ציוד רפואי איכותי הוא בעל תפקיד חשוב בתהליכים רפואיים לאבחון וריפוי מחלות. הצוות הרפואי בבתי חולים, בקופות חולים ובמוסדות רפואיים שונים עושים שימוש יומיומי ומובן מאליו בציוד רפואי מכל הסוגים. הציוד מסייע לצוות הרפואי במהלך הבדיקות והוא מסייע לצוות לשמור על היגיינה בשעת הטיפול הן עבור המטופל והן עבור המטפל.

כלים

 

חברת קלים פלוס ציוד רפואי מספקת אינספור מוצרים איכותיים למגוון רחב של שימושים שונים. הציוד המסופק על ידי החברה נותן מענה לצרכים רפואיים רבים ומוצריה משמשים כמוצרים נלווים כמעט בכל טיפול רפואי.

היתרונות בהזמנת ציוד רפואי דרך חברת קלים פלוס ציוד רפואי

ניסיון: החברה עובדת מעל עשור מול גופים רפואיים שונים ובעלת ניסיון רב בתחום. שנות הניסיון הרבות וההכרות המעמיקה עם התחום מאפשרת לחברה לתת מענה לצרכי הלקוח ולספק פתרונות ציוד יעילים ויצירתיים על פי צרכיו של הלקוח - המוסד הרפואי, הקליניקה או המרפאה הפרטית.

מוצרים איכותיים: איכות הציוד הרפואי משפיעה על איכות הטיפולים הרפואיים. כאשר מדובר בצרכים רפואיים ובריאות הציבור, חברת קלים פלוס ציוד רפואי מייחסת חשיבות עליונה לאספקת של מוצרים בעלי רמת איכות גבוהה ביותר בלבד ללקוחותיה. כל המוצרים מיוצרים או מסופקים על ידי הספקים המובילים בתעשייה וכולם עומדים בתקנים רפואיים מחמירים הנדרשים בתחומי הריפוי.

זמני אספקה מצוינים: מוסד רפואי הממוקם בכל אזור בארץ, אשר זקוק לציוד רפואי ומעוניין לקבלו במהירות המרבית יקבל בחברה אפשרות לאספקה מהירה בנוסף לשרות אדיב וסבלני. זמני האספקה בחברה הם עד 7 ימי עסקים בכל הארץ ולרוב הזמן קצר הרבה יותר.

מחירים אטרקטיביים: מחירי המוצרים משתלמים במיוחד, הזמנת מוצרים דרך חנות האינטרנט של החברה מקנה הנחה נוספת עבור הלקוחות. יתרון נוסף הוא שאם סכום ההזמנה יעלה על סכום מסוים, ייהנה הלקוח ממשלוח חינם.

היצע מוצרים גדול: בחברה קיים מלאי מוצרים גדול מסוגים שונים. נפרט מספר דוגמאות:

  • מכשור רפואי כמו סטטוסקופ, מדי לחץ דם, מכשור לבדיקות גניקולוגיות, סטים לאינהלציה. 
  • מוצרי חבישה בגדלים שונים - סדיניות, סדיני אל-בד, פד גזה, פד אלכוהול, פלסטרים, תחבושות ועוד.
  • לחברה היצע עצום של כפפות חד פעמיות במגוון סוגים בעלי איכות גבוהה שמתאימות להגנה מפני העברת חיידקים והגנה מנזקים של חומרים כימיים. כפפות ניטריל, כפפות ויניל וכפפות לטקס.
  • ניתן לבחור בגדי עבודה לצוות הרפואי כמו חלוקים, סרבלים, חולצות חד פעמיות, מסיכות כירורגיות וסינרים דנטליים.החברה מציעה חומרי חיטוי וחומרי ג'ל לשימוש בבדיקות אולטרסאונד.
  • ציוד רפואי מתכלה כמו שפדלים, מזרקים (מזרקי אינסולין, מזרקי BD), מחטים, פלסטרים בגדלים שונים ועוד.

לסיום, ביצוע הזמנות בנוחות ובקלות

מרכז ההזמנות של חברת קלים פלוס ציוד רפואי מיועד למרפאות פרטיות, בתי חולים, קופות חולים, מוסדות רפואיים פרטיים וכל עסק הדרוש לו ציוד איכותי המסופק על ידי חברתנו. כמו כן, החברה מספקת ייעוץ מקדים ללקוחותיה ומתאימה עבורם את המוצרים הדרושים להם.

ניתן גם לבצע הזמנות באמצעות אתר האינטרנט המתקדם של החברה אשר כולל מנוע חיפוש נוח וידידותי למגוון המוצרים וביצוע הזמנה מאובטחת במהירות ובקלות.

תודעת שירות גבוהה היא נר לרגלינו ואנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק את חווית השירות הגבוהה ביותר לצד מחירים נוחים ומוצרים מצוינים.