כל תהליך חיפוש עבודה מתחיל בכתיבת קורות חיים ממוקדים, איכותיים ומרשימים, שיבליטו את היתרונות שיש לכם על פני מועמדים אחרים. בעוד שבעבר היינו צריכים להיעזר במשפחה ובחברים כדי לכתוב את קורות החיים שלנו ולעצב אותם, כיום כל המידע על כתיבת קורות חיים נגיש וזמין לנו במרחק של חיפוש בגוגל. ישנם לא מעט פתרונות טכנולוגיים לחוויית כתיבה פשוטה ומהירה - מנועי קורות חיים "חכמים" ומשוכללים. מנועים אלה מסוגלים לקלוט את המידע שאתם מזינים ולייצר מסמך קורות חיים מעוצב, נוח לקריאה ומוכן לשליחה למעסיק. אם עד היום השתמשתם - ובצדק - באתר "תזוז" כדי להכין קורות חיים, מומלץ לבדוק את המערכת החדשה של ניב רווח!

כלים

 

ניב רווח ("ניב רווח פסיכומטרי") חקר רבות את תחום התעסוקה בשנים האחרונות והבין את הצורך הקיים במנוע קורות חיים חדשני, שיהפוך את תהליך הכתיבה שלכם לפשוט ומהיר, אשר בסופו יופק עבורכם מסמך שיסייע לכם לבלוט מעל שאר המועמדים על אותה משרה. נכון, יש את אתר תזוז שמספק שירות דומה כבר למעלה מעשר שנים, אך למרות שכבודו שמקומו מונח כמובן, המערכת של ניב רווח מתקדמת יותר, עם עיצובים מדויקים יותר, והיא נוחה יותר לשימוש.

מערכת נוחה ופשוטה לשימוש

אז מה זה בעצם מנוע קורות חיים? הרי אפשר לכתוב קורות חיים במסמך וורד פשוט, אז למה צריך מערכת בכלל? התשובה פשוטה: קורות חיים מקצועיים מתחילים עם חווית משתמש מצוינת. מדובר במערכת אינטואיטיבית ופשוטה לשימוש, שתלווה אתכם לאורך הכתיבה באמצעות טיפים והסברים קצרים לכתיבת חלקי המסמך השונים. כל חלק של קורות החיים נשמר בנפרד, כך שתמיד תוכלו לעצור באמצע הכתיבה ולהמשיך בדיוק איפה שהפסקתם. המערכת מאפשרת לכם לערוך את קורות החיים כמה פעמים שתצטרכו וללא הגבלת זמן – בחינם וללא התחייבות!

עיצובים מיוחדים

בשוק התעסוקה התחרותי של היום, כשלכל מסמך קורות חיים מוקדשים כ-10 שניות של תשומת לב, חשוב שקורות החיים שלכם יהיו בולטים, אסתטיים ומזמינים לקריאה. עיצוב מיוחד יסייע לכם להתבלט ולבטא את סגנונכם האישי, וכך תוכלו ליצור רושם חיובי על המעסיק כבר ממבט חטוף בקורות החיים שלכם. מערכת לבניית קורות חיים של ניב רווח מאפשרת לכם לבחור את העיצוב שאהבתם ושמתאים לתחום העיסוק שלכם מתוך מגוון של עיצובים ייחודיים, שמוצעים בצבעים סולידיים ונעימים לעין. בנוסף, המערכת בונה מסמך קורות חיים מסודר ונוח לקריאה, שיאפשר למעסיק לדלות את כל המידע שהוא צריך בקלות ובמהירות.

דגש חזק על מיומנויות

מעסיקים רבים מאמינים שמיומנויות וכישורים שאינם מקצועיים חשובים לא פחות מהשכלה רלוונטית וניסיון תעסוקתי עשיר. לכן, מנוע קורות חיים של ניב רווח מקדיש חלק נפרד בקורות החיים למיומנויות. המערכת מציעה רשימה ארוכה ומגוונת של מיומנויות שונות, אותן אפשר לדרג בטווח של כוכב אחד עד חמישה כוכבים בהתאם לרמת השליטה שלכם בכל מיומנות. הצגתן הגרפית של המיומנויות מסייעת לכך שהמעסיק לא יפספס את השפות שאתם דוברים, את יישומי המחשב בהם אתם שולטים ועוד.

מאמרים מקצועיים ודוגמאות לקורות חיים

כתיבת קורות חיים אינה משימה פשוטה, ורבים שואלים את עצמם איך אפשר ליצור את הרושם הטוב ביותר בעזרת מוסמך של עמוד אחד בלבד. מחפשי עבודה רבים אינם בטוחים כיצד יש לכתוב קורות חיים, באיזה סדר נהוג להציג את המידע, איזה מידע מוטב להשמיט, איך מתאימים את קורות החיים לתחום העיסוק הרצוי ועוד. באתר של ניב רווח תוכלו למצוא מאמרים, מדריכים וטיפים מעולים לכתיבת קורות חיים שיהיו כרטיס הביקור שלכם ויציגו אתכם על הצד הטוב ביותר. כמו כן, תוכלו למצוא דוגמאות של קורות חיים שמתאימים לתחומי עיסוק שונים, וללמוד כיצד להתאים את קורות החיים שלכם לתחום שבו אתם מעוניינים לעבוד. הדוגמאות נכון להיום מפורטות יותר מאשר אלה שבאתר תזוז קורות חיים, ומומלץ לבדוק את אינדקס המקצועות באתר ניב רווח כדי לוודא שאתם יודעים מה לכתוב עבור המשרה המבוקשת. לכם בהצלחה!