ימי הקורונה הם ימים מתוחים לכולנו. לפתע, איננו יכולים לעשות את הדברים האהובים עלינו כמו ריצה ארוכה בחוף ים, טיול תמים בטיילת או אפילו בילוי בקניון. אבל רק משום שהקניונים והמרכזים המסחריים סגורים, לא אומר שעדיין אי אפשר לקנות מתנות ולהפתיע את האנשים החשובים בחיינו. משלוחי דובי ענק, למשל, הם רעיון נהדר למתנה ענקית מכול הלב. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס ולבחור דובון ענק וצבעוני.

כלים

 

כל הסיבות לקנות דובי ענק במתנה

לילד יש יום הולדת ואתם מתלבטים מה לקנות לו? שכחתם את יום הנישואים שלכם ועכשיו אתם מחפשים דרך טובה להפתיע את בת הזוג ולבקש את מחילתה? קבלו את כל הסיבות לקנות דובי ענק במתנה:

מגיעים בשלל צבעים ועיצובים – חומים כהים, חומים בהירים, לבנים ואפילו ורודים. אלה צבעי הדובונים הענקיים הבולטים שתוכלו לראות באתר. כמו כן, מדיי פעם יופיע דובון עם טאץ' קטן של פפיון או לב. הדובונים גם מגיעים בגדלים שונים: מטר וחצי, 2 או 3 מטרים. תוכלו לבחור את הדובי המתאים לכם, בהתאם לסוג המתנה שרוצים להעניק. לא מרגישים לבד עם דובון ענק – בידוד, סגר או יום חורפי – זה לא משנה. כי עם דובון ענק פשוט אי אפשר להרגיש בודדים. הדובון הענק משמח כל אחד ואפשר להתחבק איתו עד בלי סוף.מתנה נפלאה לילדים – ילדים אוהבים צעצועים גדולים ורכים הגדולים אפילו מהם. דובי ענק מספק המון שמחה לילדים, מעשיר את דמיונם וגורם להם להמציא משחקים חדשים ומרתקים. מתנה רומנטית לכל דבר – הדובי הפך לסמלו של חג האהבה. ואין מתנה גדולה ואיכותית יותר מדובי ענק לבת זוג שאוהבים. הפתעה לחולים – אין דרך טובה יותר לאחל רפואה שלמה ולשמח מאשר להביא דובון ענק ולהעלות חיוך. אפשר להביא את הדובון לבית החולים או לביתו של החולה, לחמם את לבו ולהביא לרפואה שלמה בקרוב.

דובי ענק לאירועים מיוחדים באמת

דובי ענק מתאים לא רק לימי הולדת, חג האהבה או לימי נישואים, אלא למגוון רחב של אירועים שאפשר להעלות על הדעת. אפשר להעניק את המתנה המופלאה הזו לרגל אירועים משמעותיים בחיים כמו גיוס, שחרור, תחילת לימודים, בר מצווה/ בת מצווה, ברית מילה ואפילו חתונה. דובון ענק ילווה אתכם לכל מקום שתלכו ויעניק לכם שפע של אהבה.

איפה אפשר להזמין דובי ענק?

יום ההולדת של החברה הכי טובה שלכם מתקרב? רוצים להפתיע אותה באמת? היכנסו לאתר של PLUSH TOYS ובחרו דובי ענק ומפנק. החברה מבצעת משלוחים בכל רחבי הארץ, והמתנה המופלאה שלכם תגיע תוך 1-4 ימי עסקים (בחלק מהמקרים מדובר גם ביום עסקים אחד בלבד). מהרגע שאתם מזמינים את הדובי הענק, תוכלו לעקוב אחר המשלוח באמצעות הודעת SMS, רק דאגו להסתיר את הטלפון ממי שאתם רוצים להפתיע, כן?