן קניות אונליין נחשבו לנישה משונה שמתאימה רק לצעירים – היום הרכישות המקוונות הן חלק מהחיים של כולם ובהתאם לכך גם הציפייה להשקעת מחשבה ייחודית, בכל הנוגע להזמנת מתנות באינטרנט, לקראת החגיגה.

כיום ניתן, למעשה, לשלוח כמעט הכל ואין כל צורך להגיע לחנות עצמה, על מנת לשמח מישהו ולהעניק לו תשומת לב מכל הלב. המבחר העצום של המוצרים שניתן לרכוש אונליין, עלול לבלבל אנשים מסוימים ולכן כדאי להקדיש גם לחיפוש הוירטואלי אחר המתנה המושלמת, את הזמן הדרוש לכך. כאשר המתנה ניתנת למקבליה באופן אישי על ידי שליח, תחושת האכפתיות עוברת בצורה נהדרת והרגש, שהוא הערך המוסף של כל מתנה, בא לידי ביטוי על אף שרוכש המתנה לא נמצא במעמד הנתינה בעצמו.

איך הופכים זר פרחים למתנה מרגשת במיוחד?

אם אתם מרגישים צורך עז לשלוח פרחים אבל לא בטוחים באשר להתרשמות של מקבל הזר מגודלו ומיופיו, זכרו שבחנויות המקצועיות סידורי הפרחים מגיעים במגוון גדלים ודגמים, כך שתמיד תוכלו להוסיף פרחים לזר שבחרתם ובכך להפוך אותו למלא, עשיר ויוקרתי עוד יותר, או להחליט לבחור בסידור פרחים שונה לגמרי.

מעבר לכך, ניתן כמובן להוסיף ברכה אישית על איגרת מעוצבת בקפידה וגם מתנות אחרות שמתאימות לאווירה – בובות חמודות, שוקולדים או בלונים – שהופכות את הזר היפהפה לחלק מהפתעה גדולה, משמחת ומרגשת עוד יותר. שימו דגש מיוחד על הטקסט שתכתבו ואל תתעקשו להצחיק או להיות ציניים באמצעות המילים שיהיו כתובות בפתק המצורף: יש זמן ומקום לפאנצ'ים משעשעים וכאשר אתם שולחים זר יפהפה מפרחים טריים, כדאי שתפנו את דברי האיגרת שלכם אל אוזניהם של המקבלים. כל מה שצריך להיות כתוב בפתק המצורף לזר פרחים יפה, זה כמה מילים של אהבה ואכפתיות – טקסט שנכנס ישר לתוך הלב.