אנשים רבים נוטים שלא לטפל כיאות בשיניים והחניכיים שלהם. ההזנחה הזו יכולה לבוא לידי ביטוי בחוסר שמירה מספקת על היגיינה בחלל הפה או הימנעות מביקור אצל רופא שיניים באופן תדיר. מצבים כאלה, אשר אינם מטופלים כנדרש על ידי רופא שיניים, עלולים רק להחמיר במרוצת השנים ולגרום להרבה כאב והוצאות כספיות על טיפולים שלא היו נדרשים בהתחלה.

כלים

 

יש לא מעט טיפולים אפקטיביים בעולם רפואת השיניים שיכולים לעזור לאנשים למצוא מזור לכאב או בעיות אסתטיות. כך שאם אתם נמנים בין אותם אנשים שלא מרוצים ממצב חלל הפה שלהם, אז יהיה כדאי לכם לפעול בהקדם ולוודא שאתם לא מוותרים על ביקור במרפאה לצורך בחינת דרך הטיפול הטובה ביותר בחניכיים והשיניים שלכם, כדי שיוכלו להיראות במיטבם ולהיות כמה שיותר בריאים.

אסתטיקה דנטלית – למי זה מתאים?

כאשר מדובר על טיפולים כמו הלבנת שיניים או יישור שיניים, כל אחד כמעט יכול לעשות זאת. תהליך ההלבנה יכול להתבצע רק על שיניים טבעיות, כך שזה משהו שצריך להביא בחשבון אם אתם שוקלים לעשות זאת. רק חשוב לשים לב שאם אתם מחליטים לעשות טיפול אסתטי, שתחברו לפנות אל רופא שידע להעניק לכם את המענה הטוב ביותר.

על מנת להבין בדיוק מה צריך לעשות כדי לשפר את האסתטיקה של השיניים שלכם, כל שעליכם לעשות זה לפנות אל רופא השיניים, כדי שיבחן את מצב חלל הפה שלכם. לאחר שהוא יעשה זאת, הוא יוכל להעריך בצורה מדויקת מה ניתן לעשות. כך יהיה לכם יותר ברור האם אתם בכלל עושים את הדבר הנכון כדי להרגיש הרבה יותר בנוח עם השיניים שלכם בכל פעם שתחייכו לאנשים שקרובים אליכם.

השתלת שיניים – משפרים את האסתטיקה בחלל הפה

במצב שבו השיניים הטבעיות שלכם כבר נרקבו או נעקרו מסיבות כאלה ואחרות, השתלת שיניים יכולה להוכיח את עצמה כיעילה במיוחד. ישנם חידושים ושינויים בתחום הזה בשנים האחרונות, וכך למשל, יש את שיטת ההשתלה שמבוסס על 4 שיניים בלבד שצריך להשתיל, כאשר כל שאר השיניים נתלות עליהן.

אם אתם שוקלים לעשות השתלה או שאתם לא בטוחים האם דווקא יהיה כדאי לכם לבחור בשיניים תותבות, אז הפתרון הנכון במקרה הזה יהיה להתייעץ עם רופא השיניים על מנת לשמוע את דעתו. כך תוכלו להבין בדיוק מה יהיה כדאי לכם לעשות במקרה הזה ויהיו לכם פחות סימני שאלה.

אתם לא צריכים שלא להרגיש בנוח עם השיניים שלכם והמצב בחלל הפה, וזאת במיוחד כאשר יש לא מעט טיפולים אפקטיביים שניתן לבחור בהם על מנת לראות שינוי משמעותי במצב בתוך זמן קצר. עליכם רק לפנות אל רופא שיוכל לבדוק אתכם כדי להעריך בדיוק מה צריך לעשות.

בחירה נבונה של מרפאת שיניים מובילה

במידה ואתם ניצבים לקראת בחירה של מרפאת שיניים שתוכלו לקבל בה טיפול אסתטי, אז זה יהיה קריטי שתבחרו באחת אשר נחשבת למובילה בתחום. רופא שיניים בתל אביב ד"ר נעמי רשף היא חלוצת תחום האסתטיקה הדנטלית בישראל. כך שאם תטפלו בשיניים שלכם אצלה, תוכלו להיות בטוחים שהתוצאות האסתטיות יהיו מעולות.

כמובן שכדי להבין בדיוק מהו אופי הטיפול הרצוי במקרה שלכם ואיך תוכלו להחזיר את מצב השיניים לקדמותם, תוכלו פשוט לפנות אל ד"ר נעמי רשף כבר בזמן הקרוב ולהגיע אל המרפאה שלה. במרפאה יוכלו לערוך את כל הבדיקות הנחוצות ולעשות מה שנדרש על מנת שתוכלו לחזור ולחייך בביטחון מלא ומבלי להרגיש שלא בנוח.