הובלה קטנה כולם צריכים לעתים הובלה של מכונת כביסה , פריט בודד ,ארון וכו’ ,בהתחלה בוחרים את החברה שעמה אנו רוצים להוביל ואו מוביל עצמאי שייקח וימסור בכתובת אחרת ,אך כמה טיפ להשאיר לו ?

כלים

 

על כל השאלות הנ"ל ננסה לענות במאמר זה !!

מי אמור לתת לו טיפ, אם אתם הזמנתם הובלה שלוקחת פריט ממכם אל קרוב משפחה אז לדעת כולם הטיפ אמור לבוא ממי שמקבל את הסחורה יש כמו במקרים אחרים שבהם נהוג לתת טיפ ,במספרה , במסעדות, לחופפת שליחים שונים וכו’.

אך אם אינכם אלו שמקבלים אלא רק מוסרים אין טעם בטיפ כפול גם ככה הטיפ לאנשי המקצוע אינו חובה הוא רשות.

אך כמו שאנו יודעים מדובר בהתנהגות מקובלת ומוערכת על ידי נותני השירות הם מצפים לטיפ וגם כאן הציפייה מצד אותו המוביל .

איך יודעים כמה כסף לתת טיפ למובילים ?

שלא תתנו נמוך מדי או יותר מדי אלא לתת בדיוק היא תמיד אמורה להיות הגיונית אם מוביל לקח ארון שידה קטן ושילמתם לו על ההובלה 300 ₪ אז 30 ₪ זה ראוי לתת לו .

באופן עקרוני תדעו שהתשובה לשאלה הזו היא ביחס ובהתאם לרמת השירות שקיבלתם מהמוביל ולהיקף העבודה לדוגמה אם הזמנתם אותו דחו ובשעה מאוחרת בלילה אז מן הראוי שהוא אכן התאמץ לכן יש לתת טיפה יותר.

בדיוק כפי שנרצה להעניק לאותו מלצר חייכן שנתן לנו חוויה נעימה במעדה וגרם לכם להרגיש רצויים במיוחד, ואפילו נתן לכם מנה על חשבון הבית .

כך גם למובילים שבאו מהר ארזו את הכל צחקו עמכם היו מעל ומעבר בשירות לקחו עוד ציוד שלא אמרתם להם וללא עניינים שהפכו את יום המעבר לכיף, וראיתם שעבדו קשה עבורכם והשלימו את המשימה ועמדו בציפיות על הצד הטוב ביותר ראוי לתת טיפ גדול יותר .

מהו טיפ הובלות סטנדרטי?

פריט חשוב נוסף יש לזכור ליזכור שיש גם סטנדרט מקובל בענף ההובלות ומרבית המקרים הסכום ה”ראוי” עבור טיפ לכל מוביל שבא לבצע הובלות דירה הוא 50-100 ש”ח כן כן לכל אחד מהאנשים שעבדו עבורכם בדירה .

אך קחו בחשבון את התקופה אם זה קיץ והם הזיעו כ 7 שעות אצלכם בדירה וההובלה הייתה מורכבת במיוחד עם הרבה פירוקים של ארונות, מיטות והרכבות, העלאה לקומה שלישית ללא מעלית, חדרי מדרגות צרים אנא ממכם תנו גם קצת יותר, קחו בחשבון שאלו אנשים שעובדים פיזית קשה בשביל פרנסתם .

מחיר הובלה מתייקר עם טיפ?

הטיפים הם ללא חובה הם רשות אך בדרך כלל זהים לארוחה במסעדה לכ-10-12% מעלות השירות שקיבלתם ובהתאם לכמות המובילים אם באו הרבה אז גם לקח פחות זמן ועל שירות טוב משלמים אקסטרא לא?

טיפ ראוי עבור הובלת דירת 4 חדרים כולל הובלות מנוף ופירוקים תשלמו על כל ההובלה כ 3,000 ש”ח , וכנראה מספר העובדים שיגיעו יעמוד על 3 או 2 , וסך הטיפ יהיה 200-350 ש”ח אפילו פחות מ10-15% וזה מה שנהוג לשלם במסעדה איכותית עם שירות טוב.

מעבר לשאלה כמה טיפ כדאי לתת להם רצוי להציע מחווה נוספת כמו כיבוד קל ובשתייה חמה או קרה, במיוחד בימי הקיץ החמים.

יחס טוב יגרור אווירה טובה גם לכם וגם לבעל המקצוע בכל תחום.

נחמד להיות חשוב אך חשוב יותר להיות נחמד!!!

צריך טיפ לתת על הובלה קטנה?

כתבנו מעללה על טיפ מקובל עבור הובלות גדולות ואו הובלות דירה ,שם הטיפ היה 50 ₪ בקירוב לאדם .

אך האם גם עבור הובלה קטנה של פריט בודד אלה הם גם הסכומים הראויים והמקובלים.

קודם כל זה תלוי בהובלה עצמה ,אם אתם מובילים ארון שצריך לפרק אותו ואז להרכיב אותו במקום אחר אז כן כדאי.

הובלה קטנה שכרוכה בהרבה עבודה ראויה לטיפ זהו הכלל כאן .

הובלת מכונת כביסה מהספק אליכם לבית האם לתת טיפ למוביל ,התשובה היא לא חייבים מדוע ? כי הוא רק הביא את המכשיר החשמלי וזהו הוא לא הרכיב אותו חיבר למים פשוט הניח.

אבל טיפ סמלי של 20-30 ש”ח ייתן לכם סיפוק בכך שלא נתתם לו לצאת ריק .

במיוחד אם נדרשה העלאה של המכונה בחדר המדרגות.

כמה טיפ לתת על הובלת ספה?

טיפ עבור הובלת ספה קטנה צריך להיות גם 25 ש”ח , לעומת זאת שוב אנו תלויים בכמות העבודה צריך לעשו כמו מדרגות אם אין מעלית פירוקים והרכבות עטוף של הספה וכו'.

לכן טיפ זה יהיה 40-60 ש”ח מחיר הובלת ספה הוא מחיר זול ומתומחרת בסכום מוזל מאוד, כך אם נתתם טיפ עדיין מדובר בשירות מוזל וכדאי.

קיימים לנו דילים שוברי שוק על הובלת ספה בזול!!!

הצעת מחיר מעולה לבאים מהאתר!! ללא התחייבות התקשרו ותתחילו להרוויח

03-6862687 👍

מבצעים מיוחדים להובלות!!! ללא תחרות לחצו על מס הטלפון!!!