בעוד שחלומם הנכסף של אנשים רבים הוא רכישת דירה או בית, אנשים אחרים מעדיפים דווקא לגור בשכירות. יועצי משכנתא יסייעו לכם להחליט, פעם אחת ולתמיד, כיצד קונים בית או דירה ולא נכנסים לחובות עד מעל הראש?

ייעוץ משכנתאות
ייעוץ משכנתאות

 

בין אם אתם מתכננים לרכוש דירה במרכז תל אביב, בפריפריה או ביישובים שונים, יועצי משכנתאות יסייעו לכם להבין כיצד רוכשים דירה מבלי להיכנס לחובות. ייעוץ משכנתאות כולל ליווי אישי במהלך כל התהליך של רכישת דירה או בית, והחיסכון בהחלט עשוי להיות משמעותי. כאשר אתם הולכים לבנק בכדי לקבל הלוואה, או הולכים לגופים חיצוניים (כמו חברות ביטוח למשל) בכדי לקבל הלוואות גישור או משכנתאות, האינטרסים שלכם אינם אל מול נותני ההלוואה.

יועצי משכנתאות ומסלולי משכנתא

במילים פשוטות יותר, הבנקים תמיד ידאגו לאינטרסים שלהם עצמם, מה שמשאיר אתכם תלויים על חוט השיערה ותלויים גם במדדים המשתנים במהלך השנים. בכדי לרכוש דירה ולא להיכנס לחובות, הייעוץ של יועצי משכנתא מומלצים הוא בהחלט מומלץ.

ייעוץ משכנתא הוא כל כך מומלץ, היות ואתם למעשה עומדים לבצע את עסקת חייכם. מכיוון ומדובר בעסקה שתלווה אתכם שנים רבות מאוד, אתם צריכים לוודא שאתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר. בפעמים רבות, אנשים מתפתים לקחת משכנתאות בעקבות מדדים נמוכים (אותם הציגו הבנקים ללווה הכסף). אין ספק כי זוהי אחת הטעויות הגדולות, שמגבירה את הסיכויים שלכם להיכנס לחובות.

מסלולי משכנתא בתנאים טובים

כאשר ממהרים לקחת משכנתא בעקבות מדד צמוד נמוך, העתיד צופן לכם ריבית משתנה (לעיתים גבוהה משמעותית לאחר מספר שנים). באופן כללי ומבלי לדייק את המספרים, אין ספק שלאחר ייעוץ משכנתאות נכון, אתם עשויים לחסוך מאות אלפי שקלים בשנה.

מעוניינים לשפר את תנאי המשכנתא? אנחנו ממליצים, קודם כל, ללכת לבנק ולקבל ממנו את ההצעה ללקיחת משכנתא. לאחר שתקבלו את ההצעה מהבנק, יהיה לכם הרבה יותר קל להשוות את אותה הצעה ולקבל אומדן נכון. עם אותה הצעה שקיבלתם מהבנק, לכו אל חברות הביטוח או אל כל גוף חוץ בנקאי אחר. קבלו הצעות נוספות ובמילים אחרות, תנו לגופים המלווים "לריב" עליכם.

ייעוץ משכנתאות מדויק ואדיב

ייעוץ משכנתאות למעשה עושה לנו סדר בחובות. המשכנתא הממוצעת נלקחת לתקופה ממוצעת של לפחות 20 שנים, ככה שיש לוודא תנאים אידיאליים לפני לקיחת ההלוואה. בכל מקרה בו אינכם בטוחים איזה מסלול משכנתא עשוי להתאים לכם, יועצי משכנתאות יעמדו לרשותכם וישתדלו לכוון אתכם באופן המדויק ביותר.