גם אתם מתלבטים בין מערכת ישיבה פינתית, מערכת מעור או ספה נפתחת? דעו כי אתם לא לבד. רגע לפני שגם אתם יושבים ומתרווחים על הספה החדשה שלכם, דעו מדוע כדאי להשקיע בספה, איך בוחרים צבע והיכן ניתן להתרשם מכל הדגמים המוצעים לכם:

כלים

 

למה להשקיע בכלל במערכת ישיבה?

התשובה לכך די פשוטה: משום שמגיע לכם להתפנק! מערכת הישיבה המרכזית, עתידה להשתלב בחלל המרכזי ביותר בבית – הסלון. במהלך השבוע, אתם מבלים בזמן איכות משפחתי בשעות הערב, לאחר יום עבודה ארוך ומתיש. כל שתוכלו לבקש על מנת לחדש את האנרגיה שלכם, הוא להתפנק במערכת ישיבה נוחה, מרווחת ונעימה. על מערכת ישיבה זו תצפו בסרט אהוב, תארחו את החברים הטובים ותקראו ספר טוב. השקעה במערכת ישיבה איכותית לשנים, היא השקעה שלכם בעצמכם!

היתרון האדיר על מערכת הישיבה הפינתית

אחת ממערכות הישיבה הנחשקות ביותר, היא המערכת הפינתית. היתרון הבולט ביותר של מערכת זו, הוא הניצול האידיאלי של המקום בסלון שלכם. סלון פינתי למעשה נותן תחושה של זרימה, דינאמיות ומרחב פתוח ורחב יותר. ניצול הפינה אליה מוצמדת מערכת הישיבה, נותן אפקט של חלל מרווח, תוך שאין חללים ריקים בסלון שאינם מנוצלים. ניתן להזמין  מערכות ישיבה פינתיות בשלל גדלים ובדים – הכל בהתאמה מלאה לצרכים ולחלומות העיצוביים שלכם!

מערכות ישיבה עם מושבים נפתחים – הפינוק האידיאלי!

ספה כבר לא עונה על היבט פונקציונאלי בלבד, אלא שהיא רוצה לספק לכם הרבה יותר. אחת מהאפשרויות המוצעות לכם, היא מערכת ישיבה נפתחת, כך שלא תצטרכו להניח רגליים על הספה או לשבת רגל על רגל. המערכות הנפתחות מספקות מקום ייעודי לרגליים, תוך שתחושת הנוחות והפינוק תלווה אתכם בכל פעם מחדש.

איך בוחרים צבע למערכת הישיבה החדשה?

ברור לכם כי מערכת הישיבה צריכה לענות לכם גם על צורך עיצובי-אסתטי. אחד הדברים שיותר מתעכבים עליהם עם בחירת המערכת, הוא שאלת הצבע. כל צבע שלא תבחרו, מייצר נראות אחרת וטון שונה. כך לדוגמא:

  • צבע אדום מתקשר עם תשוקה, אהבה וחום
  • הצבע השחור מתכתב עם יוקרה, אלגנטיות וסולידיות
  • הצבע הלבן עם טוהר, ניקיון ומראה נייטרלי
  • צבעי הניוד עם מראה נוסטלגי-וינטאז'

בחירת הצבע צריכה להתבסס על ההעדפות שלכם, אך גם על דבר נוסף: האם אתם מגדלים ילדים? בסופו של דבר, חשוב לכם לשמר את נראות הספה ואיכותה, כך שעם בחירת הצבע ובד, יש לקחת בחשבון את האפשרות כי הילדים יכתימו את הספה בתום. לכן, תנו עדיפות לצבעים כהים ולבדים עם יכולת ספיגה נמוכה.

התרשמו ממערכות ישיבה בקטלוג האינטרנטי

כיום, רכישת מערכת ישיבה חדשה פשוטה משהייתה בעבר! עד לפני כמה שנים, היה עליכם לדלג בין חנויות שונות על מנת להתרשם מהדגמים. וכיום? תוכלו להתרשם דרך הקטלוג האינטרנטי, המציג בפניכם את מערכות הישיבה השונות. מערכת ישיבה מנצחת תהיה כזו שמשלבת בין נוחות ואיכות ובין נראות אסתטית. הצצה בקטלוג האינטרנטי לא תמיד תגרום לכם לבחור את המערכת האחת, אלא שהמון פעמים היא "רק" מעוררת בכם השראה ונותנת לכם כיוון עיצובי להתמקד עליו.

המזנון הקיים נשאר בבית? טיפ קטן אליכם:

לא אחת, אתם בוחרים לעצב מחדש את הסלון, אך עדיין רוצים לשמר בו אלמנטים מסוימים. כך לדוגמא, במידה ואתם בוחרים להשאיר בסלון את המזנון ואת השולחן, חשוב לבחור במערכת ישיבה שתתאים להם עיצובית. חשוב לייצר התכתבות בין כל האלמנטים, כך שהשיח העיצובי יהיה הרמוני, נעים ומאוזן. לכן, אם הרהיטים שלכם מעוצבים בסגנון מודנרני, יהיה כדאי בהחלט לבחור מערכת ישיבה בעיצוב זהה.