עולם הקבלנות והשיפוצים מלא בסכנות עבור העובדים ומשימות שעלולות להתפס כלא פשוטות כלל. עבור קבלני הבניין והשיפוצים הזקוקים להזמנת השכרת פיגומים מחיר יהיה אחד הפרמטרים החשובים אותו יקחו בחשבון לפני שהם מבצעים את הזמנת הפיגומים להם הם זקוקים בכדי להשלים את המשימה. זאת מכיוון שדווקא בתחום הבניין, המחיר בדרך כלל יעיד על איכות הפיגום וכן על החברה ממנה השכירו אותו.

 

השכרת פיגומים מחיר ועוד

אז איך משכירים פיגומים? כדי לעשות לכם קצת סדר, אספנו מעט טיפים יעילים בנושא:

תקופת ההשכרה – כשמדברים על השכרת פיגומים מחיר הפיגום יורכב לא רק על פי הסוג שלו (גם לזה נגיע, אל דאגה) אלא גם על פי תקופת ההשכרה. האם אתם מעוניינים להשכיר את הפיגום על בסיס שבועי, יומי, חודשי? חשוב להבין שככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר כך המחיר פר יום הוא משתלם יותר ללקוחות. מומלץ לבחון מספר חברות ולקבל כמה הצעות מחיר לפני שמתקדמים לרכישה. סוג הפיגום – זקוקים לפיגום תלוי? אולי לזקפים ופיגומים ניידים? קחו בחשבון שסוג הפיגום ישפיע על המחיר. דוגמא לכך היא פיגום נייד המקל מאוד על העבודה מכיוון שהוא מאפשר תנועה ממקום למקום, ומחירו יהיה שונה מפיגום שאינו נייד. הכל תלוי בגובה – הידעתם שכאשר עבודה מתבצעת בגובה של 20 מטרים ומעלה, המחיר יתייקר? זאת מכיוון שיש להתקין זקפים כפולים, מה שמייקר את עבודה ואת המחיר שלה בהתאם. איפה בונים? - המחיר תלוי גם באיזור בו מתקיימים הבנייה והשיפוצים. במגרשים בהם קיימת בעיית גישה כלשהי לרמה שגם מנוף לא יוכל לסייע, העבודה מתייקרת מכיוון שמשימת שינוע הפיגומים למקום נמצאת כעת על גבם של העובדים.

אל תהססו להתייעץ

כעת אתם יודעים כי כשעולה הצורך בביצוע השכרת פיגומים מחיר ההשכרה יתבסס על פרמטרים רבים. ההמלצה הטובה ביותר היא פשוט להתייעץ. קחו בחשבון שחברה אמינה ומקצועית מודעת לכל ההשלכות של השכרת פיגומים שאינם מתאימים, ועל כן תשאף להבין את הצרכים והדרישות שלכם עוד לפני סגירת העסקה. נציג החברה יגיע לאתר הבנייה או השיפוץ כדי לבחון את תנאי השטח, ובהתאם לכך להציג בפניכם את התכנית הטובה ביותר והפיגום שיעשה את העבודה בצורה המושלמת.

השירות המעולה לא מסתיים כאן! טרם תחילת העבודה, צוות מקצועי יגיע לאתר ויקים את הפיגום שהזמנתם. כשהכל מתנהל בצורה כל כך חלקה ומדויקת בהתאם לתקנות משרד העבודה ובשמירה על עקרונות הבטיחות בגובה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.