כאשר אתם חושבים איפה קונים סנטף, חשוב שתדעו כי כי הסנטף עשוי מחומר אשר מיוצר בארץ ולכן, הינו ייחודי ועמיד בכל תנאי מזג האוויר בישראל, כיום, קיימים סוגים שונים של סנטפים, אשר חלקם יהיו אטומים לגשם, וכן אטומים לשמש, ובנוסף קיימים סנטפים שקופים אשר יכולים להעביר אור ברמה של מעל ל90%.

כלים

 

ישנם אשר מעדיפים את הסנטפים השקופים על מנת שיהיה להם מואר בכל שעות היום, את הסנטפים האלו בדך כלל מתקינים בגגות או במחסנים, סנטף הינו מוצר מעולה וקיימת האפשרות לבצע הזמנה אישית לפי התאמה של כל אחד.

רכישת סנטפים יכול להיות מהלך חכם ביותר כאשר אתם מעוניינים לבצע קירוי של המרפסת שלכם, מכיוון שהינו נוח לשימוש ומשקלו קל, כיום כאשר מעוניינים לבצע קירוי למרפסות מומלץ להשתמש בסנטף מכיוון שהינו עשוי מחור מעולה אשר אינו מתכלה, ויכול להיות עמיד לאורך שנים רבות.

איפה קונים סנטף – לפני שמגיע החורף

כאשר מרגישים כי עונת החורף מגיעה אלינו בצעדי ענק, הדבר הראשון שכל בעל מרפסת או גינה צריך לחשוב עליו הוא איפה קונים סנטף, אתם יכולים למצוא סנטף לרכישה בחנויות שונות לחומרי בניין אשר יכולים להציע לכם מגוון רחב של סנטפים למכירה.

כאמור, כאשר מגיע החורף יש להתעסק בקירוי של המרפסת על מנת שלא תהרסו את אורח החיים שלכם, המרפסת הינה מקום עם פינת ישיבה מעולה אשר אליה התרגלתם, וכן בהמון מצבים יכולה לשמש לכם מקום מעולה לאירוח של קרובים ולכן, לפני שמגיע החורף רצוי להתחיל לחשוב על קירוי מתאים, קירוי עם סנטף יכול להיות מעולה עבורכם לפינת שיבה טובה מכיוון שהסנטף הינו אטום ככל האפשר ומונע את חדירת מי הגשמים, וכן הסנטף הינו עמיד וחזק ויכול לעמוד במצב שמצטברים עליו המון מי גשמים ללא שום בעיה.

יתרונות הסנטף

איפה קונים סנטף הינו דבר חשוב מאוד, אך יש לציין כי לפני שאתם רוכשים סנטף עליכם לדעת מהם היתרונות בקירוי הפרגולה שלכם עם סנטף איכותי:

איטום – ישנם מגוון רחב של סנטפים אשר חלקם אטומים לגמרי, סנטף יכול להיות פתרון מושלם במידה למנוע חדירה של מי גשמים, ון למנוע חדירה של קרני UV.

צבעים – סנטף יכול להגיע בכמה גוונים של צבעים, ודבר זה יכול להיעשות לפי בתמה אישית שלכם, בנוסף הסנטף יכול להיות גם שקוף, דבר זה יכול לאפשר כי המקום יהיה מואר לכל אורך שעות היום.

משקל – הסנטף עשוי מפולי קרבונט, ומשקלו מאוד קל ולכן, אין צורך בציוד כבד על מנת להרכיב אותו, הרכבת הסנטף הינה תהליך פשוט.

ניקוז – צורת הסנטף מגיעה בצורה גלי ולכן, כאשר מצטברים עליו מי גשמים רבים הם יורדים לניקוז אשר קיים אותו אזור.