שוק האירועים והחתונות בפרט, מוצף כיום בצלמים המספקים שירות של צילום מגנטים. איך יודעים להבדיל בין הסוגים השונים וכיצד מבצעים בחירה נכונה של הצלם מבין אלפי האופציות הקיימות?

כלים

 

אתר החתונות החדש של ישראל, וודינג דיי חולק איתנו היום טיפים מעולים לבחירת צלם מגנטים לחתונה שלכם, על מנת שתבחרו צלם מעולה ותצאו עם מגנטים עמידים ואיכותיים שיחזיקו לאורך זמן רב.

בדקו את הציוד של הצלם

אין ספק שאחד מהגורמים המשפיעים על הבחירה שלכם עבור צלם מגנטים לחתונה צריך להיות ציוד הצילום שברשותו. באופן כללי, המחשבה בקרוב זוגות מאורסים היא שצלם המגנטים צריך להיות פחות מקצועי מצלם הסטילס הראשי של החתונה למשל, אך אנו מציעים לוודא שלצלם המגנטים יש ציוד איכותי הכולל מצלמת פול פריים ועדשות מתאימות לכל מטרה.

כמה ניסיון יש לצלם המגנטים?

המלצה נוספת היא לשאול את צלם המגנטים שלכם, כמה זמן הוא מתעסק בצילום באופן כללי וביצירת מגנטים לאירועים בפרט. נסו להבין האם יצא לו לצלם בעבר חתונות נוספות על מנת לוודא שהוא מורגל ומכיר את סדר האירוע ויודע מתי לצלם (בעיקר בקבלת הפנים והריקודים) את האורחים. יש הבדל רב בהתנהלות של צלם המגנטים בין אירוע חתונה לאירוע אחר כמו ברית, בר/בת מצווה או מסיבה כזו או אחרת.

חפשו עליו המלצות

דרך נהדרת לדעת האם צלם המגנטים מתאים לכם, היא לחפש באתר שלו או אפילו במקומות נוספים ברחבי הרשת – המלצות. אין כמו המלצה שמעידה על כך שזוגות אחרים התנסו בשירותיו של צלם המגנטים ויכולים לספק לכם מידע עליו ועל אופן העבודה מולו. היות ולצלם המגנטים יש אינטרקציה רבה עם האורחים בחתונה שלכם, חשוב מאוד לוודא שיש לו יחסי אנוש טובים ושהוא שירותי ויודע לדבר עם האורחים שלכם בצורה נעימה ולא תוקפנית, על מנת שירצו להצטלם אצלו במהלך הערב.

סוג מדפסת המגנטים משפיע מאוד

וודאו שיש ברשותו של הצלם מדפסת תרמית. מה הכוונה במדפסת תרמית? מדובר למעשה במדפסת איכותית שתספק לכם מגנטים שנשארים לאורך זמן רב גם אחרי שהתמונה צולמה והמגנט נוצר. בניגוד למדפסת דיו רגילה, כאן מדובר בעצם בתמונה שיוצאת עם ציפוי שמגן עליה ישירות מהמדפסת ולא במדפסת שנחשבת לרגילה (כזאת שיש לכם בבית) ושעל התוצר שלה מוסיפים לאחר ההדפסה ציפוי כלשהו. מדפסת תרמית נחשבת לאיכותית מאוד וחשוב לוודא שבחרתם בצלם שמשתמש בסוג כזה של מדפסת.

האם הצלם מגיע לבד או עם עובד נוסף?

רוב צלמי המגנטים מגיעים לצילום חתונה עם אדם נוסף אשר נמצא למעשה בחדר באולם ומקים עמדה להדפסת המגנטים. החלוקה של העבודה בין שני חברי הצוות, צלם המגנטים עצמו והעורך שמגיע איתו, מאפשרת הוצאה של כמות גדולה יותר וזמינות של הצלם בקבלת הפנים או רחבת הריקודים. יחד עם זאת, צלמי מגנטים רבים כיום בשוק עדיין מגיעים בגפם לאירוע ועל כן נעלמים ברגעים חשובים של האירוע היות והם עסוקים בהדפסת המגנטים. על כל וודאו שאכן קיבלתם שני אנשי צוות ולא אחד.

קרדיט תמונה: Bigstockphoto.com