הרבה בני אדם בכלל לא מעוניינים להאזין על הסבת נזק של הקוסמטיקה הסטנדרטית, מפאת הסיבה כי הם ממאנים לוותר על עשיית השימוש שלהם אשר הפכה זה לא מכבר לדרך של אורח החיים שלהם, אף במידה כי עשוי להיות גלום בו כביכול הסבה של נזק לתוך הגוף שלהם. הפרוצדורה של עזיבה של מוצרי קוסמטיקה סטנדרטיים, לעומת מוצרי קוסמטיקה טבעית אינה פשוטה כלל או כלל ואי אפשר לבצע אותה במהלך יום אחד בודד.

כלים

 

מה הם הסוגים השונים של מוצרי קוסמטיקה טבעית?

ולדה – החברה נוצרה בשנת 1921, כאשר דוקטור רודולף שטיינר אב של הדרך האנתרופוסופית. החברה הוקמה במדינת גרמניה. BDIH – תקן אורגני. אין הפתעה לא נחמדה ברשימה של המרכיבים שלו. החזון של חברה זו - עשיית שימוש רק של חומרים טבעיים ושל תמציות צמחים ממקור אורגני, ביו דינמי, אשר חף מחומר משמר, וחף בחומר של גוון וריח מלאכותי, ללא ביצוע בקרב בעל חיים. טווח עלות בינוני, על ידי בית טבע הרשת של זמורה אורגני, שילב, סופר פארם וכן ניו פארם. דוקטור האושקה – החברה הוקמה במהלך שנת 1967 והוקמה על ידי דוקטור רודולף האושקה. ארץ ייצור – מדינת גרמניה. BDH – תקן אורגני. אין בנמצא הפתעות לא מיטיבות ברשימה של המרכיבים. החזון של החברה – מרכיבים של צמחים טהורים, דרכי גידול ביו דינאמיות. הפצה של ארומה לייף. העלות – יקרה ביותר. ניתן להשיג מוצרים אלו בכל השלוחות של אורגניק מרקט, עדן טבע מרקט או שור טבצ'ניק. קרם ניקוי של פנים - קרם בגוון חום בהיר – חזות וריח אשר אינם נחמדים, מרקם של משחה וגרגירי לא נחמד, יותיר את העור שלכם קמעה שמנוני בכוונה מעשית. המוצרים של החברה מייחלים לנקות ללא ייבוש של העור.

קרפ פנים שהוא נוזלי – קרם בגוון צהוב בהיר – תחושה רעננה ביותר ונינוחה עד מאוד, ניחוח נפלא, מרקם של נוזל מיטבי. בעלות בת מאה ושישים ותשעה ₪ עבור שלושים מיליליטר וכן בעלו בת שלוש מאות שישים ותשעה עבור שלושים מיליליטר