הקיץ הגיע ואיתו גם החופש הגדול ועונת הרחצה. אחרי החורף הנדיב יחסית שקיבלנו השנה, בוודאי כבר היית רוצה לקלף את השכבות, לעלות על בגד ים ולקפוץ למים קרירים בחוף לבן וליהנות מהשקט והשלווה העליזה שרק חוף טרופי במזג אוויר קיצי יכול לתת לך, או לספוג תרבות ומזג אוויר נעים בארץ מרתקת ובלתי מוכרת. אספנו עבורך כמה מהיעדים האקזוטיים והמרתקים שזמינים לך בקיץ הזה. חלקם עוד לא הושחתו לחלוטין על ידי תיירות המונית ומציעים לך פיסת גן עדן להעביר בה את הקיץ החם.

כלים

 

בליז

המדינה הקטנה במרכז אמריקה הייתה בעברה קולוניה בריטית. כתוצאה מכך, השפה הרשמית בה היא אנגלית, מה שמספק לה יתרון משמעותי על אחיותיה דוברות הספרדית באזור שאינן תמיד נגישות לתיירים. בליז משופעת בחופים לבנים ונוף טרופי מהמם ביופיו ובתולי שטרם ראה מסות של תיירים ומאפשר לך עוד ליהנות מהטבע במלוא הדרו. לחובבי הצלילה שביניכם (וגם למשנרקלים) זמינה שונים האלמוגים השנייה בגודלה בכל העולם.

בלארוס

המדינה המזרח אירופית המכונה גם "רוסיה הלבנה", מככבת בתודעה היהודית בעיקר במעשיות חסידיות וסיפורי שלום עליכם. הדבר עשוי ליצור קונוטציות של מדינה אפורה וקודרת, אך למעשה בלארוס מפתיעה באטרקטיביות שלה כאתר תיירות עולה. בשנה הקרובה תארח המדינה את המשחקים האולימפיים האירופיים בבירתה מינסק. בנוסף, חיי לילה עשירים ומרעננים, תרבות קולינרית עשירה, עיר עתיקה בעלת מאפיינים ארכיטקטוניים מזרח אירופיים ייחודיים ויתרונות רבים אחרים הופכים את בלארוס ליעד מרתק ששווה לבדוק.

בהוטן

הממלכה הבודהיסטית הזעירה השוכנת למרגלות הרי ההימלאיה היא שכיית חמדה קסומה ונדירה שמעטים מן המערב גילו אותה ומזמינה אותך לצפות בשרידי עולם שאבד. לאחר הכיבוש הסיני בטיבט, נעשתה בהוטן למעשה לממלכה הבודהיסטית האחרונה שנותרה. על מנת להגן על המונומנט הרוחני וההיסטורי הזה מפני השחתת המערב, פועלים השלטונות להגבלת התיירות ולכן השהות במדינה תעלה לך 200$ ליום. סכום זה יכסה את הוצאות הלינה, הארוחות, סיורים מודרכים בכלים ממונעים, ברכיבה על סוסים ובטרקים רגליים, כניסה חופשית לאתרי התיירות הרבים וצוות שילווה אותך לכל צרכיך. דווקא כעת כאשר המדינה עושה מאמצים כדי לסנן את כמות התיירים, הופך הדבר את המדינה לאטרקטיבית במיוחד. אנו ממליצים לכם לתכנן טיול לבהוטן כל עוד היעד לא הפך להמוני בקנה המידה שאנחנו מכירים.

באלי

האי האינדונזי מציע חופים עוצרי נשימה וים שמהווה גן עדן לגולשים שביניכם. ניתן בתקציב מצומצם למדי ליהנות מאטרקציות נפלאות, אוכל נהדר וממקומות לינה נוחים ונעימים. תושבי באלי ידידותיים ונעימים מאוד והמקום משופע בתרבות מרתקת בצורת ארכיטקטורה ומקדשים הפתוחים למבקרים. לאינדונזיה ניתן להיכנס בקבוצות בלבד ובלבד שלפחות לשני חברים בקבוצה יהיו גם דרכונים זרים.

איי אנדמן

האיים הקדומים בדרום מזרח הודו הם היעד המושלם לירח דבש או לכל חופשה רומנטית אחרת. הרצועה המונה כ-300 איים מלאה בחופים קסומים ובתוליים, אתרי צלילה נדירים ועושר תרבותי שאין שני לו.