אם אתם טרודים יום יום בפעילות השוטפת של העסק, בוודאי לא השקעתם זמן רב בניהול השוטף של אתר האינטרנט. באופן לא מפתיע, הלקוחות שלכם בהחלט שמים לב לכך שהאתר אינו עדכני, אינו רלוונטי ובעיקר פשוט לא שימושי.

כלים

 

במידה ואתם מזדהים עם הנאמר מעלה, בוודאי שקלתם ואו אתם שוקלים לשכור שירותי איש מקצוע, מנהל אתרים לניהול האתר אינטרנט שלכם. אבל, חשוב שתשימו לב שאתם אכן בוחרים חברת ניהול אתרי אינטרנט שתעמיד לרשותכם את מלוא המעטפת של השירותים ולא רק את חלקה כדי שתוכלו גם לראות תוצאות מההשקעה.

להלן כמה טיפים לבחירה חכמה של חברה לניהול לאתר:

בדקו וותק החברה. בדקו המלצות על החברה. בדקו היקף שירותי החברה.

הדבר החשוב ביותר בבחינת נותן שירותים ארוכי טווח הנו קודם כל מידת היציבות של החברה. אנו לא רוצים להפקיד את האתר אינטרנט שלנו בידי איש מקצוע לא מנוסה ואו בידי חברה שעלולה להיעלם לנו מחר אלא דווקא בידיים של חברה מקצועית עם רקורד מוכח של יציבות והצלחה.

כאשר בוחרים חברת ניהול חשוב מאוד לבדוק מה היקף הלקוחות שהחברה משרתת ומה מידת שביעות הרצון של הלקוחות של החברה. ככל שהחברה גדולה יותר, כך סביר להניח שיש להם צוות נרחב יותר וניסיון גדול יותר בהתמודדות בכלל סוגי המורכבויות.

לבסוף וודאו שהחברה מחזיקה בכלל סוגי אנשי המקצוע כך שתוכל להעניק לכם מעטפת שירות רחבה ככל האפשר כדי שלא תצטרכו לפנות לחברות נוספות. בדקו שיש להם מתכנתים, אנשי ניהול קמפיינים פרסומיים, כותבי תוכן וכמובן מנהלי אתרים מנוסים.

במידה והחברה ענתה על כלל הציפיות שלכם, עליכם לבצע בדיקה אחת אחרונה וזוהי כמובן הכימיה בין הצדדים. חשוב מאוד שיהיה בין הצדדים קשר טוב ונעים לאורך כל הדרך. שלא יהיה לכם לא נעים לבקש בקשות ואו לעמוד על שלכם לפי צורך.

ככלל, פנו לקבל הצעות מחיר מכמה חברות ובדקו מי מהם יכול להעניק לכם שקט נפשי ובטחון רב ככל האפשר. טיפים אלו כמובן נכונים למגוון נותני שירותים נוספים.