היום בו נערך אירוע בר מצווה, הוא יום מאוד מיוחד בחייו של כל נער בן 13. הוא מחכה ליום הזה לא מעט זמן, מחכה ומתכונן. על כן, עליו להגיע מוכן, עלינו לדאוג שהכל יהיה מאורגן ומסודר כמה שרק שניתן, בשביל לא להלחיץ אותו ובשביל שאנחנו בעצמנו לא נילחץ מגודל האירוע.

כלים

 

אירוע בר מצווה מחולק הרבה פעמים למספר חלקים. יש את החלק של העלייה לתורה, אותו נהוג לערוך בבית הכנסת או בכותל המערבי לפני אירוע הבר מצווה, ויש את החלק של המסיבה עצמה. צריך לומר, יש משפחות שמחלקות את המסיבה, בין אם זו שנערכת לבני המשפחה והחברים של ההורים לבין זו שנערכת לחברים של הילד מהכיתה וממקומות אחרים. לצד כל זה, יש גם את מה שנלווה לאירועים, בין אם זה צילומי בר מצווה ועוד.

בשביל להגיע מוכנים ליום האירוע, צריך לדאוג מבעוד מועד שהכל יהיה מאורגן ומסודר. לשם כך יש לעבוד עם האנשים הנכונים. למשל, יש לדאוג למקום איכותי בו אנחנו נערוך את האירוע ונארח את האורחים שלנו. אנחנו יכולים לבחור האם לארח אותם בבית שלנו ואנחנו יכולים לבחור אם לערוך את האירוע באולם או גן אירועים. מן הסתם, אנחנו צריכים גם לבחור ספקים שונים שילוו אותנו במהלך האירוע וכן לפניו.

בין היתר, אנחנו נצטרך להזמין חברת קייטרינג מתאימה שתוכל לספק לנו תפריט קייטרינג איכותי שמותאם לאירוע כמו שלנו. דוגמא טובה לכך היא חברת קייטרינג מאמא, אשר עוסקת בתחום זה כבר למעלה מעשרים שנה ומציעה תפריט עשיר ומגוון, תפריט בשרי ברמה גבוהה עשוי חומרי גלם איכותיים, טריים, כמו שכל אחד מהאורחים מצפה לקבל באירוע שלכם.

כאמור, יש להגיע אל יום הבר מצווה מוכנים ומאורגנים, זה יכול להפחית באופן משמעותי את הלחץ ולמנוע אי סדר ואי נוחות, אשר עלולה להשפיע, מן הסתם, על כל האירוע, ובוודאי על הילד שאמור לחגוג היום. לכן חשוב לדעת מה צריך ואיך להתכונן ליום זה.

כיצד מגיעים מוכנים ליום בר מצווה

דבר ראשון שעלינו לעשות זו רשימה. כל מה שאנחנו צריכים לקראת האירוע, כל מה שאנחנו צריכים לדאוג לו, עם מי אנחנו אמורים לעבוד, מספרי טלפונים, מה כל אחד אמור לעשות ועוד. הרשימה צריכה להיות ברורה, רהוטה, מסודרת ורצוי גם תמציתית.

דבר שני שעלינו לעשות זה לוח זמנים מוגדר, איך אנחנו מחלקים את היום הזה בצורה נכונה ומאורגנת. כך אנחנו לא נגיע למצב בו נבזבז זמן לחינם או נתעכב יתר על המידה. נכון שלא תמיד זה מחייב ודורש הרבה הכנות ובכל זאת, זה הכרחי וחשוב.

אנחנו צריכים לדאוג שהילד שלנו יגיע לאירוע לבוש ומעוצב היטב. לכן, חשוב מאוד לוודא שיש לו בגדים מתאימים, אותם אנחנו נקנה ביחד איתו לפני האירוע ויחד עם זאת, נקנה בגדים חלופיים, כך שהוא יוכל להחליף את הבגדים שלו למשהו יותר נוח. אם הוא רוצה, אזי שעלינו לקבוע לו תור אצל מעצב שיער שידאג לספר ולסדר אותו.

כל זה נכון גם לגבינו, עלינו לדאוג שיש לנו בגדים מוכנים לאירוע, אנחנו נרצה ללכת למעצב שיער, הנשים בוודאי ירצו ללכת גם למאפרת מקצועית בשביל להתכונן לקראת האירוע.

מן הסתם, הילד וגם אנחנו נרצה שייערכו צילומים לפני האירוע. בין אם זה באולם עצמו ובין אם זה במקומות אחרים. אנחנו נצטרך לקבוע לשם כך עם הצלם, כמובן שהכל ייעשה זמן רב לפני האירוע, והכל צריך להיות מתואם וסגור, בשביל שנוכל לערוך סט צילומים איכותי, אשר בסופו של דבר, התמונות מהצילומים ייכנסו לבוק מסודר אותו נקבל אחרי האירוע.

חשוב שנדאג להסעות, לנו וכן לאורחים שלנו, במידת הצורך. יש כאלה שיגיעו מרחוק ולא יוכלו להשתמש בתחבורה ציבורית או פרטית, בפרט אם מדובר באנשים מבוגרים או אנשים שמגיעים ממקומות מאוד רחוקים. גם להסעה נצטרך לדאוג מראש, אך ביום האירוע נצטרך לוודא שאכן הכל מתבצע ואין שום בעיה.

רצוי מאוד להגיע אל האולם מספר שעות לפני האירוע, זאת בשביל לבדוק עם אנשי המקום, שהכל מתארגן כמו שצריך, הכל מסודר ומאורגן, מוכן לקראת בואם של האורחים ולקראת כניסתו של הילד למקום.