קיץ בלי טבילה מרעננת בבריכה זה קיץ מבוזבז, כך סבורים מרבית הישראלים. בילוי קיצי מרענן במיוחד בריכת שחיה פרטית מהווה תענוג שצובר תאוצה אבל צריך לומר כמה מילים על בטיחות. מחברת וולף בריכות וכיסויים מסבירים כי כיסוי ייעודי שמותאם לבריכה מבטיח בטיחות מושלמת. יתר על כן, גם מעבר לתכלית הבטיחותית, מביא עימו הכיסוי עוד כמה יתרונות חשובים, שמועילים לכל מי שנהנה בביתו מבריכת שחיה מרעננת.

כלים

 

תענוג בבריכה כשנמנעים מסכנה

לצד בריכות חפורות ויצוקות, שעלות הקמתן גבוהה למדי, החלו להגיע ארצה גם בריכות איכות מוזלות יותר. בריכות מפיברגלס למשל או בריכות עיליות, שניצבות מעל הקרקע. אך לא משנה איזו בריכה מותקנת אצלכם או איזו בריכה אתם מתכננים לקיץ הבא, לצד התענוג שמסבים המים המרעננים ולצד השחייה המהנה, נזכור כי בבריכה טמונה סכנה. כיסוי בריכה בטיחותיים נועדו להוות מחסום עמיד ביותר ונחוץ במיוחד, בין המים לבין כל מי שעלול, חס ושלום, להינזק. ילדים סקרנים יכולים בקלות לחמוק לרגע אחד ולרצות לבדוק את המים מקרוב, גם אם אינם יודעים לשחות וללא שום השגחה. תענוג לבלות בבריכה בבטיחות והורים אחראים מזמינים כיסוי איכותי, תקני ובקיצור ראוי לשמו.

מהם המאפיינים של כיסויי בריכה בטיחותיים וטובים

חברת וולף הוותיקה, שפועלת כבר מאמצע שנות התשעים, מספקת מגוון רחב של כיסויי בריכות, כולם בטיחותיים וטובים. חלק מהכיסויים מצוידים באפשרות הפעלה חשמלית ואחרים מצוידים בגלגלת לפריסה או כיסוי ידניים. שני הסוגים טובים אולם הדגמים הידניים מתאימים ועדיפים לבריכות קטנות. לבריכות הגדולות יותר, דגמים הידראוליים או חשמליים עדיפים מפני שפריסת הכיסוי או הסרתו לצרכי בילוי בבריכה נעשים בקלות מרובה ובמהירות.

כמה מאפיינים חשובים של כיסויי הבריכה הבטיחותיים והטובים:

חוזק רב – הכיסויים צריכים להיות מאוד חזקים ועמידים. כלומר, אפילו כאשר אדם, לא רק ילד אלא אפילו מבוגר יעמוד עליהם, הם לא יקרעו ולא יקרסו. למעשה, ישנם אנשים אשר עושים שימוש בכיסויים ומאפשרים לילדים לשחק עליהם בתופסת, כדורגל וכדומה. כשהכיסוי טוב, אין בכך שום בעיה. עמידות לקרינה – כיסויים מצוינים יהיו בעלי עמידות טובה מאוד לקרינת השמש. מכיוון שהכיסוי מצוי באוויר הפתוח, חשוף לשמש ולחום, הוא חייב לשמור על איכותו הגבוהה למרות תנאים אלה. חומרים עמידים בפני קרינה וכלור מאפשרים לכיסוי להישאר אפקטיבי לאורך זמן רב ומבלי להתבלות. ללא התכווצות – אריג של כיסוי ברמה גבוהה איננו נוטה להתכווצות. אין זה דבר של מה בכך. כיסויים שנוטים להתכווץ או להתקמט עלולים לאבד את האפקטיביות בתוך זמן קצר. כאשר האיכות גבוהה, האריג נשאר מתוח ולא מקומט, הבטיחות נשמרת, עוד ועוד.

כיצד הכיסויים הבטיחותיים חוסכים כסף לבעלי הבריכות

התכלית של שמירה על הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר. חברת וולף גאה לסייע בכך לבטיחות משתמשי הבריכות בכל רחבי הארץ. אולם כדאי להוסיף שגם חיסכון כספי ראוי לשמו טמון בשימוש בכיסויים השונים, על דגמיהם המגוונים. למשל:

מניעת אידוי – בארצנו הענייה בגשמים, טוב לחסוך במים. השימוש בכיסויים כאשר הבריכה איננה בשימוש מפחית את האידוי ובזבוז של המים בעשרות אחוזים! חיסכון בחשמל – שימוש בבריכה בחורף נעשה לרוב תוך חימום מי הבריכה. שימוש בכיסויים מפחית את הוצאות החשמל והחימום, מפני שבריחת החום מהמים מואטת באופן משמעותי מאוד. חימום טבעי – הכיסוי סופג את חום השמש ומעביר אותו למים. כלומר, מספר שבועות נוספים בכל שנה, מי הבריכה מחוממים מעצמם ולא צריך כלל להפעיל שום אמצעי חימום!