טיפול יישור שיניים הוא טיפול ששם לעצמו מטרה ברורה: להפוך את השיניים לישרות. הבעיה היא ששנים רבות, הטיפול שהוצע לקהל הרחב – לילדים ועד בוגרים, הוא טיפול באמצעות גשר הברזל. מיותר לציין כי המראה שנוצר גרם ללא מעט מבוכה, ואנשים שנמנעו כל חייהם מלחייך בגלל נראות השיניים שלהם, נאלצו כעת להסוות את חיוכם אפילו יותר. יישור שיניים ללא גשר נשמע לרבים כמו החלום הבלתי אפשרי, אך מדובר על טיפול קיים ונגיש גם לכם!

כלים

 

יישור שיניים שקוף מתבצע לפי שיטת אינויזליין, שצברה לעצמה שם עולמי וקהל אוהד. בשונה מגשר הברזלים שהפגין נוכחות רבה, הקשתות השקופות בהן עושים שימוש בשיטה זו כמעט ובלתי נראות. כך, אתם גם יכולים ליהנות מתוצאה איכותית של שיניים ישרות, אך גם מתהליך טיפולי שרק אתם ורופא השיניים תהיו שותפים לו.

אין סוף למה שהחיוך שלכם יכול לעשות

אף פעם לא מאוחר מדי להפוך את החיוך שלכם לחיוך מושלם! ישנם אנשים ששנים רבות נמנעים מלחייך חיוך רחב, לצחוק בפה גדול ולתקשר דרך חיוכם. שנים רבות טיפולי השיניים התמקדו בעיקר בשיפור תפקוד השן, אך בשנים האחרונות סוגיית האסתטיקה מעסיקה רבים – רופאים ומטופלים גם יחד. החיוך שלכם הוא אתם, ובעת שהוא מתלווה אליכם לראיונות עבודה, פגישות עבודה וכן – גם פגישות רומנטיות, אין סוף למה שהוא יכול לעשות.

קשתות שקופות – שיטת האינויזליין

הרצון שלכם לשמור את טיפול יישור השיניים לעצמכם, מובן. וכיום? הרצון שלכם בא לידי ביטוי עם אותן קשתיות בצבע שקוף שקשה מאד להבחין בהן. קהל היעד לטיפול זה הוא בעיקר אנשים מבוגרים, שחוששים מאד מתגובות החברה למראה של גשר ברזל. הקשתיות השקופות מיוצרות בהתאמה מלאה אליכם, הכל על בסיס מבנה הפה והשיניים שלכם. היתרון הבולט ביותר של השיטה הוא כמובן העובדה שהקשתיות כמעט ובלתי נראות, אך ישנם יתרונות נוספים:

  • זמן הטיפול אינו מתארך רק מאחר ומדובר על קשתיות שקופות. פרק הזמן הנדרש לטיפול משתנה בהתאם לתכנית הטיפולים, והוא אורך במקסימום כשנתיים. 
  • טיפול יישור שאינו פוגע בביטחון העצמי שלכם, בתדמית שלכם ובתחושה הפנימית. גם לאורך התהליך, תוכלו להמשיך לחייך!

"שמעתי שגשר ברזל יכול לפצוע את הפה. זה קורה עם גם הקשתיות?"

לא! וזהו יתרון נוסף שמשמעותי (ובצדק) להמון מטופלים. התגובות שמקבלים על כל שיטת יישור שיניים מצד המטופלים, מאפשרת לשפר אותה. אחת מהתלונות השכיחות ביותר באשר לגשר הברזל, היא העובדה כי חומר ומבנה הקוביות, פוגעים ופוצעים חלקים שונים בפה. עם הקשתיות השקופות זה לא יקרה, ומעבר לכך: הן מבססות סביבה נוחה, נעימה ואידיאלית עבורכם.

סמכים לשיניים – שקוף שאתם רוצים לחייך!

אפשרות נוספת המתאימה כיישור שיניים ללא הגשר הקלאסי, היא שיטת הסמכים. במקרה הזה, הסמכים מונחים על השיניים והם דומים מאד במבנה שלהם לגשר הברזל. ההבדל הוא שכאן מדובר על סמכים בצבע שקוף, ולא על נראות מתכתית בולטת המדגישה את נוכחותם. כן חשוב לדעת כי הסמכים עצמם אמנם בצבע שקוף, אך החוט המקשר ביניהם הוא חוט מתכת. המשמעות היא שלא מדובר על נראות שקופה לחלוטין כמו זו המאפיינת את שיטת האינויזליין, אך זהו פתרון נוסף ואיכותי.

אז איך מיישרים שיניים ללא גשר?

על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, מומלץ להגיע לבדיקה ראשונית אצל רופא השיניים. לכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות (מראה חזותי, עלות הטיפול ועוד). בחרו יחד עם רופא השיניים את השיטה המתאימה לכם ביותר, ועשו את הצעד הראשון בדרך לחיוך שלכם!