לא משנה באיזו קומה אתם, לא משנה אם לדיירים מתחתכם או מעליכם יש כבר מרפסת ולא משנה בן כמה הבניין שלכם – אם אתם רוצים להוסיף מרפסת לבית, תוכלו לעשות זאת באמצעות הטכנולוגיה של מרפסת תלויה אותה מציעה לכם חברת בלקון מרפסות ברמה מקצועית יוצאת דופן ועם שלל אפשרויות עיצוב ותכנון.

מהי מרפסת תלויה?

מרפסת תלויה היא מרפסת שאינה נזקקת לעמודי תמך הנמתחים מתחתיה אל עבר הקרקע, אלא מעוגנת אל הקיר החיצוני של המבנה ונשענת על פלטפורמת פלדה הנמתחת מרצפת הבית החוצה. מרפסת תלויה היא למעשה הפתרון היחיד שקיים עבור דירות שאינן ממוקמות בקומה הראשונה או השנייה, ושאין שום יכולת למתוח מהגובה בו הן ממוקמות עמודי תמך שיחזיקו את מרפסת חדשה בגובה רב.

כלים

יחד עם זאת, על אף שמדובר בפתרון היחיד אין זה אומר שמדובר בפתרון חלקי או לקוי. מרפסת תלויה היא מודל נפוץ ובטוח מאוד להוספת מרפסות שמש ובמסגרת פתרון זה תוכלו להוסיף בדיוק את המרפסת שעליה אתם חולמים, בכל גודל, בכל תצורה ובכל עיצוב.

ואם יש אפשרות לבחור תלויה או רגילה?

האפשרות לבחור בין מרפסת תלויה ובין מרפסת רגילה הנשענת על עמודי תמך מתקיימת כאשר מדובר בדירה בקומה נמוכה או כאשר כל הדיירים רוצים להוסיף מרפסת ואפשר למתוח עמודי תמך בין הקומות. בכל מקרה, הבחירה במרפסת תלויה היא בחירה שמתאימה בכל מצב ואין שום עדיפות למודל כזה או אחר של מרפסת. בתוך ההחלטה שאתם מקבלים תצטרכו לקחת בחשבון שיקולים של עלות, מהירות בנייה, מורכבות, היכולת לקבל היתר בנייה וכן הלאה. לאחר שיהיה בידיכם מידע מגובש בכל הנושאים הללו, תוכלו לקבל החלטה חכמה ונבונה יותר לגבי סוג המרפסת המתאימה לכם יותר.

האם כל אחד יכול להוסיף מרפסת תלויה?

במדינה חמה כמו ישראל, מרפסות שמש הן פלטפורמות שכיחות מאוד שאפשר למצוא בכל בית. יחד עם זאת, לא כל בית נבנה עם פלטפורמה כזאת ובהחלט ייתכן שבשלב כלשהו מתעורר הצורך במרפסת כזאת אצל דיירי הבית. הרשויות המקומיות מודעות לכך בהחלט ולכן נוטות לאפשר הקמת מרפסות שמש חדשות, בעיקר כאשר מדובר במהלך מרוכז של הבניין כולו, אך לחלוטין לא רק. ככלל, באמצעות טכנולוגיית המרפסת התלויה, כל אחד יכול להוסיף מרפסת שמש לבית שלו ובמרבית המקרים גם כל אחד יוכל לקבל את היתרי הבניה הנדרשים מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

חברת בלקון מרפסות מסייעות לכם להקים את מרפסת השמש שאתם חולמים עליה, בכל גודל, בכל עיצוב, בכל תצורה, בכל קומה ומכל סוג. מרפסות בלקון מסייעות לכם בתכנון המרפסת בסיוע אדריכל, בהגשת בקשה לקבלת היתר בנייה ובטיפול בכל ההליך וכמובן בעיצוב המרפסת ובבנייתה בפועל, הכל על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע מקצועי.