עוגה נפלאה מבצק שמרים נימוח במילוי עשיר של קרמל, מצטרפת לסדרת המאפים הביתית של אחוה הכוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון ופרג • העוגה החדשה תשווק באריזת 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש

כלים
עוגת שמרים במילוי בטעם קרמל אחוה - צילום יעל האן
עוגת שמרים במילוי בטעם קרמל אחוה - צילום יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה ומיוחדת בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגת שמרים בטעם קרמל. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה עשויה מבצק שמרים נימוח, ממולאת בקרם עשיר של קרמל (32% מילוי), נימוחה בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. עוגת שמרים בטעם קרמל תשווק באריזה של 400 גרם, נפלאה לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.

סדרת העוגות הביתית של "אחוה" כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון ופרג. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 10 שקלים לאריזת 400 גרם. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", מוצרי המאפה זוכים להצלחה שכן מדובר במוצר טעים ואיכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמחיר אטרקטיבי. "אנו שמחים לצרף טעם נוסף לסדרת העוגות, קרמל, ונמשיך להקפיד גם במוצר זה על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן. אנו לא קופאים על השמרים ובקרוב מאוד נפתיע עם מוצרים חדשים נוספים".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 9 – 11 ₪ לעוגה באריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים