לא סתם מכנים אירוע "הפקה". כשאנחנו בוחרים לחגוג או לקיים אירוע, בין אם זה אירוע קטן, מצומצם ואינטימי כמו יום הולדת בחצר ביתנו, אירוע בינוני כמו בר מצווה או עליה לתורה, או אירוע גדול ורב משתתפים כמו חתונה או כזה שיש לו השפעה עסקית אדירה כמו תערוכה או הפקת כנסים, לכל פרט ולו הקטן ביותר יש משמעות והשפעה על הצלחת האירוע כולו.

כלים

 

מה נחשב אירוע מוצלח?

אירוע מוצלח מורכב ממגוון רחב של פרמטרים, וביניהם בחירת לוקיישן אשר יהיה נוח וגמיש מבחינת ההגעה והגישה אליו, בחירת תאריך אופטימלי בו מרבית האורחים שלנו יוכלו להגיע עם התחשבות במזג האוויר באותה עונה בשנה, בחירת חברת קייטרינג אשר תגיש מנות טריות, איכותיות וצבעוניות אשר ישתלבו עם הקונספט שבחרנו, וזו כמובן רק רשימה חלקית.

אחד הפרמטרים אשר משפיעים באופן חד וברור על הצלחת האירוע ועל רמת הנוחות שהאורחים שלנו יחושו בזמן האירוע עצמו, קשור לבחירה בחברת השכרת ריהוט לאירועים.

השכרת ריהוט לאירועים – מה זה כולל?

כשמדברים על השכרת ריהוט לאירועים, מתכוונים לכל הריהוט שמשתלב בחלל הפנימי והחיצוני באירוע שלנו. בקטגוריית הריהוט לאירועים נוכל למצוא שולחנות קפה למשל, כסאות בר, פינות ישיבה, וכיוצא באלה, כשחשוב להתאים את הריהוט לסוג האירוע וצרכי האורחים.

אם מחפשים פתרון לשולחנות שיהיו ממוקמים באזור קבלת הפנים באירוע חתונה לדוגמא, כדאי לבחור בשולחנות בר גבוהים עם כסאות תואמים, או שולחנות קפה עגולים קטנים. במהלך הארוחה העיקרית, נהוג להשיב את האורחים סביב שולחנות אוכל עגולים או מרובעים.

לעומת זאת, באירועים כמו תערוכה או כנס עסקי, בהם המזון מוגש על גבי דוכנים או על מגשים ”מסתובבים“, יספיקו שולחנות גבוהים עליהם ניתן יהיה להניח מגשי אירוח מכל מיני סוגים, פינגר פוד וכדומה. השכרת ריהוט לאירועים כוללת בתוכה כמובן גם השכרת כיסאות בר, פינות ישיבה כמו ספסלים, ואפילו כורסאות נוחות ומפנקות.

איך בוחרים חברה להשכרת ריהוט לאירועים?

השיקולים בבחירת חברה המשכירה ריהוט לאירועים משתנים בין אירוע לאירוע, אך ישנם מספר פרמטרים חשובים שכדאי לשים אליהם לב באופן גורף לכל האירועים:

סוג הריהוט מול סוג האירוע - יש לוודא שהריהוט שהחברה מציעה אכן מתאים לסוג האירוע שלכם, לסגנון העיצובי של החלל, לקונספט ולאווירה שבחרתם, וכמובן לכמות המוזמנים. איכות ורמת גימור - וודאו שאכן מדובר בריהוט איכותי, שמור, העשוי מחומרים חזקים וטובים. כדאי גם לוודא שהריהוט מגיע נקי ומתוחזק. עמידות - במידה והאירוע שלכם מתקיים בחוץ, חשוב לוודא שהרהיטים אכן עמידים ומסוגלים לעמוד בתנאים כמו רוח למשל. זמינות - לפני שאתם בוחרים חברה המשכירה ריהוט לאירועים, בדקו את רמת הזמינות שלה, וודאו שהריהוט יגיעו בזמן בסמוך לאירוע, ולא ברגע האחרון.

כאן תוכלו למצוא תאורה לאירועים