מי מאיתנו לא רוצה לחסוך כסף? זוהי הרי הסיבה שאנחנו תמיד ערניים ומחפשים אחר פרסומים למבצעי מכירות בהם נוכל להשיג מוצרים שווים במחירים משתלמים.

כלים

 

מסתבר שאנשים רבים מבינים שלפעמים כדאי לחכות קצת עם הקניות על מנת להשיג מחירים יותר טובים. אם למשל חלמתם על טלוויזיה 55 אינטש, אולי כדאי לחכות חודש חודשיים, ובאותו המחיר שתוכלו להשיג טלוויזיה 55 אינטש היום, תוכלו להשיג 65 אינטש במבצע. מסתבר שהסבלנות תמיד משתלמת, לא רק בקניות אלא בכל דבר בחיים.

אם יש לכם סבלנות ואם אתם מעוניינים לחסוך או לקבל יותר תמורה עבור הכסף שלכם, כדאי שתתאזרו בסבלנות ותמתינו למבצעי המכירות הגדולים של השנה. ומתי יש מבצעי מכירות? המבצעים הגדולים ביותר, אשר נחשבים לחגיגת קניות עולמית, מתחילים מידי שנה בחודש נובמבר וממשיכים אל תוך חודש דצמבר, משופינג איי אל ועד בלאק פריידי.

מבצעי מכירות אלו מתרכזים בשנים האחרונות בעיקר בזירה הדיגיטלית ובמהלך חודשים אלו מוערך כי באתרים השונים נמכרות סחורות בהיקף של כמה עשרות מיליארדי דולרים. בשנים האחרונות מבצעי מכירות כמו סייבר מאנדי, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וחג הקניות המקומי שלנו - שופינג איי אל, היו הצלחה אדירה.

לצערנו הרב השנה הנסיבות קצת השתנו, משבר הקורונה פגע בכל כלכלת העולם והביא למיתון עולמי. לא סביר שהיקפי המכירות השנה יהיה דומים למכירות בשנים קודמות. אך מצד שני הרצון להניע את המשק עשוי להביא לנו מבצעי מכירות משתלמים במיוחד.

שופינג איי אל

מבין כל מבצעי המכירות יתכן שכדאי לכם להעדיף דווקא את שופינג איי אל, מבצע מכירות מקומי. מדוע להעדיף דווקא אותו על פני כל המבצעים האחרים? יש לכך כמה סיבות:

תרומה לכלכלה הישראלית - זה לא סוג שמשבר הקורונה פגע קשה מאוד בכלכלה הישראלית. דווקא מסיבה זו נרצה לעזור לכלכלה הישראלית ולכן נעדיף לקנות באתרי המכירות הישראלים ולפרנס משפחות בארץ. וגם כאשר אנו קונים מותגים מחו“ל, עדיין נעדיף לקנות אותם אצל משווקים מקומיים על מנת לשפר את הכלכלה המקומית. זמן הספקה מהיר - רכישה בשופינג איי אל מספקים מקומיים תאפשר לכם לקבל את המוצרים בזמן קצר. רכישה ממשווק מקומי תביא לכם את המוצר תוך כמה ימים, לעומת כמה חודשים אצל ספקים בסין. שופינג איי אל הוא מבצע המכירות הראשון - המבצע מתקיים ב 6-7 בנובמבר והוא מקדים את כל המבצעים האחרים של חודש נובמבר. מיועד לקהל הישראלי - במבצעי מכירות כדוגמת סייבר מאנדי או בלאק פריידי, רבים מהאתרים אינם פונים אל השוק הישראלי, כלומר אינם מבצעים משלוחים לישראל. על מנת לבצע רכישות אנו צריכים להיעזר באתרים מתווכים והדבר מסרבל את התהליך.