המערכת החדשה של KoCheck היא אחת ממערכות נתוני השכר המתקדמות ביותר הנמצאות כיום בשוק. המאמר יפרט את יכולות המערכת, היתרונות, וכיצד היא תורמת לניהול הון אנושי בארגון מערכת משאבי האנוש.

מהי מערכת ה- KoCheck?

מערכת KoCheck זוהי מערכת נתוני שכר חדשנית שמקלה על חשבי השכר, האחראים על הכספים במוסדות ובארגונים, בהם מפיקים תלושי משכורת לעובדים. זוהי טכנולוגיה מתקדמת אשר מעבדת את נתוני השכר באמצעות בקרת שכר יסודית ומקיפה. השימוש במערכת עוזר לגזברים ולמנהלי החשבונות בזיהוי שגיאות, הפרשים, בדיקת תלושי שכר ובניתוחים כספיים. ביקורת שכר קפדנית תורמת לאיכות מערכת משאבי אנוש תקינה, אשר מתממשקת עם ניהול הון אישי בצורה הטובה ביותר. בנוסף, היא עוזרת לארגון לגייס עובדים, ומלווה את התהליך מקבלת קורות החיים ועד לקליטת העובד בארגון. המערכת עוזרת לעקוב אחר משרות שהתפנו, ומעל לכל היא עוזרת לארגון לשמור על חוקי העבודה.

מדוע כדאי לעבוד עם מערכת זו – היתרונות

יתרונותיה של המערכת הם רבים. המערכת עושה בקרה חיצונית אמינה ומדויקת, קל לתפעל אותה ולנתח נתונים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. ניתן להפיק באמצעותה דוחות אקסל ולבדוק תלושי משכורת מיד לאחר קליטתם. המערכת מאובטחת באמצעות קוד משתמש וסיסמה, והיא תומכת בכל תלושי לשכות השירות. מעבר לכך, היא חוסכת זמן יקר ומהירה, מותאמת וגמישה, כך שניתן להוסיף באמצעותה מאגרי מידע נוספים. המערכת מוגנת באמצעות ענן.

כיצד המערכת מתממשקת עם מערכת משאבי האנוש?

חברת kopel reem מיישמת פורטל משאבי אנוש, השומר על קשר הדוק ורצוף עם העובדים. הפורטל מאפשר כניסה מאובטחת לניהול ההון האישי וכרטיס העובד. ניתן לעקוב אחר הודעות אישיות, להגיש בקשות, לעדכן פרטים אישיים, להוריד טפסים מקוונים, לאתר עובדים ומנהלי מחלקות, לאתר משרות פנויות, להתחבר למערכת השכר וכד'. זוהי מערכת פשוטה המותאמת לטלפון הנייד, כך שבלחיצת כפתור מקבלים את כל המידע הרצוי. מערכת ה- KoCheckמשתלבת עם פורטל זה באופן יעיל ומהיר על מנת לקבל מידע נגיש ועדכונים, ולטפל בפניות של העובדים באופן יומיומי באמצעות טכנולוגיה משוכללת.

למי מיועדת המערכת?

מוסדות וארגונים רבים כמו: משרדים ממשלתיים, רשות המיסים, בנקים, ויצ"ו, מערכות עיתונים (ידיעות אחרונות, ישראל היום), סוכנויות ביטוח ורכב, מפעל הפיס ועוד, עושים שימוש במערכת הפורטל המשלבת בתוכה מערכת נתוני שכר KoCheck. משרד הבריאות השיק באמצעותה טופס דיגיטלי להצהרת בריאות והיא מעניקה שירות לעובדים.

לסיכום, זוהי המערכת היחידה המבקרת מערכות שכר, מנתחת תלושי משכורת על כל רכיבי השכר, ממיינת את העובדים, ובאמצעות פורטל משאבי האנוש מעניקה להם שירות ותמיכה. הגזברים ומנהלי השכר מתחברים בקלות למערכת, טוענים את התלושים ומפיקים דוחות באיכות ובמהירות. המערכת מקלה עליהם, כי הכל פועל אוטומטית ואין צורך בניתוח ובקרה ידנית כפי שהיו בעבר.

המאמר נכתב באדיבות קופל ראם - פיתוח מערכות משאבי אנוש