רבים הם האנשים שאומרים שהחתונה שלהם הייתה היום המאושר בחייהם. רק מה שהם שוכחים לספר לכם זה את כל מה שעבר עליהם לפני שהם הגיעו ליום המיוחל. בתור אורחים, כל שהיה עליכם לעשות הוא להגיע לאולם האירועים אליו הזמינו אתכם ולשמוח בשמחת החתן והכלה. אך עכשיו כשתורכם הגיע לארגן את החתונה שלכם, האם אתם יודעים איך לעשות זאת?

כלים

 

הנה 4 שלבים שאתם חייבים לעבור בזמן הארגון כדי להבטיח לכם אירוע שלא תשכחו לעולם-

אולם אירועים

רוב המתחתנים והמתחתנות בוחרים לערוך את החתונה שלהם באולמות אירועים הפזורים ברחבי הארץ. אולם חתונות צריך לקלוע בדיוק לטעם שלכם, לסדר גודל החתונה שלכם וכמובן להיות בתאריך שאתם רוצים. אחד הדברים החשובים יותר שאתם צריכים לעשות לפני שאתם בוחרים אולם חתונות יהיה להבין כמה מוזמנים יש לכם, באיזו שעה ביום אתם מעוניינים לערוך את החתונה ולא לשכוח את נושא החניה כי אם יש משהו מתסכל בחתונות ללא מקומות חניה מסודרים זה הידיעה שיש אנשים שצריכים לחפש עכשיו חניה ולכו תדעו אם ימצאו בכלל.

ביגוד

אחרי שמצאתם את אולם החתונות שלכם, זה שהכין לכם חבילה בדיוק בשבילכם עם קייטרינג ודיג'יי ובר שיהיה פתוח רק לאחר קבלת הפנים כמו שזוגות רבים אוהבים לעשות, יהיה עליכם לחשוב על הלבוש שלכם. אנחנו בכוונה שמים את הביגוד לאחר אולם החתונות מאחר ואם אתם מתחתנים בצהריים והבגד שלכם הוא ביגוד ערב, יהיה עליכם לחפש את הבגדים שלכם מחדש וכשמדובר בחתונה יש הרבה משקל על הבגדים אותם אתם בוחרים. שימו לב שהבגדים תואמים את הלך האירוע ולא ההיפך. כמו כן תרצו גם לסיים את נושא הפרחים והתכשיטים.

בית דפוס

הכל מוכן ומזומן ואתם כבר לא יכולים לחכות לשלוח את ההזמנות ליעדן. אך בזמן שאולם האירועים מתכונן עבורכם והבגדים מחכים לכם על הקולב, הגיע הזמן להדפיס את ההזמנות שלכם. ישנם בתי דפוס המיועדים בדיוק עבור הדפסת הזמנות כאלו וישמחו לעצב לכם מספר דוגמאות עד שתמצאו את ההזמנה האולטימטיבית שלכם. מאחר ויש לכם כבר את רשימת המוזמנים, תוכלו לדעת כמה להדפיס אך ההמלצה שלנו היא להדפיס יותר מכמות המוזמנים כי תמיד יש מוזמנים של הרגע האחרון. חוץ מזה, לא תרצו הזמנה אחת למזכרת?

אישורי ההגעה

הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות יהיה לוודא מי מגיע ומי לא יכול. כמובן שאנחנו לא חושבים שתשבו עכשיו על הטלפון ותתחילו להתקשר לכל אורח בכדי להבין האם הוא מגיע או לא. בשביל זה יש חברות שיהיו מוכנות להתקשר עבורכם ולתת לכם הערכה סופית על כמות המשתתפים בערב השמחה שלכם. כשיש מושג על הכמות, כך אתם יכולים לעדכן את האולם ולפי זה לדאוג ברגע האחרון לסידורי הישיבה.

לסיכום,

חשוב שתעשו את ארגון החתונה שלכם בקצב רגוע ושקול לאחר שישבתם שניכם וחשבתם על איך אתם רוצים שהחתונה שלכם תיראה. לאחר שהבנתם, תתחילו לארגן. מזל טוב.