מרכזי ספא בים המלח נחשבים למקומות מפנקים ומבוקשים בקרב תיירים רבים הפוקדים את מדינת ישראל וכן בקרב ישראלים רבים. מדוע? סיבה מרכזית לכך היא סגולות המרפא והפינוק המי ים המלח מאפשרים. ברוב המלונות בים במלח מופעל ספא. ספא המלון כולל מתקנים כגון בריכת מי מלח מחוממים, בריכת גופרית, ג'קוזי, סאונה יבשה, סאונה רטובה, מלתחות ומקלחות ועוד. לעתים ישנו גם מכון כושר ושירותי עיסוי. ראוי לציין שכל מלון בים המלח כולל מתקני ספא שונים ורצוי לבדוק מה אותו מלון בו אתם מתעתדים לנפוש כולל.

 

בתי מלון רבים מציעים מגוון גדול של עיסויים באורכים משתנים. חלק מהם גם מציעים קפה ועוגה במסגרת קבלת הפנים לאורחים. מלונות אחרים מציעים שתייה חופשית במשך היום כולו.

שימוש במתקני במלון עשוי לכלול כניסה חופשית ללא תשלום לבריכה חיצונית גדולה של מים מתוקים, חוף ים צמוד, בריכת גופרית, בריכה גדולה של מים מלוחים, ג'קוזי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, קפה ועוגה, ארוחת צהריים ועיסויים שונים בחדרים נפרדים. אפשר למצוא גם חבילת ספא רומנטית לזוג המחפש נופש רומנטי בים המלח – חבילה שעשויה להתאים להצעות נישואין מרגשות.

עוד באותו נושא: אינדקס מלונות כשירם בחול

ישנן חבילות נופש מהממות שכדאי לכם לשקול לפני שאתם מזמינים כל חבילה אחרת. מלון בים המלח שאת שמו שכחנו מציע חבילה שפשוט לא כדאי לפספס: חבילה זו כוללת שימוש חופשי ובלתי מוגבל במתקני המלון, כולל בריכה חיצונית של מים מתוקים, ספא מעוצב בסטייל מרוקאי ובו בריכת מי מלח גדולה, ג'קוזי, סאונה רטובה וסאונה יבשה, חמאם טורקי, מלתחות, מקלחות (כולל חלוקים), עיסוי זוגי, ארוחת צהריים, קפה ועוד הפתעות נעימות כאלו ואחרות.

האם יש עונה מתאימה לנופש בים המלח?

זוהי שאלה שנשאלת על ידי רבים וטובים. תשובה כללית ומקובלת מאוד לשאלה זו, היא שנופש בים המלח ניתן לערוך בכל ימות השנה וגם ליהנות ממנו בכל יום בשנה – במידה זהה או דומה. זה נכון שבתקופה הקיץ הטמפרטורות מאמירות והחום הופך לבלתי נסבל ואת השהייה במקום לקשה במיוחד. עם זאת, בתקופה זו ניתן לשנות בבית מלון הכולל מזגן, ומפעם לפעם לצאת לחוף הצמוד ולספוג מן האוויר המלוח והמינראלים החיוניים כל כך לגופינו. כמה טוב שבים המלח ניתן לנפוש בכל ימות השינה.

ים המלח בעונת הקיץ

שהייה קיצית בסביבת ים המלח עשויה להיות לעתים קרובות מעיקה, עקב החום הלא רגיל הפוקד את האזור בימים אלו. לחילופין, ניתן להחליט שלים המלח נכנסים לא יאוחר מהשעה 9 בבוקר – שלאחריה הכניסה למים עשוי להיות לא נעימה במיוחד. אם בכל זאת החלטתם לנפוש בים המלח בתקופה זו, דאגו לעשות זאת בחדר בבית מלון. רצוי שתזמינו חדר מראש בבית מלון, כדי לא שתמצאו את עצמכם בסופו של דבר נמסים על הסלעים הרותחים שבסביבה.

חופשת החורף בים המלח

דומה שאין עונה מושלמת יותר עבור חופשה במלונות בים במלח מאשר עונת החורף הנעימה. זוהי עונה מצוינת לשהייה באזור. עם זאת, כדאי לדעת שבימים גשומים, עשויות לפקוד את המקום הצפות המסכנות את המטיילים והשוהים. שיטפונות עקב גשמים מרובים זוהי תופעה המתרחשת תדיר בחורפים הישראליים של ים המלח ועל כן רצי לבדוק את מזג האוויר הצפוי במידה שהחלטתם לנפוש באזור ים המלח בעונה זו. כדאי לבדוק מבצעים בבתי מלון כמו מלון לאונרדו פלאזה ים המלח, אכסניית אנ''א עין גדי ומלון דניאל ים המלח.

התקופה המומלצת לביקור ונופש בים המלח הוא בחודשים נובמבר-דצמבר ומרץ-אפריל. עד כמה קריטי להזמין חדר בבית במלון בימי החורף? לא קריטי ביחס לקיץ, כיוון שהביקוש לחדרי מלון בימים אלו נמוך יותר ביחס לימי הקיץ הלוהטים.