להפתיע מישהו שאתם אוהבים או אדם החשוב לכם היא דרך נפלאה ליצור חוויה משמעותית ואיכותית, להביע הערכה ואהבה ולהשיג את האפקט הלא שגרתי ולא צפוי שאנשים כל כך אוהבים.

כלים
אירוע מיוחד
אירוע מיוחד

אחת ההפתעות המושקעות והמדהימות ביותר שאתם יכולים לארגן למישהו אהוב או לאדם בעל חשיבות עבורכם, היא הפקת אירוע מיוחד במינו בהפתעה, אירוע בעל תוכן בידורי מטריף שישאיר את מוקד האירוע ואת כל המשתתפים עם תחושה מדהימה, כיפית ומופתעת במיוחד.

וכשמדברים על אירוע מיוחד ומפתיע, זה לא ממש יכול להיות טוב יותר מאשר הופעת מנטליזם של אמנות חושים, תוכן שעובד מעולה באווירה אינטימית וחגיגית ואשר מתאים למגוון אדיר של אירועים. ואם כבר מופע מנטליזם מהפנט וסוחף, אז לכו על הטוב ביותר ועל פורץ הדרך בתחום מרתק ומפתיע זה, אירוע פרטי עם אמן החושים ליאור סושרד, מנטליסט מוביל ומוכר בכל העולם אשר ישאיר אתכם פעורי פה ובתדהמה מוחלטת, לצד שפע של הומור, יצירתיות והתאמה אישית לאירוע שלכם ולאדם שלכבודו האירוע המפתיע מוקדש.

הפתעה מיוחדת ומקורית לאירועים אינטימיים

הזמנת מופע מנטליזם של ליאור סושרד כהפתעה לאירוע אינטימי עבור אדם אהוב או חשוב היא בחירה מקורית, מפתיעה בכל הרמות, הפקה שבהחלט חורגת מהשגרתי והסטנדרטי ומכניסה את כל המשתתפים למסע מרתק ומהנה באמנות החושים וביכולות הסוחפות והבלתי מוסברות של סושרד.

ליאור סושרד מעביר ומנחה אירועים פרטיים יוקרתיים ומיוחדים במינם בישראל ובחו"ל, עבור סלבריטאים בולטים, אנשי עסקים מצליחים, פוליטיקאים, תאגידים וכמובן אנשים פרטיים, כאשר הופעתו המרתקת עובדת בצורה פשוט מושלמת באווירה אינטימית, בלי קהל של מאות ובמיקום המאפשר קרבה והקדשת יותר תשומת לב לאורחים ולמוקד העניין באירוע – שעבורו או עבורה אתם מארגנים את כל ההפתעה המדהימה הזו. הופעת מנטליזם של ליאור סושרד מתאימה מאוד לימי הולדת חשובים ומכובדים, לימי נישואין גדולים של ההורים, לציון מאורע חשוב בקריירה או בחיים האישיים, לאירועי בר מצווה או בת מצווה, הופעות פרטיות לעובדים, הופעה למנהל הפורש או מתקדם וכן הלאה עם שלל דוגמאות.

כפי שכל מי שראה את סושרד בהופעותיו הרבות בטלוויזיה ובמדיומים דיגיטליים בארץ ובחו"ל יודע ומכיר, הופעות המנטליזם שלו סוחפות, מפתיעות ומותירות את הקהל בסקרנות אדירה ותמיהה איך הוא שוב ושוב מצליח "לקרוא מחשבות", לגלות פרטים בלתי אפשריים ולהפתיע ללא הפסקה. הופעה שההפתעה והפליאה הן חלק בלתי נפרד ממנה, בחירה מושלמת להפתעה, ריגוש והבעת מסר של אהבה והערכה לאדם אהוב וחשוב.

הופעה מיוחדת ומפתיעה שמתאימה לימי קורונה וחוסר הוודאות שלה

כשאתם מזמינים את ליאור סושרד להופעה פרטית יוקרתית ומפתיעה באירוע שלכם, אתם מקבלים הצצה מהממת למסתורי המוח האנושי ואינסוף הפתעות מדהימות ומעוררות סקרנות. תוכן בידורי יחיד מסוגו אשר נשאר עם כל המשתתפים עוד הרבה אחרי שהאירוע הסתיים. הופעות אמנות החושים הפרטיות של סושרד מספקות אסקפיזם מוערך ומתבקש בימים טרופים אלו של משבר מגפת הקורונה. כמובן שניתן לקבל הופעה אינטימית למספר משתתפים מצומצם ובאווירה פרטית לגמרי, בהתאם להנחיות הקורונה. חוסר הוודאות והפליאה של איך בדיוק סושרד מצליח להדהים אתכם כך, ייתנו לכם מנוחה מהנה מחוסר הוודאות והכאוס של תקופת הקורונה!

מחפשים רעיון מקורי, מדליק ומפתיע במיוחד לאירוע פרטי עבור אדם אהוב וחשוב לכם? רוצים לחרוג מהשגרה ומהבנאלי עם תוכן בידורי מטריף וסוחף שבהחלט יהיה הפתעה מושלמת? מופע מנטליזם של ליאור סושרד הוא אירוע מעולם אחר, מלא הומור והפתעות, חוויה בלתי נשכחת!