אם בוודאי יודעים את ההרגשה של ייאוש כאשר במהלך ארוחה ניתז על גבי הבגדים שלכם כתמי שאריות של האוכל שאותו אכלתם באותה עת, אבל עליכם להבין, כי אפשר כיום להוריד כל כתם אף במידה והוא קשה למדי, באם מתנהלים באופן מיטבי ולפעמים, כאשר עסקינן בכתם שהינו חמור למדי, יש לנקוט באופן פעולה בהוספה של יכולת של נמרצות, על מנת להוריד את הכתם שנוצר בבגדים שלכם. בטרם תתחילו בהורדה של הכתמים הללו מאת הבגדים שלכם, מומלץ לכם כי תבחנו מהו סוג הבד אשר נוצר בו כתם. יש כל מיני סוגים של בדים, בחלק מהם ניתן להסיר כתמים בקלות ובחלק מהם ממש לאו. צמר ומשי הינם חומרים עדינים, אשר עשוי להסב לה נזק באם משתמשים על ידי מסיר כתמים קשים, לעומת זה בד סינטטי וכן כותנה יותר שרידים לניקוי של מסיר כתמים קשים.

כלים

 

הסרה של כתמי קפה מהבגד שלכם

במידה והבד הולם לעשיית שימוש של מסיר כתמים קשים, אשר מכיל חמצן אקטיבי, עליכם לרסס, להמתין כעשר דקות ולהכניס את אותו בגד למכונת הכביסה שלכם. במידה והבד אינו הולם לעשיית שימוש במסיר כתמים, עליכם לרסס על ידי תכשיר שהינו מסיר כתמים קשים טרם תכבסו את הבגד, לחכות מהלך של כמה שעות ואז לכבס אותו.

ביצוע של הסרת הכתם מאת הבגד שלכם על ידי נקיטה בנוהל חירום

במידה ובזה הרגע הותזו שאריות המזון של ארוחת הצהריים שלכם על גבי הבגד שלכם, עליכם לאלתר להגיע אל הברז ולשטוף שאריות אלו על ידי מים קרים. אל תעשו שימוש במים חמים, מפאת הסיבה כי הם יאיצו את התייבשותו של הכתם על גבי הבגד שלכם. עליכם להימנע מלשפשף את המקום של הכתם. בשלב שלאחר שטיפת הכתם על ידי מים קרים, עליכם לפזר מעט מלח על גבי אותו כתם, המטרה של המלח הינה לספוח את הנוזל מן הכתם ובכך תקל עליכם הצורה של ההורדה של הכתם. זו היא נקיטה של נוהל חירום, שתיתן בידכם להוריד את הכתם אשר נוצר בבגד שלכם לאלתר, אחר כך עליכם להשליך את אותו בגד לתוך מכונת הכביסה שלכם.

תגיעו לשירות של ניקוי יבש, על מנת להסיר את הכתם אשר נוצר בבגד שלכם

מכבסה שהינה איכותית עשויה לבצע הליך של הסרת הכתם אשר נוצר על גבי הבגד שלכם, כאשר מסיר כתמים קשים לא צלח בהורדה שלו. עליכם לדעת, כי כתם אשר נספח בבגד שלכם ואי אפשר להוריד אותו, על ידי טיפול של ניקוי יבש מטעם מכבסה מקצועית ניתן להסיר אותו מן הבגד שלכם.

האופן הכי יעיל להסרה של כתם מהבגד שלכם, על ידי ניקוי שלו בתוך מכונת הכביסה שלכם

במידה ומתהווה בבגד שלכם כתם אשר הינו קשה וביצעתם את כל הדרכים אשר להלן, עליכם להחיש ולהשליך אותו אל מכונת הכביסה שלכם, בטרם כתם זה יתייבש על גבי הבגד שלכם, כי אם אז יהיה לכם קושי להוריד אותו. בטרם שאתם משליכים את הבגד האמור למכונת הכביסה שלכם, עליכם לבצע הפרדה של הבגדים שלכם בהתאם לגוון שלהם, על מנת פן יוכתמו מן הגוון של בגד נוסף. כמו כן, מומלץ לכם לבחון את הוראות הכביסה אשר מצוינות על גבי הבגד. לפעמים, בד שהינו עדין נדרש לכדי ניקוי יבש או כביסה שלו על ידי אופן ידני.