בתקופה שזה המצב הפיננסי של אדם עלול להתהפך בתוך זמן קצר, חשיבות ההשקעה המושכלת והיציבה עולה בכמה וכמה דרגות.

 

 

אף אדם המעוניין לשמור על כספו, לא יסכן אותו ברכישות לא מבוקרות או בפיזור סכומי כסף באופן אקראי ולא מבוקר. מאז ומתמיד נחשב תחום הנדל"ן לענף שכדאי להשקיע בו, זאת בשל היציבות היחסית שלו והיכולת לקצור את הפירות מן ההשקעה לאורך שנים. עם זאת, בתוך מדינת ישראל ובמיוחד לאחרונה, נעשה שוק הנדל"ן מאוד לא צפוי ומחירי הדירות עלו במאות אחוזים לעומת השנים שעברו. מהו הפתרון אם כך?

כיצד הפכה השקעה בנכסים מחוץ לישראל ובעיקר באירופה, לדרך בטוחה לשמור על הכסף

הרצון לשמור על ערך הכסף הוא מהגורמים העיקריים לכך שרבים מבעלי ההון יעדיפו להשקיע בנדל"ן ולא בבורסה, לדוגמה. אך הדינמיות היתרה של שוק הדירות הישראלי, גרמה לכך שרבים יעדיפו לרכוש דירות להשקעה באירופה על מנת שלא להסתכן, לשמור על הסכום המושקע ואף להחזירו תוך זמן קצר – תוך שהם מייצרים לעצמם נכס מניב לכל החיים.

למה בחו"ל ומדוע דווקא באירופה? התשובה לכך טמונה בשתי סיבות עיקריות:

1. לעומת אי היציבות של שוק הנדל"ן בישראל, באירופה ניתן דווקא לראות ענף יציב ובטוח אשר שומר על סטטוס קוו כבר תקופה ארוכה. ניתן "לסמוך" על ההשקעה הזו ומעבר לכך, המחירים של הדירות בהשוואה לדירות בגודל דומה בישראל, הם נמוכים משמעותית. הרבה משקיעים שלא היו מעזים או מסוגלים כלכלית לרכוש דירה בארץ, יכולים בקלות לעשות זאת באירופה ולעיתים אפילו "לחלק" את ההשקעה ולקנות מספר דירות קטנות שונות.

2. קיימת אפשרות לרכוש דירות להשקעה בכל העולם וייתכן בהחלט שניתן למצוא עסקאות משתלמות ביבשות רחוקות. אבל על מנת לבצע רכישה מושכלת, שתאפשר גם גישה נוחה אל הנכס בעת הצורך או שימוש עצמי בו כאשר יש רצון בכך מצד המשקיע, מוטב לרכוש דירה שאפשר להגיע אליה בתוך שעות טיסה ספורות. גם כרטיסי הטיסה והשהות באירופה יהיו זולים לאין שיעור לעומת טיסות ליבשות אחרות וזהו גורם חשוב נוסף.

איך עובד התהליך ומתי תתחילו להרוויח כסף בחזרה?

גם אם אתם מכירים את בודפשט או בוקרשט כמו את כף היד שלכם וכבר ביקרתם בערים אירופאיות פעמים רבות, במקרה ותחליטו לרכוש דירה להשקעה באזור – חשוב שתעזרו במומחים לעניין. באמצעות חברה המתמחה בהשבחה ומכירה של נכסים להשקעה, תוכלו להיות רגועים ולקבל את כל המידע באשר לנכס הפוטנציאלי כמו גם באשר לסביבה שבו הוא ממוקם, כשאתם יודעים שמדובר בדירה משופצת שנראית נהדר ואכן יש סיכוי שתושכר או תימכר בקלות.

חברה אמינה ומקצועית, תדע להתאים לכם נכס לתקציב הקיים ולוודא כי קיים ביקוש גבוה באזור להשכרה או למכירה של דירות, כך שאתם תוכלו במהרה להחזיר את ההון שהשקעתם ולהתחיל ליהנות מן ההכנסות של הדירה שרכשתם.