אחת הדרישות הקיימות בחוק מכל עסק, היא הדרישה הבלתי מתפשרת לכך שהעסק יעמוד בכל דרישות החוק בכל מה שנוגע לנושא כיבוי האש. חלק מהדרישות מבעלי העסק הן דרישות מובנות הנכללות באישור שניתן לפני מתן האישור לפתיחת העסק, ועל אחת כמה וכמה עסק שיש או אמורה להיות בו תנועה משמעותית של לקוחות.

כלים

 

 

הדרישה הבלתי מתפשרת כאמור היא לקיומו של פתח מילוט, אם העסק הוא גדול ובנוי באופן שבו מספר גדול של לקוחות נמצא בתוכו בו זמנית באזורים שונים. דרישה חשובה נוספת היא לקיומן של מדרגות חירום המאפשרות בריחה מסודרת מהמבנה, אם מדובר במבבנה שיש בו כמה קומות. כמו כן נדרש קיומם של גלגלוני צינורות לכיבוי באזורים שונים, המחוברים לצנרת המים ועשויים לשמש לצורך העניין. מהן הדרישות של רשות הכבאות מכל עסק מעבר לדרישות הנזכרות לעיל? מה התפקיד של חברות המתמחות בבטיחות אש ובהגנה מפני שריפות? איך מסייעת חברת שיווק באינטרנט לחברות מהסוג האמור לעיל להתקדם באינטרנט וברשתות החברתיות ולהגיע ללקוחות חדשים?

דרישות חשובות של נציבות הכבאות

כאמור, כל עסק חייב לקבל לפני שהוא נפתח, אישור ממכבי אש על עמידה בדרישות בתחום כיבוי אש. בנוסף לדרישות שהוזכרו לעיל, קיימות דרישות נוספות. אחת החשובות שבהן, היא הדרישה להתקנה של גלאי עשן, במיוחד במקומות רגישים בעסק עצמו. גלאי העשן מזהים את קיומו של עשן בסביבה שלהם ומשדרים התרעה למוקד מיוחד שקיים בעסק עצמו, או למוקד אבטחה שהעסק מחובר אליו עשרים וארבע שעות ביממה. כמו כן, הגלאים משדרים במקביל התראה גם למכבי האש, בעיקר אם מדובר בעסקים שבהם יש נוכחות של מספר אנשים גדול או שהסיכונים בהם מרובים ונמצאים בהם חומרים דליקים בכמות גדולה, כמו שקורה, למשל, במפעלים לייצור נייר או במערכת עיתון שבה מודפסים מאות אלפי גיליונות נייר בכל יום. בנוסף, יש דרישה מכל בעל עסק להתקין ספרינקלרים – מכשירים שבהתקיים תנאים מסוימים, ובעיקר עשן וכמובן אש, הם יופעלו באופן אוטומטי, יתיזו מים על הסביבה ובכך ימנעו, או לכל הפחות יצמצמו את הסכנה שמביאה איתה התפשטות מהירה של האש. בנוסף, כל עסק חייב להצטייד גם במטפים לכיבוי אש ולתרגל את צוות העובדים בשימוש בהם.

שיווק באינטרנט והגעה ללקוחות חדשים

חברות המתמחות בתחום כיבוי אש מוקמות תמיד על ידי אנשי מקצוע המעורים בתחום ומכירים את ההנחיות הקשורות בו, הן למגזר העסקי והן לבניינים רבי קומות ולבתים פרטיים. עם זאת, לא אחת קורה שחברה מקצועית ומיומנת, מתקשה להגיע ללקוחות חדשים. במרבית המקרים, הדבר נובע מהעדר ידע והבנה בשיווק ובפרסום. חברה איכותית המתמחה בתחום שיווק באינטרנט עשויה לשנות את המשוואה ולחשוף לקוחות פוטנציאליים רבים בפני היתרונות המקצועיים שהחברה הוותיקה והמנוסה מציעה. שיטת השיווק הזאת עשויה להביא את החברה לתודעתם של מהנדסי בניין או קבלני בניין, העוסקים בבניית מבנים חדשים. בנוסף, בעלי עסקים הנדרשים להתאים את עצמם לדרישות עדכניות בתחום, יכולים בקלות להגיע לחברה הזאת באמצעות חיפוש פשוט באינטרנט. השיווק והקידום באינטרנט מקטין את התלות של החברה בקשרים אישיים או באמצעי פרסום מיושנים. אמצעי הפרסום הללו הם יקרים והפרסום בהם הוא נחלתן של חברות עתירות ממון בלבד. מנגד, קידום באינטרנט הוא זול וזמין ומאפשר גם לחברות בתחילת דרכן להגיע במהירות ללקוחות הרלבנטיים. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להגיע ללקוחות איכותיים במהירות וביעילות? אם כן – אתם בהחלט במקום הנכון. צרו קשר כעת המומחים שלנו יסייעו לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות, בזמן הקצר ביותר האפשרי.